Denbo Ft Kevin Kelly - Michael J Tribute
Michael Joseph Jackson va tidernas största pop stjärna, han hjälpte precis alla han kunde, en underbar person. Så vi har valt att göra en Låt till honom som ett litet minne av hans tid. Kommentera gärna, men ska ni skriva något dumt om han osv kan ni vända er till ett annat forum. Hoppas den gillas, Vila i frid Michael Joseph Jackson Kommentera när ni lyssnat!Intro: Tal från minnesgalan som hölls den 4/7-09Vers 1: DenboVers2: Kevin KellyOutro: Michael Joseph Jacksons sista ord till sina fans.Tryck här för att ladda ner Kärlek.
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
först . :P
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
Galet fin :) De är så tårarna kommer :/ R.I.P Micheal Jackson Big up på denna !!
Big up like dallan said! den va as fet. grym att höra.. gillas !
yeSs!<br>
tack så mycket <3 31 nerladdningar och 2 kommentarer? snålt,....
fet låt, mkt känslor som strömmar fram. Vart kan man se klipp från minnesgalan?
bättre vara ökänd än okänd
Den går att ladda ner på http://Tankafett.com :) tackar!
Finner inga ord för denna låt, UNDERBAR!!! love
Grym! Är det du som sjunger med?
Last sight me as a lion. now take care see u in Zion!
riktigt tungt. djupt och grym inlevelse! instämmer med texten
Jag har gått & blivit irriterad här hemma. När Michael levde målade media upp han som en pedofil 'han ger sig på barn' sa dem & dem ältade samma mening hur länge som helst. Nu när han är död, då spelar dem hans låtar som aldrig förr på radio, dem skriver om han i tidningar & dem kallar han för King off pop. Folk hyllar Michael runt om i världen. MEN VARFÖR GJORDE INGET DET NÄR HAN LEVDE ISTÄLLET? Varför uppskattade ingen honom mer när han var vid liv istället? Så jävla fel. Låten, varför hyllade ni inte Michael med en låt när han var vid liv istället för? Om ni nu diggar han. Måste man gå & död för att folk ska visa att dem bryr sig om en. Låten i sig var jätte fin tycker jag, grymt intro + outro, fick rysningar. Killen på första versen, du kan ju rappa, bra text & bra flow;) Killen som sjunger, du kan värkligen sjunga mayn! Grymt. Men som sagt, jag har sagt min mening.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack så mycket alla!Linje12 Jag håller med med media och sånt, finns vissa intervjuver dom har visat när dom snackar skit om han, sen nu när han dog, samma personer påstod sig ha lyssnat på han hela barndomen o bla bla. Du känner inte mig Linje12 och vet inte ett endaste skit om vad jag har gjort för låt tidigare, och hur mycket jag igentligen lyssnat på han. Skriv inget du inte har en aning om , då kan du lika bra skippa de. Kul att du gillade iaf.
upp, lite fler kommentarer kan ni vafan?
Linje12 och vet inte ett endaste skit om vad jag har gjort för låt tidigare, och hur mycket jag igentligen lyssnat på han. Skriv inget du inte har en aning om Vafan är du otrevlig för? Har jag förolämpat er på något vis eller? Fuck off din hype-ryttare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ber om ursäkt om jag misstolka de. Formulera dig bättre o skriv inte så de kan misstolkas om du inte vill ha kretik, trodde de va i 3e person till oss... hype ryttare, haha, grabben, lyssna på din musik i stället. Du är sämt, men de hör inte hemma här. Over and out, skriv i min gb om du vill ngt mer.
Du säger att jag är sämst. Jag behöver inte göra låtar om bortgångna kändisar för att folk ska lyssna på min musik. Skaffa dig ett liv istället va? Du har tagit ett stort kliv;) Du har gått från att göra kärlekslåtar till att göra minnes låtar om i det här fallet Michael Jacksson. Det är patetiskt. Din jävla hype ryttare nu har du fått dina 15 minutes off fame. Vi kanske glor åt ditt håll igen nästa gång en kändis går bort. Du rappar om han som om han vore din vän, som om du kände han, haha skrattretande. Om du nu känner som du gör för han så skulle du slängt upp en låt när han levde, eller du jobbar ju som media din hype ryttare. Du försöker komma någonstans på hans bekostnad nu när han har gått bort. Gör något vettigt istället. Nolla!
men käften ist o lyssna på låten. den va riktigt tung
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Linje12 dem kallar han för King off pop läs på innan du uttalar dig, han kallades
the king of pop innan han dog
jävla va skön låt.! introt & outrot får ju en att rysa som fan
Linje12 haha.... säger bara haha.McBlaster Thx ;)!mhhk Tackar tackar :)
ok, han vart inte dömd som pedofil, fine.. men hur normalt är det att en 40 årig "man" (däromkring) har vänner i 10års åldern?! snubben trodde fan han var peter pan haha... han va bra på typ jackson 5 tiden, en del bra låtar på 80 talet, men att ingen påpekar att de e konstigt att umgås med barn, pedofil som inte?! kom igen.. va skulle ni säga om er 10åriga son kom hem o sa att han hade en kompis på 40 bast som trodde han var peter pan?!?! ja tror inte han va peddo, men lite vett får man ha, o kom inte o säg att "de beror på att han hade en svår uppväxt som han umgicks med barn" hah.. har man det jobbigt för att man hade en tung uppväxt behöver man inte små oskyldiga barn omkring sej, man behöver riktig hjälp ju..
