(Audio) KKV & Ta-fatt (Prod. Juiz)
YO! La upp en ny låt på min myspace ifrån min mixtape och även Ta-fatts mixtape. Låten heter "Just nu" och handlar om vad som händer just nu i våra liv kan man säga :) Prod står Juiz för och mixning jag själv KKV . Lyssna på låten här: Länk till http://www.myspace.com/kkv hoppas det smakar :) //KKV
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
Feeeet :) Fixa Speedy länk vafan! :)Keep it up / Liri
Moderator
2009-08-20 23:55
Usch, lägger ni upp musik folk betalat för. Jaja, en av dom bästa låtarna på Ta-Fatts platta iallafall, dunkat sönder den ett par dagar så.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-08-21 00:00
Lugnan, var inte överseriös faktiskt så. Men som sagt, riktigt fet låt :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Jaha den va på er platta! därför man inte kunde ladda ner den :P Då vet jag :) Riktigt jäkla fet är den. ;)
Beatet känns igen tycker jag. Reffen gillades, skånskan på snubben gillades inte. Verkar i övrigt som en jävlig fet låt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
härligt dudes! samma slinga som i Vår Tur va?
nej faktiskt inte men när du säger det är dom ganska lika!
Har inte orkat köpt skivan änn, men hörde en del av denna i snippet jävligt nice låt! Peayce!
Skönt att det diggas :)
Den här låg ju på KKVs mixtape som du släppte för gratis nerladdning? :o Lyssnat på låten några gånger, riktigt fet faktiskt!
bla.
bra skit som fan gubbar! juiz tog hem fetaste versen denna gången! ritkigt bra! tafatt släpp mer! :D
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
riktigt bra mina gubbar mer skit
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Tackar :) kommentera gärna mer!
Skivsamlare
2009-08-21 17:19
förstår inte hur man INTE kan tycka om skåningen ;o haha
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
make it 2!
juiz: den finns att ladda ner på kkv's mixtape. jag fick tag i den där iallfall. anyway fet låt!
ja det vet jag! men inte som singel:P haha att den går att ladda ner med resten av kims låtar är bara nått vi är stolta över!:D
Skivsamlare
2009-08-22 15:12
bra sagt jussan!
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Kul att folk diggar låten!! Jag är stolt över er också booiis :D
fläskigt... bra partylåtar som fan överlag på -myspacen :D gillart... man blir ju avundsjuk fan
Music makes me feel...
Tack :D
danke!
refrängen var lite elov & beny, kim och juiz verser var riktigt feta, gillade inte första snubben
http://www.myspace.com/akaamusik
äh vi har iag ingen glass i muschen!
hahah!
Hört mycket bra med kkv på sistonde! Och fan va juiz har blivit bättre (jämför med första jag hörde "sex liv på en kväll"). Kul!
beatet e jävla likt någon av slagsmålsklubbens låtar ;p
Peace out, get laid !<br><br>
det är samma sample på bas gången:) men ja har ändrat den lite.
det förklarar saken, soft gjort!
Peace out, get laid !<br><br>
Big Up sååååååft!
SveaRike
tackar!