eftersom att det är snålt med kritik så tänkte jag att jag skulle ge dig en lång jefla kommentar. men då vill jag inte ha några sura miner sen av dig, nu efter att jag har orkat skriva all of this . den var rätt tråkig.. segt att lyssna på när du flowar nästan likadant genom hela låten. Tjena alla chicks då va vi här igenså vi sätter oss ner är inte färdig än tänkte bjuda på mig själv och på sprit och likör allt för att supa ner oss, så vi dricker nog inte öl du tog en mini paus på 2 ställen under dom där raderna, låter bättre när du flowar så (markerat med fet text) . hela raden låter bättre då.. "så vi dricker nog inte öl" delen lät wäck och "allt för att supa ner oss" lät mindre bra den också. Vi.. ska festa hårt åh det här blir lätt för jag kan se hela din vårtgård lät lite skumt när det bara blev tyst där efter vårtgård. Är du sugen nu, som en partybrud? Klart du är så vi sätter oss här! Halsa halsa, drick nu alla partymode on, tur att vi har samlats Och ni vill vara med mig? vad gör ni här annars? Dricker upp min sprit? shit, ni borde skämmas Jeppjepp, när man är ute på cluben borde alla samlas runt mig för jag bjuder på rubbet tjejer göre visst och mina polare dom ee mee inte någon annan som är skolad som en eeleev hela din text känns rätt löjlig. mycket nödrim och ja. "polare dom är mee" du skulle inte ha ändrat röstläge där, lät konstigt. Vi rör oss till takten, dunket, gunget dansar lite grann, festar och sjunger kvällen är party men natten tillhör oss sova hos dig eller mig efter att vi har festat loss? det spelar ingen roll du kan ta mitt nummer huvudsaken är att du ligger underst vänster vänster, höger åh vänster kan någon tala om, va ere som händer ? hela texten var krystad, men den där var nog värst. lägg ner mer tid i dina texter, låter som att du bara har kört med det första nödrimmet du kunde komma på just då. "det spelar ingen roll" samma där, byt inte röstläge sådär, det låter skumt. tillvaron är fet, som göran p's mage bjuder någon på en drink, klart man tar'en bangar aldrig, inte backar jag heller supa är super, i veckan eller helgen "bangar aldrig, inte backar jag heller" har inte det exakt samma betydelse?chicks to chicks, kom och slå er ner nu är både blind och idiot så vi kan ha helkul som ulf lundell sagt jag trivs bäst i öppna landskap jag är bättre än så, hänger på danshak "Supa är super, chicks to chicks" du kan nog bättre än så.. "som ulf lundell sagt jag trivs bäst i öppna landskap jag är bättre än så, hänger på danshak" huh? vad är du bättre än? är du bättre än ulf lundell för att du hänger på danshak istället för att du har sagt "jag trivs bäst i öppna landskap" ? i dont get it.. jag gissar på att du ville sluta versen med "jag är bättre än så, hänger på danshak" och satt ett tag med det och sen till slut kom du på det feta rimmet "i öppna landskap" . nu känner jag mig rätt dryg, men jag vill bara att du ska inse hur meningslöst det är att skriva sånna texter. ta hellre bort hela danshak skiten och skriv en helt ny rad istället för att trycka in något rim om ulf lundell som inte har ens någonting med någonting och göra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.