N.M.E - Who Dat´ Netplay
SHOOOO WHOAAAA What Up!!! Efterlängtat släpp enligt mig har lagt ner lite mer än en månad på denna playen men blev ändå det tyngsta jag någonsin gett mit på... Tack lista måsta man ha: Tack Brushaaaan Denci för att stunder i studion och hjälp med alla ideér på låtar samt mixning du är den bästa du vet det ! Macke den jäveln är tyngaste jag svääär fan satt en hel natt och mixade största delen av tapet fan va grym du är bror... Tack Dizzy, Trofast, denci, alexsoul, Big Junior och damian för att ni gästa !!1.Intro 2.All I Know 3.Tough Act To Follow 4.Got Me Twisted 5.Number One 6.Turn The Lights Off 7.Can´t Take It Nomore 8.Who Dat´ 9.Get With Me(ft.BigJunior) 10.Higher 11.All Around The World(Ft.AlexSoul) 12.Baby Baby(Ft.Damian) 13.Top Of The World 14.It´s Okey 15.Stick To This(Ft.Trofast) 16.Rollin´(Ft.Denci) 17.Keep Livin Outro Who Dat' Netplay
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Om det finns några klagomål på mixx osv så är de dessa jag står för :) Alla låtar har väl inte varit helt lätta att mixxa men har gjort så gott man kunnat, vissa acapellor har blivit högre pga beatval osv. Har iallafall varit riktigt kul o få mixxa de mesta på mixtapet! BIG UP För den här, och bra jobbat n.m.e !*It's Okey *Keep Livin *All i know *Turn the lights off *Around the world *Baby Baby (Gammal mixx med Damian) *Number one *Top of the world *Tough act to follow *Stick to this (n.m.e's vers +reff) *Higher (Dizzy skaffa bättre mick please =) ) *Got me twisted *WHO DAT Resten av låtarna står de andra för, så finns de klagomål så rikta hatet ditåt ;) Fridens!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Kolla även www.TheNME.webs.com Och www.myspace.com/nMeMuzic Peacee
Promotor
2009-07-28 18:46
maan, skaffat hemsida, och netplay o shit utan att berätta för mig? Duvet att jag fixar den grafiska biten ;) hojta! Tankar din netplay nu!
Hojta på msn då senick :D
tankat, ska lyssna igenom det noga. och kommer me bedömning ikväll eller imorgon typ. och macke, jag ska köpa ny mick xD vill påpeka alla att jag inte va 100% på min del här! men men. UPP
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Helvete vad rapidshare är segt.. Försöker få ner albumet iaf, kommenterar när jag lyssnat igenom det man!
Oslagbart! Sjuukt tight mannen!
tänk om alla va som han hon eller den?
yooo nme sjukt fett netplay du vet jag as diggar din röst är sjuk och dom andra snubbarna helt tjockt nice me det här var tungt lätt fetaste på länge yagga yaa lätt tungt forsätt kriga och nå dit med eran feta musik som föder nya liv !!!!!!!! må bäst lev bra !!! gabbe mc.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mackie du är grym faan du om nåpn mixar tjockt nice så biig upp to mackie !!!! må bäst lev bra !!! gabbe mc
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ny länk är på gång
inte lyssnat på alla än. vill bara säga att min del i låten "higher" är riktigt jävla underpresterande! måste va det sämsta jag lagt på ett tag asså. så sorry för det! förstår nt att n.m.e tog med det ens, men men. och ja, ska skaffa ny mick, de är fan ett måste. aja. hörs senare me kommentar! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Hela fucking netplayen är så sjuukt grov men mina favoriter är då: 1. Though act to follow 2. Top of the world 3. Got me Twisted 4. Get with me FUCKING GROV Netplay .. laddda ner folket Bless,Marius
Tungt mannen! :) finns inget att klaga på.
