Tungt shit micke! :) första helt klart tyngst, "Demokrati, hjärntvätt, de är ju samma sak hycklare" ohyes, god shit =) Kör på, ha de gött :)
tråkiga instrumentaler o flower var lite sådär, keep it up doo
http://www.myspace.com/twoismagic zuzpeqt.narkotikaroteln.org
craazy!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du använder väll inte heroin? isåfall är det jäkligt illa du är en förlorare om du håller på med sådant och en vinnare om du slutar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du använder väll inte heroin? isåfall är det jäkligt illa du är en förlorare om du håller på med sådant och en vinnare om du slutar Whaat ?
jag måste ha missuppfattat det du snackade om men vad hade du i påsen ? Han snackar något om att jaga en drake (heroin) och det är bara förlorare som håller på med sådant men jag hoppas inte han själv gör det som jag sa innan de som tar sig ur skiten är vinnare av sig själva
Första versen var så jävla dyng!
Producent
2009-07-19 22:57
Låter texten tala för sig själv :) tack alla :D
du är duktig men lägg av med drogerna du hade varit 10x bättre utan dem många i min närhet har gått ner sej och tagit sitt liv. små ungar tycker säkert du är cool när du sitter med din cigg som det vore en spliff , men det ser bara töntigt ut.
P14, Go get 'em!! Haha.. Låt han leva sitt liv och göra vafan han vill. ;P Riktigt fett tyckte jag det var ivf! Sköna texter och gillar din dialekt! :)
"Visst är det vackert.."
corephase ? varenda kotte vet väl att det inte e så jävla nyttigt att röka heroin.. jag skiter i om michael drar en spliff..and so on...bara han inte försvinner från livet...finns vissa som vill höra hans musik jäkla mycket. så spela inte Ali farlig bara för du är äldre än andra corephase. töng micke fortsätt.
Peace out, get laid !<br><br>
Jo men de jag menar är att.. Om en random scnubbe på whoa forum ber han lägga ner heroinet för att det är jävligt farligt och så, tror du han gör det då? Men jag håller med till 100% att det är skit, och jag vet vad skiten kan göra med människor. Okej? :)
"Visst är det vackert.."
Tack så mycket än en gång! Fett soft :) vilken diskus det blev..
även om du bara är 14 år (life goes on) så har du helt rätt det är bara idioti att hålla på med sådant skit
yes corephase det e lungt ;D no hard feelings :) du har rätt :) än en gång måste jag säga att du är duktig michael, för att inte bara skriva ett onödigt inlägg ;) hah!:
Peace out, get laid !<br><br>
Så jävla tung närvaro och inlevelse i första videon.. sjukt
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Riktigt soft man, skön jävla känsla asså och en dödande bra lyric i första videon, keep it real BIG UP, drop that on mp3, and i'll put it in repet, peace
U all will look up to me n' pray. Cause' I gonna burn God's book. N' reborn u all on ONE singel day!.
riktigt tight och välskrivet.. gillar dock inte snack om knark och shiet.. men bra Michael! ;D
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Jävlar ja rådiggar första låten som fan..keep up the good work Skjut safe
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Lifegoeson, du klaga över nån annan låt också, låt dom göra sin musik hur dom vill, du behöver inte lyssna? folk diggar det som michael gör så är det.. du kan lyssna på autotune skit och digga om du vill.. men det här är äkta hiphop fan,
We make rap, but we live hiphop
Tack alla heads som skakar skalle o diggar!
låter fett, i like. synd bara att den inspelade låten med texten från första videon sög. du borde göra om den för den lät jävligt bra här på videon.
Sleep is the cousin of death
Tack dude, ja, jag kanske ska spotta om den nån gång.. jag är dock inte så jävla missnöjd med den inspelade, tkr den e dirty och rätt skön vibe ändå, men whateva jag kanske spelar om den, think so, aja, peace!
fyfan, va mycket längesen jag va inne här . trodde inte du höll på längre micke! du kommer alltid va KÖNG, skitbra
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
haha nej jag har väl typ precis vaknat till lite efter en lång snöperiod på diverse ting men kommit upp lite nu och börjat klarna till.. Droppar rätt mycket shit nowaday's, fan håll utkik dågg, mycket skadat shit! Peace till hela GBG clicken hälsa jocke å grabbarna! Tjuuu Love!
Tyngaste att blossa när du rappar. Haha, första var fan riktigt bra.
Dra åt helvete!
Han är ju för fan en jävla knarkare
fokusera på musiken och inte vad han råkar göra i övrigt. konstruktiv kritik tror jag är det han är ute efter.
nej så här är det alla som håller på med droger är förlorare.
Du vet vad jag tycker bwoi ! Mycket bra !!! Keep it up
Aii
Fett mannen :D
Grymmaste broor!!! Riktigt tungt. den första är bäst. har den andra videon på annat beat tror jag nog och den är riktigt skööööön dåå peace
superbumparn?
http://Primalen.se
Galet bra! 2a funkade dock inte. Mer låtar från dig!
är det någon som sitter på Michael - Röstmeddelande så lägg upp den snälla = )
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !