mjm - kom och sätt er här
NY LÅT! Cheers.. Konstruktiv kritik mottages gladeligen. Länk till http://www.speedyshare.com/262646219.html
Texten:
Tjena alla chicks då va vi här igen så vi sätter oss ner är inte färdig än
tänkte bjuda på mig själv och på sprit och likör allt för att supa ner oss, så vi dricker nog inte öl
Vi.. ska festa hårt åh det här blir lätt för jag kan se hela din vårtgård
Är du sugen nu, som en partybrud? Klart du är så vi sätter oss här!
Halsa halsa, drick nu alla partymode on, tur att vi har samlats
Och ni vill vara med mig? vad gör ni här annars? Dricker upp min sprit? shit, ni borde skämmas
Jeppjepp, när man är ute på cluben borde alla samlas runt mig för jag bjuder på rubbet
tjejer göre visst och mina polare dom ee mee inte någon annan som är skolad som en eeleev
Tjejer utan pojkvän ni kan sätta er här, sätta er här, kom och sätt er här Eller kom iallafall men låt din kille gå iväg, kille gå iväg, ja låt han gå iväg
Vi rör oss till takten, dunket, gunget dansar lite grann, festar och sjunger
kvällen är party men natten tillhör oss sova hos dig eller mig efter att vi har festat loss?
det spelar ingen roll du kan ta mitt nummer huvudsaken är att du ligger underst
vänster vänster, höger åh vänster kan någon tala om, va ere som händer?
tillvaron är fet, som göran p's mage bjuder någon på en drink, klart man tar'en
bangar aldrig, inte backar jag heller supa är super, i veckan eller helgen
chicks to chicks, kom och slå er ner nu är både blind och idiot så vi kan ha helkul
som ulf lundell sagt jag trivs bäst i öppna landskap jag är bättre än så, hänger på danshak
Tjejer utan pojkvän ni kan sätta er här, sätta er här, kom och sätt er här Eller kom iallafall men låt din kille gå iväg, kille gå iväg, ja låt han gå iväg
ja, släpp grabbarna till dogsen bara tjejer utan sällskap, glöm dom där boysen
här, ere vi som är centrum jag och mina vänner, så länge jag känt dom
va-va va blire nu? baren är stängd och alla chicks går ut
Det bästa är såklart har jag tänkt att alla babes går hem till mig, och sover i min säng
men nej, det går inte för sig har inte tid med dom, tänk om grannen har hört mig?
får lösa detta på nåt sätt tror jag skaffa många barn, få mycket barnbidrag
sen slussas dom in, bara bitches på hotell sen glider jag dit, har en ny varje kväll
nej nej, nu är det bara snack back to reality, ge mig refrängen tack!
japp, det var allt för mig, är tyvärr bara historia har ingen vacker tjej!
checka http://www.myspace.com/mjmsounds
|