I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hundsim- Ackebög & Sodomi (Svaret på 360's diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-08-15 19:08

Hundsim- Ackebög & Sodomi (Svaret på 360's diss)

Ackebwoiiiiyyjj och Sammewaaaeen var elaka mot mig i en låt och sa att jag inte var hiphop, för äkta hiphop är inte att fantisera. Äkta hiphop är att spotta känslor jao jao walla bre bre

Hundsim- Ackebög & Sodomi

Kommentera duktigt. 64 rader elakheter som svar på deras 32 (?) som de tillsammans lyckades knåpa ihop på de fyra månader som gått sen vi senast hörde från varandra. Det kan dom ta.

Hundsim- Ackebög & Sodomi

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-08-15 19:22
gjorde den snabbt när han var förbi inget man suttit o knåpat på, och två mot en samme har inte möjlighet att svara så acke kör vidare själv....
HOJTA PÅ DIN HUMMER

2009-08-15 19:22
bryr mig ingenting om de här faktiskt, men kan langa kommentar ändå... din diss är roligare och du har bättre flyt så jag tycker att du tar poängen...

skithäftigt grabbar, det satte mig på plats...

om du bara skulle spela in det där så skulle du vinna, du har humor man...360 har ingenting, du vinner. peace!
www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se www.DekanMusik.se

2009-08-15 19:32
textmässigt är den över deras huvud några kilometer, men musikaliskt sett var deras diss bättre.
Blunted in stockholm

2009-08-15 19:32
hahaah, fyfan vad knäckta!

fetare rim, slagkraftigare dissar, fetare punches och bra svar på deras dissar.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Rappare

2009-08-15 21:00
"jag har snott min stil från Anders Eklund"

- HAHAH
Fy fan då åt dem ^^ lägg upp texten

2009-08-15 22:57
hahahaha, stor vinst!

2009-08-15 23:08
ÄGD! haha fan va nice den blevXD

2009-08-15 23:14
konstigt att du säger att du inte lyssnat på prinzen

när du lyssnat på keffat liv 132 låtar enligt din last.fm

Länk till http://www.lastfm.se/user/njackpe

du förlorade för du ljög

2009-08-15 23:29
-360-
Förstod inte hur du menade varför inte samme skulle vara med, men kör i vind!

scumbeer
Och vilka låtar?
'jag älskar dig', 'när ikväll jag tänder..', 'pass på hall' och 'till mitt fru'
samt 'hur prinzen tjänade..'. må så vara att det var illa formulerat, men vad jag ville få fram var att jag inte direkt pumpat deras låtar, och särskilt inte deras sjukare verk- kan ärligt inte ens komma på när senaste lyssningen på dom var.
men om dom tänker påstå att jag baitat prinzens stil pga att jag föredrar att köra en sjuk och humoristisk stil i mina låtar och att jag haft för länge sen lyssnat på typ fem låtar av keffat liv... njaee, går inte riktigt ihop. jag menar, baitar man inte stilar man snarare själv lyssnar jag mycket på? isåfall borde jag snarare baitat ismen vid det här laget... håhå jaja

snålt med kommentarer tycker jag, fler kan skriva tycker jag!
tack till alla andra som kommenterat redan!

2009-08-15 23:35
jag sa inte att du baitat dem
men du sa att du inte lyssnat på prinzen, du ljög

2009-08-15 23:58
scumbeer
det har du i'för sig rätt i.. men ackeboy och sammeone wouldn't agree with you one that one, de skulle inte ens fatta vad bait innebär om de så träffade coffe... nåväl, allting gott!

2009-08-16 00:09
HOJTA PÅ DIN HUMMER

2009-08-16 00:27
Tungaste dissen jag någonsin har hört!

Fortsätt så mot dina f*cking haters!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-16 00:38
Jävligt tungt, 1-0
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-16 00:49
den var tung! men du brukar köra bättre tycker jag :)

2009-08-16 03:35
Hahahaha, jag älskar dig Hundsim!
Producent

2009-08-16 12:41
Haha, introt är ju helgött. Din text är way bättre än deras, men som Gussti sa så flowar dom bättre.

Kul är du :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2009-08-16 15:26
JNLrapper
Var inte du nyss mot mig?