"No rest, to be the best you have to work around the clock" www.myspace.com/OverkillHipHop
så jävla tungt lätt fetaste släppet hittills 09 Got me twisted är lätt favoriten. fred nme mayn
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
så sjukt jävla tung netplay asså:) De är cleant rätt igenom. Big up på denna
Padawon är i huset för att langa lite kritik till söta killen N.m.E vill också säga Big Up till Macke som jag vet har mixat mycket när han vatt hemma. Vill också ge mig själv propps för den insperationen jag gav till macke när jag var där en dag och såg när han mixade sin låt. Kyssar på halsen och hångel kan leda till tunga mixningar. Well dax och börja, Eller vänta jag är ju redan klar ska bara skriva ut hela textdokumentet 1 intro: I dunno låter väll soft skönt beat, låter soft när du kmr igång. Sen blev beatet skittråkigt till slut. Macke va ganska allvarlig med o tuff som han är. 2 All i know Vilken jävla toppen låt alltså vilket underbart beat som bara kommer fårn ingenstans. Reffen är verkligen off the hook riktigt bra mixad och riktigt skön röst. Verserna är riktigt bra du har en grym röst verkligen och din känsla är så jävla nice man. Mixen är också stark här, 2a versen sken högst shiiieat. 9/10 3 Tough Act To Fellow Första känslan var nu kommer ngt fett när pianot går igång och sedan kommer trummorna så härligt. Beatet utvecklade sig till ett fett beat helt enkelt. Reffen håller men hade kunnat göras bättre tror jag. Hooken ska sättas på huvet istället är de verserna som gör de. Texten är riktigt bra du fångar allt så grymt. Och rösten är som vanligt helt perfa. Enda man kan klaga på är reffen som inte var dålig nånstans men jag sätter höga krav nu efter hooken i all i know hehe. 7/10 4 Got Me Twisted Känns lite fel att ha en brud i reffen här som jag tror kom med beatet som du hittat. Annars hade de nog stått Ft om du kännt henne. Tycker beatet var ganska tråkigt, och gillar inte riktigt "fastrap" du behandlar ju de på ett sjukt snyggt sätt endå genom ditt flow. Men jag gillar när du softar mer lixom.helt okej låt endå beatet förstörde mkt 5/10 5 Number One Samma producent som i All i know? Well låter iaf lovande man. Grymt beat de här med faktiskt gillade de. Reffen här var mycket bättre än i 3an. Din känsla när du börjar är verkligen off the hook verkliiigen galet soft när du började. Vet inte hur ofta jag ska säga de men din röst är såååå jävla feeet. Texten är grym du har utvecklats som fan på texter tycker din lyric var lite svag innan fast har alltid gillat ditt flyt även om man hör utveckling där med. Vilket är positivt :D. Grym låt riktigt bra 8.5/10 6 Turn The Lights off Well samma som i 5an här var de lite mer snabbt lixom. Fast denna gången gillade jag beatet faktiskt, gillar reffen här med för du softar ner som fan på den sen när vers 2 går igång så axxar du igen vilket är najs med lite variation. Tycker du gjorde detta snyggt man fett 8/10 7 Cant Take it nomore Det är något jag stör mig på i beatet faktiskt kan inte direkt sätta finger på vad det är. Annars var de bra flyt som vanligt faktiskt och du gör de snyggt mixen var härlig med. Skönt att du skiftade röstläget också. Kan lätt bli monotont o lyssna på isf, bra låt inget mer, Efter en närmare lyssning så höjer jag betyget från 7 till 8 för verserna som va galna 8/10
Geni
8 Who dat Detta var en jävla feeeeet reff asså riktigt toppen allt skriket who dat mixen och allt helt crazy. Tycker Beatet är så jävla fett så de finns inte riktigt bra asså. Verserna behandlar du på ett sjukt snygg sätt gillade hur du satte igång efter reffen i början de lät skönt på ngt sätt asså. Känslan finns där också du kan verkligen de här. 9/10 9 Get with me Jag hörde han Big Junior för första gången igår och tyckte han hade en jävla skön stil asså. Får väll höra vad han kan göra här. Reffen var ganska soft röstläget var härligt man men du saknade lite power i de endå. Annars la du de fint N.M.E du softar o lägger de bra helt enkelt. Beatet är halvdant och jag tror de är svårt o göra ngn "Hit" på de när de är ganska monotont. Big Junior har fett uttal alltså och ett bra flyt som dock kan utvecklas faktiskt. Rösten är soft faktiskt ochd detta lät bra. Skön låt 8/10 10 Higher Blir lite sur att den står i mappen längst ner utan ngt nummer jag har fått röra om en jävla massa nu och trodde jag hade kommenterat massa fel osv. Så såg jag nu att denna är nummer 10. Vad ska man