Du missförstod mig. Ordet "mitt" var att stipulera att jag lever där, och som invånare blev jag högst förvånad över att se att Tensta flyttat in och barrikaderat sig mellan vadå? Nyfors och Centrum? Slagsta och Torshälla? Jag ser dock hur du drog slutsatsen till att mitt uppsåt med inlägget, var att fastställa att jag äger staden. Vilket självfallet är felaktigt, men nu har du fått det förklarat för dig vad jag egentligen menade. Hursomhelst; Grejen är att jag tycker att några av era övriga låtar är charmiga, om än inte alls i min smak vare sig musikaliskt eller ideologiskt rent textmässigt. Fortsätt köra er grej, men detta är inte ER GREJ, utan just Adam Tensta's grej (därav min dryga framförhållning, som dock icke bottnar i avundsjuka utan snarare i utmattning inför en mer generell, påtaglig respektlöshet mot scenen) - Vadå? Påstår du att Adam Tensta har patent på den här typen av hiphop? - Nej - Men vad menar du då? - Att det låter ungefär som ett plagiat på Adam Tensta Kontentan; Jag respekterar och tycker det är coolt att ni gör musik för er själva och med en viss originalitet, detta var dock varken originellt eller underhållande, sett ur en trött unges subjektiva ögon. Fan vad långt det blev. Morsning
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.