they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Du vet vad jag tycker Filip, den är tuuung..! Texterna börjar bli riktigt nice nu :) Utveckling broder. Tack för att jag fick lägga refrängen också! :) Kommentarer nu whoa, han förtjänar det! /M
Käft
Fillson du har skön röst och man hör att du har musiken i dig men du kör en depp text men det låter inte som att du är depp, du har skönt flow vid 13års åldern grymt mannen! men en sak bör du träna på och det är känslan, får du in känslan så är det galet! duvet vad jag tycker mike, fortsätt och leverera:) diggar din dialekt, skön låt peeps! /RK
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra beatval. Så låter det nästan jämt från mig när beatsen är från Shadow, men ah. Dom snubbarna vet hur man proddar. Aja. Dialekten gillade jag inte, låter så jävla.. Norrländskt, men på ett bögigt sätt, vilket inte är bra. Norrland står för manlighet. Och snus, och snus står även det för manlighet.. Reffen Mike drar är tyng som fan faktiskt. Gillar din röst, du sjunger lite med halsen va? Alltså, slappnar av i stämbanden så röstläget blir mörkare. Låter som det, kör själv så automatiskt, fast inte lika överdrivet längre. :D Mixen är även den fet. Grym låt. Blir fan chockad när småglin rullar in och smiskar upp dom flesta på whoa.. Snyggt gjort!
Dra åt helvete!
FAN WHOA!!! kom igen nu! upp
Käft
Tack Robin! :)
Enter, tacktack!
Reffen Mike drar är tyng som fan faktiskt. Gillar din röst, du sjunger lite med halsen va? Alltså, slappnar av i stämbanden så röstläget blir mörkare. Ah =)
/M
Käft
Grym låt. Blir fan chockad när småglin rullar in och smiskar upp dom flesta på whoa.. Snyggt gjort! Haha tack som fan enter! :) och tack alla andra, upp!
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
fillson du vet vad jag skrev på msn om den här låten och det håller jag fortfarande ;) Beatet var jäävligt tungt! flowet och rösten har bara blivit bättre och bättre vilket e bra men säger Xtrazie känslan saknas men fan när du fått in det där då blire helt knas galeet mayn! pz out
AdeOne!
keff inlevelse.. soft flow, helt okej text.. tungt beat, soft reff.. ye.. mer inlevelse helt enkelt.. o lite mer säkerhet kanske
Tack alla :) propps till TTN för mixen ! Kom igen nu :D
Fillson: Utveckling hör jag både i text och flow. Men försök att minska dialekten ju mindre dialekt du har ju bättre kommer ordet fram och det blir bättre flyt på det hela :) annars är allt bra fan :) du blir bättre och bättre kompis Mike: Enformig reff men visst den dög :P Övrigt: Mixen var fet! Låten är skön och jag tänker sprida den vidare så folk får höra mer av dig fillson för du har potential att gå långt! :)
fewtfeeet filllefillen :) skönt beat, bra text och flow (= känslan är nice, ryser av din röst ;d eha låten va bra, du utvecklas :), pöss
fan gör den här nere, uppish
Käft
Yoyoyo brush! du utvecklas helatiden tummen upp, mike göre skit nice i reff å fille på verserna kul å höra att de går frammåt! =) om du frågar mig så äre nog de bästa jag hört från filles sida=) Keep it up!
var de nå du ville eller ?
Tack alla! Kom igen mer comments folket!
Vafan, upp!
Här var de dött.. Ett sista upp!
Riktigt tung låt faktiskt, diggar ditt röstläge.. och mike: tung reff, du la det fint :)
Sry för dubbelpost: jag gillar inte när beatet tystnar i vissa lägen, ni fattar! men tung låt
tack alla, mer kommentarer för fan... Fille förtjänar det som sagt kom igen nuu!
Käft
Graffare
2009-08-02 16:01
Bästa jag har hört från dig=) Utveckling är kul som fan att se på whoa=) Reffen, tung som fan, mike har fett skön röst=)
-
Verkar enformigt att ni bara får höra samma sak "Utveckling". Tycker det låter som precis i alla andra låtar ni kickat på. Men visst låter det bra och märks att ni lägger mycket tid till musiken. Eller vet inte mycket om dig fillson men mike vet jag försöker lägga en jävla massa tid till det, och efter det märker man utveckling. Men som sagt tycker inte jag hör någon skillnad mellan "Stänger mina ögon" som var eran första låt tillsammans? och "Vet inte varför".
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shit fillson! det låter sjukt bra nu! hojta på msn dirr!
We make rap, but we live hiphop
TTN har mixat med 80% av mina mixningar minst! ;p låten var feet.. fet refräng på dig också mike, ;) keep it up!
Men som sagt tycker inte jag hör någon skillnad mellan "Stänger mina ögon" som var eran första låt tillsammans? och "Vet inte varför". Stänger mina ögon var våran 4:e eller 5:e låt tillsammans så där har du fel men, visst så är dom ganska lika :)
Tack alla andra också, kom igen nu whoa!
Riktigt bra låt faktiskt, en av den bästa tycker jag, hehe du blir verkligen bättre o bättre efter varje jävla låt!:) reffen va Gryymmm som fan oxå!
Tack k-mp :) fler?
13 bast, galet mannen! få känslan så sitter det, peyz!
Tack trezz :) upp!!