säga jag är lite besviken på Dizzy som brukar vara grym som fan. Reffen är grymt tjatig och riktigt tråkig asså. Beatet är verkligen inte min smak. Nme höjer låten med sin röst o flyt 4/10 11 All Around the world Nej Nej Nej beatet seriöst vad hör du i de som är bra igentligen? de ljudet som går hela tiden var väldigt tråkigt asså. Annars flyter du riktigt bra och reffen gjorde Alex Soul fantastiskt. Saknar dock power i rösten tror du hade kunnat få beatet skönt om du tagit i som fan i denna låten. Så jag hade sluppit höra den tråkiga saken 8/10 för NmE 9/10 För alex soul 0/10 för beatet Prickade 17 av 30 poäng helt okej för 2 basketspelare 12 Baby Baby Oh shit denna är så fucking bra asså äntligen har jag denna. Kan säga direkt detta är hitten på detta mixtapet asså verkligen. Tror inte någon av dem andra låtarna kommer toppa denna för denna är sjukt bra. Damian: Ditt uttal är Usa rakt igenom inget snack, Detta va skitbra faktiskt flytet var grymt och texten och känslan finns verkligen där. Reffen: Helt perfekt verkligen det var bra och jag gillade att du inte gjorde en stor sak av de hela utan sa oh baby you and me 3 gånger lät nice N.M.E shit perfekt faktiskt gillade hur du speedade för detta beatet gillar jag verkligen och ditt flow var så bra. Era röster och uttal är riktigt bra asså. 10/10 Veckans mp3 på svensk hiphop online hade de kunnat bli 13 Top Of the world Tror jag hörde denna hemma hoss macke när han mixade denna och jag hjälpte han med insperation genom att hångla med han. Änglalik o du skulle osså va där med då. Beatet är grymt lugnt och helt underbart, Gillade de mesta med de men mest pianot. Annars är reffen en sjukt bra reff lika bra som i All i Know och Baby baby. Gillar verserna också som fan skitbra text och känsla igenom de hela faktikskt. Skitbra att du softade ner dem 2 sista raderna i första verserna innan reffen kom de gillade jag verkligen Keep going o de du vet. Samma sak i vers 2 dem 2 sista de va väldigt snyggt gjort där med. blir så glad när jag hör sånt här på whoas audioforum att de verkligen finns folk som håller de tungt. Nme: 9/10 Reffen:10/10 Beatet 10/10 Prickade in 29 av 30 poäng själv ligger Kobe Bryant på 27 poäng per match på mitt tvspel Nba 2K9 tror jag. Så du lyckas ju bättre än mig iaf. Lakers ftw <3 14 Its Okey Detta är ett jävla härligt beat ska du veta gillade denna låten redan innan tror du har lagt ut den en gång innan. Din attityd är riktigt fet här du låter lack i början som fan och jag diggar verkligen att du går ut så hårt på beatet. Flytet var övertungt också, Vad finns de mer o säga asså? den var fet lixom men inte som dem 3 jag prickat ut som dem tyngsta. Chiiea men kanske de kmr en till hit 8.5/10 15 Stick to this Oh shit nu saknas bara Newkid sen hade vi haft whoas tre skönaste röster i en fet låt. Gillar trofast som fan både på engelska o svenska, beatet var härligt också du har verkligen hittat grymma beats NmE och det är jävlit viktigt. Först o främst så är reffen riktigt riktigt bra gillade den som fan. nMe du la de tight även denna gången men nådde inte riktigt upp i din vanliga nivå enligt mig. Tycker trofast la de fetast här han är riktigt grym faktiskt och detta lät endå fett. 8/10 (Beatet blev lite segt till slut)
Geni
16 Rollin Shit denna producenten är helt frucking störd i huvet för han har fan överfeta beats asså. Detta var grymt får en sån skön känsla när de går igång, Tycker Denci la de fetare än han brukar göra faktiskt och hade en soft röst en röst som jag har tyckt va jobbig i vissa låtar innan. Men den passade bra på beatet och flytet var tight. Kände på mig att reffslingan skulle vara överfet och jag fick rätt och du la ännu en grym reff NmE och jag blir överraskad som fan för du har höjt dig som fan även om du va fet innan. Din Vers var tight inget mer o säga om den mer än sådär. 8.5/10 17 Keep livin Introt var tråkigt o lyssna på bara gillar inte sånna här intron när andra pratar utan jag tyckerde ska va han som gör låten som snackar man. Känslan finns som den brukar göra och det låter riktigt bra även de här. Kan dock tycka att beatet blev ganska tråkigt till slut. Och att de kunde bli lite för mkt attityd imellanåt. Men du ska va nöjd den a bra 7.5/10 18 Bonustrack crazy beaaat galet skönt intro på nått sätt av Damian haha. Macke: Gaaaalet skönt flyt helt allvar varierande och riktigt bra, gillade inte raderna direkt men dem funkar. Ehm jo tack du har skön attityd och la det riktigt bra faktiskt. Damian: Well som vanligt galet uttal, skönt flyt väldigt laidback och så det gillades faktiskt. Jodå det lät också riktigt bra. Prins M: Sköööön text haha Jag spetsa hennes martini, med benzodiazepiner följde efter henne våldtog henne & slängde henne i diket Galet fet rad faktiskt. Annars helt okej märks du inte varit igång på ett tag Skrev en bok till slut / Pwon aka hånglaren
