Promotor
2009-07-27 14:42
troligen jag som är för trött för att fatta.. Men newkid vill ha kvar autotune, men gillar det inte? whö? låten: Han lägger det bra, men inte nåt jag kommer lyssna på i framtiden
Han vill ha kvar autotune, om det sköts på rätt sätt, så uppfattar jag det. Göra sin grej =)
Han vill ha kvar autotune, om det sköts på rätt sätt, så uppfattar jag det. Göra sin grej =) OM det är såhär han menar så håller jag med! :)
Låten; du lägger det helt okej! keep going.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Autotune ftw omg shit asså!!! Så jävla obligatoriskt..
Hej
Ord på Swedens Finest!
One in a milli-on.
precis MWE P18 , kul när ni lägger upp min skit.. kärlek!
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
autotune i rätta händer kan vara finfint, men i fel händer är det katastrof maintain autotune känns inte rätt, jag säger låt oss gå tillbaka till det vi en gång kallade hiphop folk som snackar om hiphop och menar flo-rida, akon, tpain sån skit får mig må dåligt haha känns som jag kom lite off topic här men det är så jag tycker iaf. till låten newkid för mig har alltid vart en skicklig artist, även om jag inte diggar allt du gör så är det välarbeat och snyggt. denna låten diggar jag faktiskt låter nice som fan sjuk röst har han. stjärnskott definitly fortsätt såhär du kommer ta dig fram ordentligt! /Änglalik
Fet låt, ja håller med
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
den va nice, fast bort med autotune...
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
Haha astungt... Har ni aldrig hört Jay-Z? Ingen verkar fatta grejen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2009-08-03 09:20
Autotune + hiphop = knas. Detta är en formel som Einstein skrev för x-antal år sen.
-
Producent
2009-08-03 09:30
Johan Sörlin P20 Haha, ellerhur.. Detta var ju egentligen mest en kul grej men folk verkar inte riktigt fatta moden.
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
digga ej denna låten , har hört Jay-Z - D.O.A. Death of Autotune diggar ej den heller . Men det jag gillar är tanken bakom låten , men tycker ej Autotune ska försvinna men det är bara fåtal som kan använda det bra tycker du gör feta låtar annars ,tycker du är bäst i sverige när det gäller rappa på engelska och sång/ rappa på svenska HELT CRAZY ÄR DU
Haha denna versen är så jävla schöön
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
HAHA! Tydligen inte många som vet vad D.O.A är..DEATH OF AUTOTUNE MADDAF*CKAS
Eh jo, det vet nog de flesta lilla gubben
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Fan så pinsamt, Newkid du lever ju fan på autotune, Visst fattar din vinkel av låten, men att påpeka nått som har hjälpt din karriär med hästlängder.. tycker då jag är fel.. Låt dom köra med autotune, Finns inget som är äkta för ens det blir live... Det hörs ju tydligt här på whoa vilka som har bra grejer, Och verkligen kan med programen dom kör med, Du är duktig på att mixxa!
bearc, eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh nej, tydligen inte lilla flicka
WirrWieD Jag har hört alex sjunga live många gånger. Och tro mig han sjunger bra, han e en duktig mixare. Men hans sånglåtar är bra utan mix och han behöver ej autotune....!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hatar autotune men jag diggade ändå det här på nåt sätt!
Trofast OKEJ! nice att det fanns proof ute på whoa! hehe careface
Jag håller med Änglalik här :) Du är duktig på det du gör Newkid, men det är inte min stil men fortsätt helt klart med vad du sysslar med! Peeeyz.
"No rest, to be the best you have to work around the clock" www.myspace.com/OverkillHipHop
brb ska fiska med farsgubben
100procent
Blejsin - hahahha naaaw
damn vilket röst läge
http://www.myspace.com/akaamusik
Autotune + hiphop = knas. Detta är en formel som Einstein skrev för x-antal år sen. Word.. Till låten så märker man att du kan din sak, har inte hört andra låtar med dig men denna var klart fet.
"Men jag hajjar ändå Jay-Z
Kan någon haffa lite autotune mot Max B?
Han sjunger falskt as a mothafucka
Mixa eller sjung inte alls mothafucka!"
Bästa i låten enligt mig :D Keep it up!