Peppe Feat Enter - Flippad Session Peppe Feat Enter - Flippad SessionTjo!Peppe och Änterr Da Man reccade en liten session tillsammans =)Dock på ett smutsigt KA beat men det blev tyngt!Låten:http://www.myspace.com/peppeboahLängst upp på låt listan eller tanka på speedy?SpeedyText:Vers 1 PeppeSpottar mina rader,lägger de softJag är grabben som än så länge ligger på toppInge bullshit när vi snackar pittbullFett gung,när vi backar upp tungtJag charmar dig med min attitydJa får dig tillome o tycka att de e fint o spyFonky fly som Mofeta o JerreHar du någonting o tilläga så får du på käftenSpelar ingen roll vad du säger till migGOD DAMN IT, ja e fet som ILL BILLJag är den som är vad hur närO jag är alltid där när vi ska släppa assÖppnar sop tönnan för ken ringHoppa ner o göm dig för du stinker som en fis ringBara flummar runt o leker tuffO som en fin avslutning så säger jag ( Pang )Vers 2 EnterDet här är Enter, han som lägger det med styleOch jag kommer in på beatet och jag knäcker din armnu får vi känna på hype, när vi rullar in med MP5orkäftar du med mig så får du smaka på en smäll på käften------- jag väger 50 ton------- nu får ni vända om Det här är ingenting för några jävla wannabeesså kommer ni hit så får ni smaka på min polkagrisEntertainment är galen på mickenså räck mig din hand och jag kapar ditt fingerDet här är ingenting för några jävla raggarsvinSå kommer ni hit så får ni smaka på min rallarsvingvi kommer överallt somberoende onanisterOch ni två kommer ingenstansnär ni bajtar Organismen