Geni
HAHA, maaayn här kommer riiiiktig feedback, hoppas du uppskattar tiden jag tagit mig!ONE WORD ; DOWNLOAD! Intro; det va väl helt okej. inget speciellt. rappen va bra iaf! :)All I Know; Verserna är fett nice. riktigt bra skrivit! refrängen e skitbra, beatet e nice! Även kul att höra dig sjunga lite! :) Tough act to follow; hört innan, men absolut ett av dina fetaste släpp. texten e överfet, refrängen e bra! lite otydligt i vissa ställen. men men. be proud man!Got Me Twisted; låter lite rörigt ibland, kanske låter bättre efter några lyssningar. diggar dock inte refrängen som finns på beatet redan. helt okej, men inget som jag fastna för tyvärr! nog smaksak kanske. Number One; texten e riktigt bra. refrängen e bra den med. beatet tungt. nice track kort och gott!! :)Turn the lights off; e inget fan av såna här låtar. men den va helt okej! nice rap, texten e bra med. refrängen funkar den med! :) helt okej track, bara inte min smak direkt! ;)Cant take it nomore; beatet är HEAVY! rappen e riktigt bra den med. du håller tråden bra. nej, detta digga jag! :)Who Dat'; beatet e rätt nice. din rap e bra. RIKTIGT nice flow på sina ställen! refrängen e rätt bra den med. bra låt! :)get with me; fan asså diggar verkligen ditt flow i denna, fett som fän! refrängen e bra. beatet e rätt okej. Big Junior lägger det bra med! vem e bruden som snackar ibland mayn? xD Higher; First off, Nme lägger sina delar så jäävla cleant. riktigt feta verser. sen kommer jag och vettefan vad det va med mig. tycker inte jag levererar som jag normalt brukar. och texten e ja inte vidare stolt över heller. vet att jag kan sååå mycket bättre! aja. gjort e gjort. ALLA SKIPPA MIG PÅ DENNA! xDAll around the world; beatet e helt okej. din rap e bra. refrängen som alex soul lägger funkar.Baby baby; Damian lägger de nice som vanligt. Du likaså. dock känns detta mer som Damians låt mer än din, då du bara e med på en vers och han har 2 verser plus reff. och om jag inte har fel för mig, så är de hans från början? anyways, helt okej låt.Top Of The World; duude,fan vad feeet låt. lyriken e övernice, viben är översoft. fätt beat! nice att höra lite sång igen i refrängen! en av playens bästa utan tvivel! :D BRAVO!It's Okey; Daaamn vilken skillnad på kvalitén jämnfört med den du först släppte! FET! låten e riktigt fet, lite eminem stuk på beatet. din rap e fet mayn! Denna tracken e soooft. Banger med point in the lyric!Stick To This; Denna fick ja höra tidigare ;) fett nice låt. diggar att du sjunger lite i denna, reffen hade du kunnat så mycket bättre, de vet ja! Dina verser e överfeta, djupa och passar perfa! fet lyrik! Trofast lägger det fätt som vanligt, men tycker du(nme) har bättre lyrik. Även en av de bättre låtarna! :)Rollin; diggar detta beat, tänkte använde de för ett tag sen, men de blev inget av de bara. iaf, Denci lägger det nice, stadigt flow. bra text! attityden sitter! Din vers e nice den med. stadig flow här med. ni gör det bra! reffrängen e okej! :) Keep it up.Keep Livin; haha rocky i början där ja! ;D deep shit homie! aja, du börjar med en stark refräng, riktigt feeet! (Y) Verserna e fet lyrik, diggar riktigt mkt. beatet e soft med, passar bra med temat! igen, fet lyrik asså! En av favoriterna!Bonus Session; feeeet beat man! mackes attityd är fan guld! riktigt feeeet asså! lyriken fet med! talang! Damian har nice attityd, engelskan e så tvärfet. haha ball slut med! xD Prins M har jag aldrig hört, men han lägger det bra. dock tror jag han e pedofil? haha saknar nme på denna bara, men men.Övrigt; Överfet netplay mannen, hoppas du diggar att jag verkligen tagit mig tiden på detta! många låtar här som kommer spelar ett bra tag! nice... Favoriter såhär på rak arm (orankad ordning!);Tought act to follow Can't take it nomore Top Of the world it's okey Stick To This Keep Livin' Higher (DIN DEL!) Hoppas detta uppskattades asså! haha Keep it real. och höll utkick efter miin lilla netplay om några veckor! :)PEACE
Låtarna är feeeeta som fan! Detta är övertungt.
