Jag lägger upp texten också. Vers 1: dessa dagar har jag tänkt mycket, släppt trycket stängt ute folk för att se vad vem tycker känns som alla rusar iväg i bil men jag står kvar här med en skitig cykel dessa dagar har jag hållt mig inne för att få bort mitt sinne, känns som att ångest vinner för just nu är ju sången vilsen men.. kanske flyger den tillbaks vid vinter sen.. dessa dagar är jag deppig och glad jag ser mig själv och undrar, blir det kanske bättre om jag ... slutar tänka så sentimentalt och gräver ner min yxa.. kan vi kanske leva, må bra men dessa dagar faller fundamenten ner jag får mén av att se så jag blundar hellre helt sanningen är framme, den kan kugga en armé för jag satte hundra gränser men du följde inte en Vers 2: dessa dagar är sånna som ingen talar om dessa dagar är vad jag bruka varna om dessa dagar är då vägen brukar vara lång men dessa dagar såras djupt när vi hatar dem dessa dagar är varför ens ögon blir till floder när drömmen viker av så är det klart jag tappar modet jag söker lite svar för i mitt minne ser jag kortet som försvinner, ingenting är kvar och alla är nu mot en dessa dagar är det ljust när jag somnar sömnlösa nätter gör mig sjuk, ska jag floppa? min själ är så fryst, kan du ge mig din kofta? .. känner mig slut så jag ler inte ofta dessa dagar ber fler om mirakel men dem verkar inte ske så jag ser mig bli galen tar tag i saker men jag löser inget av det så har du något att säg bara ring, jag är vaken..