I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

JAG - Ny singel "Sunshine Vibes" feat. Sergeantman

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-08-21 16:11

JAG - Ny singel "Sunshine Vibes" feat. Sergeantman

Ey!

JAG har släppt en ny singel:

Länk till JAG feat. Sergeantman - Sunshine Vibes

Du kan köpa skitet för 1€ ca 10 kronor på Länk till Equaldreams.com/jag innehållande själva låten, instrumentalversionen och bonus tracken Make way for the bad guy!

Check out & drop sum comments!

Raps: JAG
Reff: Sergeantman
Beat: Bluf
Gitarr: Mici

2009-08-25 14:46
Upps

2009-09-24 20:04
Sunshine vibes toppar radio x3ms officiella lista för andra veckan i rad! Kommentera gärna!

Radio x3m:

Radio x3ms lista

2009-09-24 20:12
Aldrig hört talas om denna snubben, och det är jag mer än jävligt glad för.. inget jag gillade alls.

2009-09-24 20:19
Haha, tack för din konstruktiva feedback Teezy! Det var just det där jag menade med att kommentera. Mera såna svar så har vi lätt att utveckla våra produktioner, du kanske borde fundera på att bli lärare eller? =)

2009-09-24 21:15
Jag är trött och har haft en lång dag, my bad.

Jag gillar inte låten alls pga olika anledningar. För det första, autotune borde absolut inte ha med denna låten att göra då det bara låter fel. För det andra, reffen låter bara rörig och det är enormt svårt att höra vad som sägs, dels för dialekten och för autotunen.

Sen tycker jag att Jag låter som att han gör till sin röst när han rappar.

Bör väl tilläggas att jag lyssnade igenom några låtar på hans myspace innan jag sa det sista.

Hoppas detta blev mer kött på benen, ursäkta för det jag skrev tidigare.

Två!

2009-09-24 21:29
Tack för feedbacken Teezy! Synd att du inte gillade låten, can't please errbody... Vi testade låten med och utan autotunen (som används på ett av 3 spår, Bluf correct me if I'm wrong) och beslöt oss att använda den för att vi tyckte det lät bättre. Men är själv ingen större vän av autotune överlag, så förstår mer än väl att alla inte diggar. Men vad kommer till min röst så gör ja nog inte till den, ja låter så påriktit. Några av låtarna på myspace är lite äldre, och under åren har min röst nog förändrats lite, men om du lyssnar på nån av dom nyare låtarna, t.ex. "make way for..." så borde det nog låta ganska lika. Om du alltså menade att rösten låter mer "äkta" i andra låtar?

Men som sagt, tack för feeden, o hoppas nån av låtarna är mer i ditt tycke.

Peace,
JAG

2009-09-24 21:44
tack

2009-09-24 22:25
Tack för ditt nya inlägg Teezy! Osynligradio missade visst ironin, men man kan ju inte förvänta sig att alla skulle förstå allt...

2009-09-24 23:04
gillar inte alls

2009-09-24 23:36
fan vad skön feedback vi får! tack för kommentarerna i alla fall :)

2009-09-25 22:23
fett kasst. lägg micken på hyllan
Still in the bridge

2009-09-27 13:24
Haha clydisch! Keep on voting baby! Mera kommentarer!

2009-11-21 14:35
Sunshine Vibes ännu som tvåa efter 11 raka veckor på Radio X3M:s lista.
Nu finns även hela Average Jay EP uppe på MySpace, checkitout!