Jonis - Det finns folk som [Änglalik MIX]
Ny sololåt med mig. Låtens tema hör ni när ni lyssnar. älska eller hata. Jag vart nöjd med den : ) Tack till Änglalik som mixa. Peace/ JonisJonis - Det finns folk som
www.myspace.com/jonis016
låten är fet till tusen =) hooken var tung som fan big ups
Helt klart det bästa jag hört från dig! Texten är riktigt bra, du flowar det riktigt grymt (diggar första versen mer, du låter mer osäker i andra versen) Refrängen var riktigt jävla tung! Först tänkte jag, njaae beatet är inte så skönt! Men nu när du kastat dina rader på det så låter det som sagt riktigt jävla bra! Mixningen var också fet! Tummen upp för denna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fet fet. digga reffen du la de fett. bless vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
reffen va nice asså, spec början på det ! tycker din delivery va helt ok bara men nice text! keep on moovin
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
riktigt fet bror! riktigt fet text sant sant! skönt flowar du också! feta rhyms! :D:D
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Diggar detta, asfet låt man! Fanns ett par ställen där rimmen gick iväg från ämnet men i övrigt var det tungt.
Text: Bra, superrim behövs inte i sådana här låtar. Flow: Det var bra, inga missar vad jag hörde. Delivery: Jag hade velat höra mer ilska. Refrängen lät dock bra i detta fack. Bra skit!
Asså byt användarnamn. Enda anledningen till att jag ens tankade låten var att jag förväntade mig att få skratta åt en rullstolsbunden tolvåring eller något, nu blev jag ju besviken som fan :( Det var okej. Texten är lite väl klyschig och hooken var inte alls min grej, annars var det helt okej.
Graffare
2009-07-10 07:37
Real heavy! Det är kul att du börjat sjunga lite i låtarna bra text, sweet flow och skönt beat. Keep on doin it ! / easymate
http://www.myspace.com/easymatemusic
du levererar en bra känsla i låten!!! har lite kvar att jobba med sången men det var tight ändå =) /Gudde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beat var riktigt skönt! Låten i helhet var grym. Din text, flow och delivery var helt okej! Sången var faktiskt riktigt bra! Riktigt grymt med den ljusa stäman i bakgrunden! Mixningen var skön, tror dock att det distade lite fram och til.. Bra jobbat jonis!
tack så mkt folk ! :D kul att det gillas fortsätt ge kritik och kommentera:)NuMessiah P22 haha glad att du blev besviken ; ) peace / Jonis
www.myspace.com/jonis016
fan denna va soft som fan! riktigt bra lyrik med! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Lyricist
2009-07-10 17:05
håller med tommygunz (tomtens) kommentarer, plus att beaten va sick. vill även tillägga att du var bra grammatiskt korrekt för en gångs skull, skönt o höra ;) keep doin it peace !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
nice låt! första versen var bäst. men i början på andra så känns det lite krystat men det löser sig efter några bars. nice refräng också. beatet var grymt. men det känns som att kicken slår över? eller är det mina hörlurar? simma lugnt /kim
JONIS REST IN POWER
Skön låt, har inte mycket att säga egentligen, diggar den(Y) Finner inget att klaga på Keep it up, Fred!
www.myspace.com/allvarligttalat
Bra verser, hörde inga fel och reffen var också skön.
Tycker den var fet. Bra tema och bra text. Diggar dock inte när du sjunger, tyvärr. Träna på det så blir det nog fett! Jag ändrade min åsikt iallafall, här låter du riktigt säker bakom micken :) Keep it up!
Hej
tack kim, ante, kut & hypnoz kul att du ändrade din åsikt ; ) synd att du inte diggade sången. fortsätt säg era åsikter peace / Jonis
www.myspace.com/jonis016
Temat är gött, och reffen är nice som fan. bra jobbat!
as skön! som sagt lite första versen var bättre... men as skön låt! vf klagar folk på reffrängen/sången?=(
Moderator
2009-07-12 16:59
Jag kan väl börja med att jag tvärdiggar din röst, unik och hur skön som helst. Brukar inte gilla sånna här topics, men du gör det sjukt bra och behaglig att lyssna på, gillar att du blandar sång och rapp, för det gör du faktiskt jävligt bra! Fortsätt med din stil iallafall, jag gillar det i vilket fall! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
langa speedy länk ? share är knas för mig... =)
Käft
Det låter bra! Kul att se utveckling
Http://www.myspace.com/besononline
yoooo brushan så djävla tungt forsätt leverera !!!! har en ny beat for you vi ska droppa kung på sen aiiit bless!!!!! kommer rensa myspace på det gammla shittet och slänga upp nytt så keep your eyes open aiiiit stay in toutch!!!!!!
Langa speedyshare och jag kommer lyssna. De sajter, som stänger ute en för att de måste visa annonser, ignorerar jag fullständigt. Min brandvägg stänger av annonser eftersom det ofta kommer virus genom dem.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Tack folk ! kul att det gillas : ) Jobro p37 det finns en speedylänk nåra inlägg upp :) peace/ Jonis
www.myspace.com/jonis016
första upp...
www.myspace.com/jonis016
Det här är bra skit! Keep it goin', dawg! Big up! Du har kämpat från ingenting till det här. Du förtjänar all hype du kan få!
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
riktigt tungt! big upm wordar pizandlöv
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Tack så mycket uppskattar det!
www.myspace.com/jonis016
Två gånger i rad har ja lyssnat nu sen ja tankade... märkte inte ens att ja lyssande på den:P med andra ord den e bra som fan !! mkt nytt på g. håll ögonen öppna peppz Bless
Hehe ok : ) tack mayn.
www.myspace.com/jonis016
GRYMT! big ups!
www.joacimlocksen.se
Tack så mkt ! :D fan va kul med kommentarer.
www.myspace.com/jonis016
fortsätt kommentera : )
www.myspace.com/jonis016
duuuuuuuuuuuu
www.myspace.com/jonis016
den var jätte bra :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Tack : )
www.myspace.com/jonis016