I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Zycore (En sista låt)

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2009-08-01 16:12

Zycore (En sista låt)

Det här känns faktiskt lite ledsamt att skriva, samtidigt som det känns befriande att skriva det.

Ni som har lyssnat på min musik har antagligen märkt att det tar längre och längre tid för mig att släppa nya låtar. Detta beror delvis på grund av att min tid har börjat ta slut, eftersom det har blivit jobb och andra saker som jag känner att jag behöver ta mig tid till. men även att mitt sug efter att skriva hiphop börjar dö ut, sakta men säkert. Jag antar att det här meddelandet är slutet på "Zycore", men förhoppningsvis början på någonting nytt. Kanske kommer jag att släppa mer låtar i framtiden under samma namn, men just nu känns den sannolikheten väldigt liten.

Jag vill verkligen tacka alla som har tagit mig hit jag är idag, tacka er som har stöttat mig och lyssnat på min musik. Det jag har gjort, det har jag gjort för er.

I framtiden kommer jag, förhoppningsvis, att forsätta göra musik, men inte i det formatet jag gör just nu utan någon annan genre, och skriva på den nya bloggen "howtoaim.blogspot.com".

Så nu lägger jag upp det som just nu känns som en sista låt. Det är en låt som var meningen att den skulle göras tillsammans med Alexz K, men på grund av bristande tid och engagemang så har det inte blivit av. Låten är omixad och slarvigt klippt då det egentligen bara är en preview. Men det är detta det blir.

http://www.speedyshare.com/294464473.html

www.myspace.com/zycoreofnewgeneration