MkN- Vänner håller ihop( till arrogant)
tjenna det var längesen man släppte något nytt men iaf här kommer en låt som går ut till en god vän som vart borta ett tag. så tanka låten sprid och ge kritik på den men vill inte ha frågor om vart han är eller något sånt! Här kommer låten ! Länk till http://www.speedyshare.com/923344768.html den finns även på Länk till http://www.myspace.com/MkNklart kommentera nu och lyssna! fred;) / MkN håll även öron och ögon öppna för min netplay som är på G!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-07-20 14:14
helt okej låt, nothing more nothing less. vart är han?
så tanka låten sprid och ge kritik på den men vill inte ha frågor om vart han är eller något sånt! okej tack för din tid! kom igen folks längesen man la upp nått och detta är inte de bästa men den förtjänar kommentarer vafan! upp nu whoa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker det låter soft man!
http://www.myspace.com/quizze
Producent
2009-07-20 16:04
Bra gjort :) Skön med :D
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
tacktack kul att de diggas:) konstig va äre me dig? haha mermer kanske?:D
Konstigt, du är konstig. Möhöhö. Förövrigt så var det en soft låt!
soooft låt gubben!
music is something u do, style is something u've got!
tacktack. linnea hojta om du vill hooka upp¨nått nytt snart vettja :)mer?
bra ju
Graffare
2009-07-21 05:05
nope... bättre sen sist jag hörde dig, men inte bra.
-
tacktack., Tzim: din åsikt bryr ja mig inte ens om, upp!
Fett skit :) Fortsätt så hära så blir de finemang!!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Du börjar flyta bra nu och det blir bättre ,det är kul och höra mackan.. men tänk mer på rimmen!
-RuD-
bronka: tack kul att de diggas! Magnus (ampull): roligt att höra att du hör utväckling ska tänka mer på rimmen:) kom igen whoa mer?:)
tyckte den lät helt okej, men slipa mer på lyriken! men annars, rätt nice, öööpppp!
typ, eller?
Nu ska jag vara helt ärlig faktist. Har inte gillat din musik tidigare men denna låt lät fan bra asså. Skön feeling, skönt flow, sen rimmen tänkte faktist inte jag så mkt på innan jag såg kommentarerna och jag tänkte efter och lyssnade noga. Men det är absolut inte dåligt! Fortsätt såhär blir bra!
054 - KARLSTAD <3
mrn: okej tack! _oRRE : konstigt har för mig att du har kommenterat nån låt ja gjort innan o då verkade de inte som att du inte diggade min musik. men aja tack kul att de diggas nu iaf :) uppp!!!
riktigt nice :) keep it up!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
tack :) upp!
Toastare
2009-07-23 21:19
ingenting jag diggade och engelska versen kunde du skippat
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.
fett, diggar låtarna ni gör tillsammans, ni får se till att spotta nå sjukt bra snart.
We make rap, but we live hiphop
Riktigt bra gjort.
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
ye tacktack kul att de diggas fortsätt kommentera folk de uppskattas!:) robinjohanssons synd att det inte fall i din smak men de kan inte diggas av alla . upp whoa!
miss arro <3 :)
richyrich bitch !
ye :( upp!
_oRRE : konstigt har för mig att du har kommenterat nån låt ja gjort innan o då verkade de inte som att du inte diggade min musik. men aja tack kul att de diggas nu iaf :) Nja inte riktigt så det var utan att min kusin Fredrik Söderberg sa att han kände dig. genom ngt innebandylag eller något det var då jag började lyssna lite och följa utveckling. och som sagt det låter mycket bättre nu jämfört mot förr. Hör en stor utveckling på både rader, flow och inlevelse! Peace! / magnus
054 - KARLSTAD <3
okii! mer?
sissta upp!
Arrrrrrrrrro! nice mackan...
Impa,pimpa,pumpa,dumpa tack&hej nästa tjej! ;)
tacktack:)