Ni snackar skit på beats, vi gör Logik musik!
riktigt bra låt :) samzon du utväcklas på sång & rapp. Diggade din vers. Filosof din vers va oxå galen. ni är riktigt tunga boys. Peeace <3
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
taack så mkt! :D:D:D uppskattar det galet! /Samzon & Filosof!
Logik, endast Kvalité musik! 10/10
Milen
Tycker det är jäkligt dåligt av alla här på whoa. här har vi 2 st grymt bra rappare! fått 2 kommentarer när 90 st har laddat ner!!! Blir så jävla arg på sånt här! jAja! Annars riktigt jävla bra låt. Diggar båda verserna och refrängen :) grymt bra gubbar!! Fortsätt kör hårt å kämpa framåt! :)keep it up boys /Liri
låten är bra, riktigt bra. både gjorde bra ifrån sig ! UPP!
Den här låten är riktigt tung.. Ni har värkligen lagt ribban högt på denna! den här låten är skit grym fan. det låter riktigt bra i mina öron, tummen upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Samzon, Alltid samma shit på beatsen, blir grymt tråkigt i längden. Gillade inte sången, satte sig inte i samma sits som beatet riktigt. Men versen va rätt ok :) Filosof har skön röst och lägger versen helt aight. glad över att han inte sjöng i denna (; Pz
Milen tack määin! :DLiridon P17 Håller med, tråkigt som fan är det med så få kommentarer med dom har våldtagit låten med tankningar men spottar itne ett skit om vad dom tyckte,, äckligt som bara fan!mhhk uppskattar verkligen att skiten gick hem !! =D one!Linje12 Fett att du gillade den Rob, alltid lika glad! bless och droppa snart för fan!bara kärlek, Logik!
Donk1n. Jag vet att du tycker det, men det finns väll mycket annat att kommentera? Jag vet att jag gör ganska likadan musik, dock utvecklas jag inom både flow, upplägg och lyric. Kommentera det, för annars gör du ju lika dant som mig. Samma sak i varje inlägg :) No hard feelings men aa, du fattar kankse vad jag menar! Tack alla andra för kretiken och att ni gillar! Galet med kärlek.
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
donk1n P17 "alltid samma shit på beaten" kolla på hur musiken låter och hur den är upplagd och samzon har aldrig lagt på nåt sånt här beat så hur fan kan d bli samma shiet? det har stack ut ifall man kollar på resten av det han gjort... logik feet låt fan! diggade produktionen och breaken innan andra refrängen, refrängen lät galen fan och diggar båda era verser men mest samzons. simon du lät också fet vet att du har potencial men tror du kommer bli riktigt fet inom sinom tid! fortsätt kriga boooys ;) LGTM
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
brrrrääh! Tack så mkt mannen, uppskattas galet! /filosofffff
Samzon - Förstår vad du menar och kan erkänna att jag själv gör en tabbe när jag inte uttrycker mig med konstruktiv kritik och istället skriver det jag skrev åvan.
Visst, du har utvecklats både rapp mässigt och med lyriken men personligen så tycker jag du bör testa nya olika stilar och träna/försöka ändra lite ton arter istället för alltid samma monotona rapp/sång läget.
Du gör din skit rätt bra, men kan bli bättre med lite lekande med flow och köra lite olika stilar, låter andra stilar inge vidare så är det bara å träna så du hittar flera sidor inom rappen och kan utvecklas från flera synvinklar istället för att köra shit som detta och dylikt.
Säger inte att det är dåligt, bara att det slits ut i längden och man tröttnar plus att det är bra att kunna köra om mer shit än sad "det är så synd om mig" grejen. Du har potential !
Fred.
Totte2 - På vilket sätt sticker det ut ? och angående beatet så är det fortfarande i samma genre, dock lite mer potential till att hooka med annan lyrik.
Det låter braa som det alltid gör från er, fårtsätt så här det diggas som fan, peace // Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.
Riktigt snyggt gjort grabbar. Samzon du har utvecklats i både sång & rapp. Filosof, har inte hört så mycket ifrån dig (intresset har inte funnits, men ångrar att jag inte haft intresset tidigare) Gillar lyriken, lite ledsam men lyckad. Gillar bådas röstläge på beatet och beatet är enkelt men fylligt. Fint gjort. Härlig mixning också måste sägas. Denna kommer att sparas på hårdisken. Kommer sprida denna vidare för att fler ska få njuta av riktig musik. 10/10 / Remnelito
PhuckPhace P19 Ajt hihih tack så mkt! :D:D
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
uppar, den är långt ifrån död!
Tack donk1n. Nu förstår jag mer hur du menar inom det. Okej, då ska jag försöka tänka på det till nästa gång! Totte my maan! Tack så jätte mycket, jag ringer dig till dagarna! alla andra, tack så jätte mycket för att ni lyssnat och skrivit. Betyder galet mycket för både mig och Filosof! Galet mycket kärlek till er alla!
jag tycker det låter bra, men jag tycker lite stämmor i refrängen, iallafall sista, hade suttit jävligt nice :) men det är bara för att jag använder dem mycket och anser att de låter bättre, betyder inte att det Ska vara så, you dig? piz
Jag tror på sanningen och må sanningen finna rättvisa.
Tuuungt:) båda två tare lugnt simon broooooor
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
Taack så jätte mycket! :)
riktigt bra låt grabbar keep up !!
haha fett gammal fan.. kul att ni diggar den hur som :)