www.myspace.com/melvinjunkyard
lmelvin du e fan bög, kom hit ber dig ger dig en omgång som du aldrig skulle kunna motstå... kom hit dig jävla horunge sänker dig på en halv halv miss.. fitta
yeSs!<br>
Riktigt tung låt Denbo och Kevin Kelly! R.I.P. MJ, King of Pop.
crippa P20 vakta tungan! haha horunge? låter som om du tror ja e en 15åring, fix your facts.. P20 ska sänka mej på en halvmiss pff.. kul läsning hehe, ta reda på innan vem det är du kallar bög, horunge, o hotar me o ge stryk, seriöst skrattar jag bara åt det, ja har mer hjärna än att orka bry mej, men rätt va de e skriver du så till nån som inte skrattar åt det o då slutar det inte på ett kul sätt, så lär dej bete dej i ett forum.
fin låt grabbar, kul att ni tog mitt beat å pillade om lite =) R.I.P MJ
Men synd att ingen proppsar en för free beaten jag gör, sen har du inget rätt att mixa om det som du gjort. Du har ingen rättighet till det alls.
Grym låt grabbar! det är det ända man kan säga...
Varje dag är framtidens historia.
men ärligt, hylla en pedofil? fattar inte dehär med michaels död, den enda jag tycker synd om är hans barn. ska tydligen varit ett jäklafint begravningstal dottern höll.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
men ärligt, hylla en pedofil? vadå hylla en pedofil !!??
Han har bara blivit anklagad för det han har inte blivit dömd.
jag tycker han blivit anklagad såpass många gånger att en av dom måste ara sann iallafall. och som nån sa ovan; hur många 50 åringar har kompisar i 10 års åldern?
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
markulinen P18 - Inget bevisat, många vill tjäna pengar på en stor stjärna. Om du hade varit insatt i hans liv hade du förstått varför han hade 10 åring som kompis, han älskade barn, redan när han var fem försvann hans liv till en media cirkus. Slagen och mobbad av sin far, han ville leka och inte bara sjunga men fick då smaka av sin far, utan barndom blir man aldrig vuxen.. Du vet hur han ändrade utseende antar jag? om det pågick utanför, vad pågick inuti? lätt med fördommar.. Jag tycker Michael Jackson var bland dom största, men tyvärr fick han aldrig leva ett jordeliv utan fick bara ta del utav andras, inte rättvist någonstans... Michael Jackson ska hyllas tusen gånger i tusentals år för det han gjort för alla människor, inspirerat med sin musik, gett gåvor, pengar, kärlek till barn i afrika osv. R.I.P Till låten... Kändes lite off att ni skulle hylla Michael när alla stora gör de men de va fett. R.I.P MJ
www.samyprod.com
markulinen P18 - Måste tilläga detta bara, antar att du hyllar 2pac ? Hylla en våldtäksman?
www.samyprod.com
nej jag hyllar inte tupac, vart fan har du fått de ifrån?
jag låter er tycka vad ni vill, men i mina ögon så är michael inget annat än en pedofil
fast jag måste dock erkänna att ifall hans barn älskar honom, och verkligen höll ett så fint tal som han gjorde, måste han vart en ganska fin människa endå.. på'nå sätt flåt, det är sant inget är bevisat... och sanningen är ju de att han var en otrolig mu7siker faktist, propps för de. Men inget av de ursäktar väl om man våldtagit ett barn? asså, jag ät nog bara nyfiken, men vad säger ni ifall det plötsliggt dyker upp KONKRETA bevis för att han våldtagit ungar? Bara OM... tror visserligen aldrig sånna bevis kommer oavsett om han gjort de eller ej.
Alla som snacka skit.. kan äta upp sitt skit ! Michael Joseph Jackson är o kommer alltid att vara The King Of Pop nice låt och nice beat!!
Graffare
2009-07-12 11:34
länken fungerar ej xD
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
Haha, känns som att vi behöver en tråd som man kan hålla offtopic diskussioner i. Utan tvekan var Michael Jacksson en av de största musikerna vi någonsin haft och någonsin kommer skåda, alla älskar en död man, det visste vi redan! Men för alla originalfans, keep on lovin! Och sen ingen rättighet till att klippa? Donk1n, pianoslingan är antagligen redan samplad och därför gör det knappast någonting alls. Finns ju ett gäng tributer, den här var dock inte en av de bästa, tror det beror på mixen att var lite ojämn, ljudnivåer borde sänkts på vissa ställen och liknande. Men rösten på sången är hur jäkla bra som helst, får rysningar stundtals! Slipa uttalet och det kan bli hur bra som helst verkligen, sen en bättre mix på det hela. Dock var klippningen av avskedstalen, Michael Jacksons tal på spelningar och liknande riktigt bra! Snygga bryggor. Fred.
grym låt... får ståpäls av sången!!!! fett fett fett fett fett
Music makes me feel...
