Dalish , jag tycker du borde utveckla din rapp mer, kör inte med det första bästa flowet du kommer på , och kör inte med den första bästa texten du kommer på . sitt ett tag och fundera på hur du kan göra din vers bättre. jag hade velat höra mer inlevelse. Tex när du säger "för snart hänger jag mig ju i denna snaran" du låter glad när du säger det, och då känns det inte riktigt som att du menar det du säger . sen när du säger orden "lilla gumman, lilla baby" , det låter lite oseriöst när du använder just dom orden. det låter mer som att du ser ner på den tjejen, än att du saknar henne och vill vara med henne . finslipa på verserna/låtarna mer innan du bestämmer dig för att dom är klara. nöj dig inte med det första bästa, jobba och lägg ner mycket tid i varje grej du spelar in. din rapp är inte dålig, men den kan bli så mycket bättre. Refrängen tyckte jag lät lite små mysig på vissa ställen . men jag måste faktiskt säga att själva helheten av den kändes rätt "fjortis" . Dahla , din inlevelse är det första jag lägger märke till när jag hör din vers, låter som att du bara läser från ett papper på vissa delar . du kanske ville att din vers skulle vara lite lugnare och lite mer laid back, men du måste ändå ha lite liv i din röst för det. din rapp låter lite osäker på vissa ställen, men det fanns lite små saker som jag gillade med ditt flow, "då det var vi" lät säkrare där, tror det hade varit rätt snyggt om du hade flowat likadant 3 ggr där och rimmat alla på samma rim. för du säger "var vi" sen kommer "underbart" och sen "bra liv" . om du hade bytt bort underbart till någonting som rimmar på bra liv och var vi. hade nog blivit snyggt . men nu när jag har lyssnat ett par gånger så funkar det lika bra med att du säger "underbart" haha, jag blir förvirrad . men tror fortfarande att det skulle låta snyggt med 3 rim sådär, men jag kan inte bestämma mig om vilket som skulle vara snyggast. sen sången som du sjunger i bakgrunden i början av din vers tycker jag att du ska ta bort "va med dig, gav till mig" snyggare om du kör utan det . men jag tycker det låter skönt när du halv sjunger sen "för det är din kärlek till mig, som jag mår bättre av" . sen så säger jag samma till dig, finslipa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.