Coolingen3
Keep up the good work then :D

Tack till duktigt kommenterande fölk! Kommer dock inte bli något svar på deras andra diss då jag inte har tid, ork eller lust att svara på en låt som för det första bestod till hälften av refräng- och som för det andra mest baserades på att jag är en omanlig Långben som inte vet något om hiphop. Nåväl, kör hårt!

2009-08-16 15:34
lololol du vet att jag gillart!
Save the Planet, Kill Yourself!

2009-08-16 16:18
riktigt fett
http://www.youtube.com/user/jungsubprod
http://www.twitter.com/jungsubmusic

2009-08-16 16:59
nått bait hit och dit tycker inte jag spelar så stor roll som coffe han kör sin egen stil men jag kan hålla med att man hör ibland nån tagen rad. men 360 på står att du har snott hela deras stil och har för mig att flera i förra tråden höll med då. men har inte hört de andra så kan inte säga att de är sant. sen kan jag faktis hålla med lite att du iten är hip hop för vissa låtar är bara fjantiga. och de där med tiden är ju bara pinsamt att skriva för du har ingen aning om hur mycke tid dom lägger ner på den och de blir inte bra om man stress skriver bara för att kunna svara snabbt! det här är min åsikt iaf. peace
 www.myspace.com/friphmusic

2009-08-16 21:47
men 360 på står att du har snott hela deras stil och har för mig att flera i förra tråden höll med då

inte vad jag la märke till när jag läste om tråden..

nåväl, up in this mothafockaaah
Poet

2009-08-16 21:49
Haha sjukt mycket bättre, texten är rolig som fan till och från men flowet ligget lite off ibland, men det är skitsamma. Det är hundsim

2009-08-16 21:53
njaa inte min stil men visst du va la bättre än dom enough!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2009-08-17 02:18
shit.. har du beef på g? fett
http://www.myspace.com/akinonline

2009-08-17 11:18
!ni har snott stil från doktor död för ni är 2 bögar" hahahah :D du tog dom <3333
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2009-08-17 12:59
svaret till detta----->
Länk till http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/664817/1.aspx

!ni har snott stil från doktor död för ni är 2 bögar"

och till din lilla lilla rad där med doktordöd /
han verkar manligare än dig trots att han är bög /

ni e handi han ger svar på tal på antal ställen, lyssna efter det slående inte det dåliga som ni tyvärr gör bara för att det är er älingspudel det handlar om, whoa ass
HOJTA PÅ DIN HUMMER

2009-08-17 13:47
Akin_O-Y
Hahah, vad är det feta med det? Beefen blev dock rätt kortlivad, såvida de inte taggar till om fyra månader igen och släpper en ny diss..

-360-
Jo, jag har hört svaret. Och bara för att man ger 'svar på tal' behöver det inte betyda att svaret är särskilt bra alla gånger... Jag menar, sen när sitter manligheten i sexualiteten?
Förstod inte så mycket av ditt inlägg i övrigt pga. grammatiska fel och felstavningar men tycker mig kunna ana att du kallar mig för lyssnarnas 'älsklingspudel'? Var det inte ni som nyss tjatade om hur ni och MAAAASSA andra är sååå trötta på mig? Herregud..

Tack till kommenterande individer! Jag är busig när det kommer till dissar jao jao!
Rappare

2009-08-17 13:55
Du är så fet hundsim:P Fortsätt alltså^^
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd

2009-08-17 15:51
Hundsims humor är oslagbar helt enkelt. Ingen kan ta en diskussion som han. Min idol <3
Dra åt helvete!

2009-08-17 15:57
Hundsims humor är oslagbar helt enkelt. Ingen kan ta en diskussion som han. Min idol <3

Så jävla bra sagt. Hörde ditt svar då du släppte det, Jack, men glömde bort att kommentera! Därför att du segrar denna "beef" är för att du har mer att "gå på" medans dom bara är sura för att du inte är äkta.

2009-08-17 19:05
Berg
Jag är tjock så inihelvete :D

Entertainment & anna_m_maria
Ni är goa' grabbar!
Dock är jag fortfarande sur, så jag tror jag ska bryta mitt löfte om att skita i ett svar.. Fniws

2009-08-18 14:10
Gillar alltid din röst, men beatet sög *** ... Men du tog hand ändå