Fan va smutsig tråd asså shit.. Men låten ahbooow talen i början va perfekt inlaggda det va fint som fan... Rappen va grym och den va fin props.. Kevin sjunger som en gud riktigt jävla fint asså, det va riktigt bra gjort detta...R.I.P The King Of Pop
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Tack till alla som gillar låten! Verkligen.
Och till er som bara vill snacka skit om han, osv. Kan vända er någon annan stans, bryr mig inte ett dugg vad ni skriver om han. För jag vet, o har läst o forskat mycket i hans liv/musik.
donk1n P17 Men synd att ingen proppsar en för free beaten jag gör, sen har du inget rätt att mixa om det som du gjort. Du har ingen rättighet till det alls. tack för beatet, fick beatet utav någon på msn, då de va omdöpt utan något namn. Så jag tackar nu och här för beatet. Och det där att jag inte har rätt att mixa om beatet hur jag vill? Du har släppt beatet som free, och jag använder de för eget bruk och sprider den gratis. Så länge jag inte säljer musiken som är producerat på ditt/dina beats så gör jag inget olagligt. Men tack för beatet o propps till dig. Tack alla andra som gillar !!!
Men som sagt, snälla, om ni vill klaga på han eller så, gör de någon annan stans, inte här.
Denbo p23 = Alla beats som droppas free är till för att endast kicka på, den enda som har rättighet till att ändra det är personen som proddat beatet. Är det exklusivt får personen göra vad den vill men så länge det inte är det har man ingen rättighet till att modifiera om det. Bara så du vet, hälsa gärna din msn kompis det.
donk1n P17 har en del att lära sej om copyright lagarna bevisligen. för ja e verkligen skeptisk emot att du har copyrightat ett av dina freebeats.. och btw, de räcker inte med att sätta ett c med en ring runt för att de ska vara copyrightat, plugga på om hur du ska skydda dina beats innan du grinar över att nån ändrat i det. när det är ett free beat är det free, börja leasa dina beats om de gör så ont o höra att folk fixar till dom.
jävligt fet låt broder, måste säga att det är ett av dina fetaste du faktiskt släppt! tycker du flowar på jävligt skjysst, textmessigt är den galen, najsa rhymes det låter cleant rakt igenom å en härlig mix! kevin flippar som vanligt mer låtar från er tsm uppskattas! R.I.P, har aldrig diggat Mr. Jacksson till 100% men tycker att det är en synd för det som hänt honom, vissa låtar är jävulskt tunga men men, ännu en legend borta och fler blir det tyvärr! hade! bara kärlek!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
hehe, tackar allla!!! kul att de uppskattas :)!!! thx simon ;)
Måste säga word på Linje12 Samma gällde 2pac, visst folk lyssnade på honom o så men han blev inte riktigt stor förrän han dog! media suger.
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
jo men här pratar vi om en person, som hjälpt, delat med sig och skänkt miljarder pengar till fattiga o sjukhus osv. Även en person Precis ALLA på den här jorden har hört, såvida dom gillade han eller inte har alla hört han. 2pac va inte lika känd på långa vägar och gjorde absolut ingen nytta för fattiga, sjukhus och sjuka personer. Dock så har media överdrivit mycket, för de finns intervjuver där folk pratar skit om han, sen får man se andra halvan på intervjuven då dom visar nutid, då säger dom att dom alltid älskat han osv. Tycker folk som lyssnat o älskat han, ska fortsätta göra de, och alla som tänkter på han exakt nu när han dör, dom behöver inte ligga i o låtsas bry sig lika mycket.
Tummen upp för låten(Y) fint gjort av er, intro och outro satte gnistan på kronan(Y) Keep it up, Fred!R.I.P. MJ
www.myspace.com/allvarligttalat
riktigt bra låt älskar den! bra text bra flow bra allt :DR.I.P MJ!!!
donk1n P17 " Men synd att ingen proppsar en för free beaten jag gör, sen har du inget rätt att mixa om det som du gjort. Du har ingen rättighet till det alls. " Haha ett free beat är ett free beat.. du har inte någon rätt alls att kräva på dem rapparna som rappar på det även om du producerat det.. man säger inte att ett beat är Free beat om nu inte man får göra vad fan man vill med det ? :D har ja rätt eller fel? Var glad att nån kickar på det i huvudtaget för ja antog att de var anledningen när man lägger ut free beats..
Göte "Alkis" Von Schlebrygge...
glömde dock nämna att låten är bra.:) diggar att du tog dig tid o gjorde en låt till En stjärna på både jord o himmel
Göte "Alkis" Von Schlebrygge...