Pinter - Ibland Lite förvirrade känslor att släppa ut.... Kommentera gärna!Länk till http://www.speedyshare.com/997619144.htmlVers1:Ibland känns det som att jag har svårt att accepteratankar hanteras medans syre inhalerasman lär sig av misstag o konsekvenseroch det bränner för jag vet vad folk dom kännernär det gäller pinter ja ni vet han han som fallit ner huh det är allt ni ser huhmitt misslyckade jag, mitt liv cyklade avman blir psykad i stan så jag siktar mot vaden underbar framtid, det är nåt jag alltid glömmersen ser jag det i drömmen, fan jag missbedömmeri sömnen jag ser allt som en omöjlighetförlåt bara glöm min dröm o bara följ din senjag sörjer mina drömmar för jag ärligt vetatt dom e fantasi o aldrig blir ti verkligheto det e me säkerhet som jag tänder en lågaoch som ni säkert vet så vänds de en plågaVers2:jag hoppas att ni kan förstå att jag är den jag äratt jag för det mesta svär bli inte ledsna närjag gör mitt val för någon måste ju göra detom jag har planerat nåt så måste jag utföra detjag vill bara slippa ett såkallat bittert slutsåren som jag fått genom åren sitter djuptjag hoppas i mitt liv så ska vinden vända snabbtdå ändras allt och jag får min fina änglavaktmin enda jakt, är jakten på den riktiga färdenhoppas jag lär er att det viktiga e kärleki världen finns för många som gör alltför hatetjag svär jag vill se kärlek här i malmö stadenOch om de inte blir så , så vill jag lämna skitenkollar på min karta och försöker välja stigenjag står med packad väska o skriker på perongenvar fan e vi på väg? för det svider i betongen