Om jag förstod det hela så är det denna Jimmy som det stog väldigt mycket om i olika tidningar? Anyway, låten är tåtung! Riktigt bra röstläge,text och beat! fortsätt spotta!
Gurkish - Jo det är densamma
www.samyprod.com
låten var fin! inte läst något om detta, kan någon länka till någon sida?:)
låten var fin! inte läst något om detta, kan någon länka till någon sida?:) Här hittar du en artikel Under "Relaterade artiklar" finns flera.
Väldigt fin låt du gjort Samy :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan du fixa en backup länk för den där funkar inte för mig? Tack i förhand, peaCe.
Pennybridge City!
Riktigt fet låt mannen! Vad hände med honom ? R.I.P Jimmy <3
www.myspace.com/musiczimme www.znapmusic.com/zimme www.zimmeproductions.inc.se
Riktigt fin låt samy R.I.P Jimmy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt bra låt mannen :) RIP Jimmy
Kukirumpan
Skitbra låt! Gillar inte "enkelrimmare", men den här fastnade jag för!
Roligt att du har gjort en ny låt, men tråkigt att det är i sånt sorligt ärande, låten är bra gjord!
Milen
Moderator
2009-08-01 00:42
Fyfaen vad fet låt! Tråkigt det som hände, men du gjorde det här riktigt bra.
time isn't wasted when you're getting wasted .
egentligen kan man inte ge kritik på såna här låtar. men jag tycker den va riktigt bra (Y)RIP!!! (F)
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Säger som McBlaster - går inte ge kritik till sån här låt, Den är jävligt fin och riktigt bra gillade den... R.I.P Jimmy :(
ruggigt djup låt, grymt gjort. dock fett tråkigt det som hänt! R.I.P
Graffare
2009-08-01 07:06
Din röst är ju som gjord för sånna här låtar.
Det som hände är riktigt tråkigt:(
R.I.P Jimmy!
-
Tusen tack för alla kommentarer
www.samyprod.com
upp på den här nu fan! inte ofta man får höra så högklassig musik i detta forum!
håller med Tizm om att din röst är gjord för såna hära låtar, Den e riktigt fin
fin låt R.I.P Jimmy
*ERROR*
Riktigt bra låt, din röst är guld.RIP
Din inlevelse är oslagbar! Rösten är saknad, hoppas du kommer på fötterna igenRIP
"Jag hatar citat"
Tusen tack för alla kommentarer
www.samyprod.com
Har glömt att det är icetail på beatet
www.samyprod.com
Samy riktigt synd det som hände Rip jimmy.. Men de är en sjukt fin låt o du blir bättre o bättre i mina öron..
riktigt fin låt, tråkigt att sånt här händer.. r.i.p
jävligt jordnära låt. jag vart berörd! fin text & grym inlevelse.
Word på Tizm! Tragisk historia, men fet låt. R.I.P Jimmy! ;/
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Fan vad jag älskar dina låtar, går rakt in i öronen och fastnar där. Denna låt sparas överallt, datorn,mobilen,mp3n, polares datorer. Fan vad underbart med rappare som fortfarande kan lägga ribban såhär högt! skulle kunna ge pengar för sånt här material, fortsätt visa samy det du gör är hur vackert som helst! tråkig historia dock, Vila i frid Jimmy!
och, har du lust att lägga upp texten?:)
Fan vad skönt att du är tillbaka :D grymt fin låt också R.I.P Jimmy :'( Samy <3
tack igen =) Slänger upp texten imorgon
www.samyprod.com
Jimmy va från ludvika va ? jag bor i smedjebacken, de va hemskt de som hände. Fin låt, R.I.P
http://www.myspace.com/akaamusik
Tungt bra låt ! Kan inte sluta lyssna på den ! Rest in peace Jimmy !
Livet går vidare, Ta dagen som den kommer....
Moderator
2009-08-06 01:50
grym känsla i rappen alltså, rip!
HighlightSWE P18 - Yes de va han
www.samyprod.com
ett sista upp?
www.samyprod.com
fin text som fan, bra låt. rip som fan :( dom 2 första meningarna fick mig på ett helt annat humör, från den glada till" fan, fan va sjukt" :(
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!