Måste bara säga att detta var fett :) riktigt skönt alla låtar rakt igenom faktist
Vice Versa!
Vill säga tack för alla kommentarer riktigt kul att läsa=) Keep it commin !!
Riktigt tungt.
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
wazza whatafuck kom igen ! !! !! !!
Whoa, missa inte de fetaste släppet på länge!! jag kommer med utförlig kritik låt för låt sen man!
Alltså helt klart så e detta höjdpunkten än så länge 2009 för svensk underground!!! Det är detta vi har saknat a blasta ut ur våra speakers i många år!!! n.M.e - Sverige's Framtid - Rhytm & Rhyme // Damian
~ Future As Long As My Past, Everyday ~
Tack macke :) Och damian fan du gör mig generad ju :)
Riktigt jävla feta låtar mannen, sjukt sköna låtar, fanns några låtar som inte gick hem men de flesta var feta, fin utveckling du fått från tidigare släpp tycker jag =) naaaajs!
Stay strong
kan säga så här riktigt tunga låtar. alla va bra kanske va ngn jag inte digga men den är fet endå haha. ha hoppet uppe du kan gå långt! bless you boy vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
haha Denci alltid fina komentarer! big upp till denci som varit med och hjälpt popfille i studion osv osv !
tänk om alla va som han hon eller den?
N.M.E du har lyckats göra ett riktigt schysst netplay : ) Diggar din röst o attityd, riktigt schysst. : ) Låtarna ja tyckte va bäst va Who dat´ och Get with me ;) . Peace allt från mig / Jonis P.S. Sov inte på detta whoa
www.myspace.com/jonis016
Amen vafan är detta?! ett av dem fetaste netplaysen på whoa detta året ?! KOM IGEN WHOA!
Helt sjukt jävla GRYMMM NETPLAY bästa 2009 ?
Har du ett fejkade Face ?
Det här hade jag längtat efter ! Och det blev så sjuuuuuuuuuuuukt myckeet bättre än vad jag hade väntat mig! Faaaaaaaan va du är bra mannen!PEACE<3
Jag har laddat nu. ska lyssna igenom några gånger. men lyssnat på ett par låtar och de låter riktigt bra faktiskt.. men kommer med mer åsikter sen när jag lyssnat igenom lite... /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
riktigt jävla fett!!!!!!!! big up! diggar top of the world mest!, kul att man fick gästa, du kommer gå långt!:D
http://alexsoul.com
Tack så mycket alla igen fan vad glad jag blir !!!!
Moderator
2009-07-30 17:42
Har suttit och lyssnat konstant sen igår, riktigt fett. Så jävla bra blandning av låtar så det blir inte så ensidigt heller, du har lyckats jävligt bra med detta och förtjänar verkligen all hype du kommer få här. Bland det bästa 2009, och då lyssnar jag igenom det mesta. Kommer nog med kritik senare :) Bara fortsätt såhär så kommer du bli riktigt stor!
time isn't wasted when you're getting wasted .
tack ramuz fett kul att höra :)
kommer med en fet kommentar senare filip =) men har lyssnat igenom allt och du vet vad jag tycker big up!
laddar ner de nu och kommenterar senare. - Gillade Padawon's kommentar iallafall . Peace
Sover folket i Sverige eller? Ni vet inte va ni missar! *** Rhytm & Rhyme *** One! // damian
~ Future As Long As My Past, Everyday ~
förtjänar ytterligare en UPP! kommentera oxå fan, ladda inte bara!
orkar verkligne inte skriva sån där jätte lång kommentar, så du får nöja dig med en kort, men det här var fett!
Asså shit my man, vart fan ska man börja??!! Detta var nåt av det bästa,skönaste,ärligaste och grymmaste som jag har hört i hela mitt 23 åriga liv!! Sååå jävla tuungt mannen!! Sitter bara och njuter av din röst och ditt delivery, har fan aldrig hört nån rappare som kan mätta sig med dig här inne på whoa....!!! Din engelska är såå jävla klockren, top 3 bland dom som kör på engelska här inne på whoa, lätt! Detta är såå jävla tight shit, du komemr fan gå långt, och du får aldrig aldrig sluta med rappen, fan inte många rappare kan mäta sig med dig, du låter som ett fullblodsproffs! Denna förtjänar big upp asså!!!!! Denna kommer sparas och aldrig raderas!!! Du är sveriges nästa rappstjärna NME!!!! Big Love