I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Maketo - En Chans.mp3 (Ny mixning och inspelning)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-07-21 22:09

[Audio] Maketo - En Chans.mp3 (Ny mixning och inspelning)

Sho!

När jag la upp min låt "En Chans" så klaga för många på mixningen, nu har jag spelat in den på nytt och mixat om den på nytt.. hoppas att den diggas!

Tack till Daniiboy för Studio och Råd till mixning!

Låten:
Maketo - En Chans.mp3 Download

Audio:

Kommentera nu! har fan lagt ner mkt tid just nu... håll skitsnack ute, det vill säga linder

Soon in your Fridge, mofo..

2009-07-21 22:59
Tkr du la det bra man!

Np!

//Daniiboy
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min

2009-07-22 00:03
fett fett ! :D sparar
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-07-22 00:23
jävlar mannen, vilken skillnad på samma låt! det är såhär det ska låta mannen!
BIG UP!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2009-07-22 01:38
Tyckte rösten hördes -mycket- softare i förra versionen, faktiskt. Tyckte det förra röstläget var mer passande till låten då rösten var rätt mycket mörkare och lugnare, detta hörs allt för "skrikit" och ansträngt enligt mig, men smaken är som baken.

2009-07-22 02:51
UPP!
tkr att den är värd det!
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min

2009-07-22 03:33
håll skitsnack ute, det vill säga linder

Hahah, lätt värt citat, lät ganska kul faktiskt ;p

Tycker den här versionen är grymt mkt fetare än den tidigare, både i mix, flow osv, den får definitivt 9/10 för mig!

Känns som att du i början av andra vers halkar av lite snabbt från beatet, kan vara jag som är way to tired för att höra bra eller så har jag hört för många dåliga rappare i andra delar av forumet som etsat sig fast på min trumhinna ;p

Men låten var en riktig känga!

Keep it up!
Bless!

/ W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-22 12:11
jo men om du lyssnar så säger han
så jag trycker stressen åt sidan och tar ett andetag

Sen så tar han det i lugnt flow ;D

2009-07-22 14:10
mixen var sådär. rösten var för hög annars ok. ta det lugnt när du övar in låtar så ska du se att de blir bättre. pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-22 15:07
Sen så tar han det i lugnt flow ;D

Ah! ;D Tänkte inte så mkt på texten när jag lyssnade igår xD
My bad :)

/ W

2009-07-22 16:52
Shit vad har hänt med din röst? :O

Diggar iaf detta :D mer mer mer

2009-07-22 17:11
ah undrar detsamma..? du använder ju rösten mycket mycket bättre nu. flowet är också extremt mycket bättre.. det enda är väl texten som skulle kunnas slipas lite till, men den är nice.

fortsätt såhär också.. halka inte tillbaka till det andra.. för då sög du fan! nu låter det ju bra. förvånad :)

2009-07-25 12:21
UPP!
 i'm just a secret

2009-07-25 12:52
du borde lägga ut texten man
 i'm just a secret

2009-07-25 13:09
Om du rappat i 5 år mannen så suger denna låten rejält faktist =)
Micke From Mother Fuckin Miilk

2009-08-04 15:20

nice to know that, men tar inte åt mig så mkt av en snubbe som dissar mig i låtar haha :P cant take a fool Serious?
maketo, du kan ju inte vara så omogen att du inte kan ta kritik? lyssna istället på vad folk säger och gör något bättre av det, om du tror att du är bäst så kommer du stanna där du är just idag! :)

2009-08-05 00:12
till och med jag måste säga. jag har hållt på i mindre än ett år och droppar det fetare än dig. tyvärr...

www.myspace.com/iffectz