[Audio] Änglalik (ft.Denci) - Hiphop
yo ett nytt track som legat, bad linneanord att mixa skiten så Denci hooka upp en vers och här kommer skiten bara kärlek till hiphoppen, så ladda ner skiten pumpa skiten langa en kommentar Vers1: Änglalik Hook: Änglalik Vers2: Denci Mixning: linneanordÄnglalik (ft.Denci) - Hiphop keep it bangin peeps. /Ä
Tänkte skoja lite med dig på msn idag o skriva något i denna stil "fan du har ju inte släppt något nu på typ 1-2 dagar, börjar väl bli dags igen?" haha och nu e en låt uppe:P asså det är sjukt hur mkt du reccar nu asså^^ När kommer akon grejen upp då;)? haha ska lyssna återkommer med kommentar=D
Http://www.myspace.com/besononline
haha, akon grejen kommer nog ingen få se, skämmig skit fan haha så länge folk älskar de så kommer jag fortsätta och droppa haha inte meningen att jag skulle släppt så mycket som jag gjort på senaste tiden men det är mycket som legat oklart som jag gjort klart nu på sista tiden bland annat denna. haha, tack för din kommentar beson.
Jasså? Då känner jag mig ganska hedrad som fått höra den;) Hehe de e najs man=) Inget av det du släpper har vart dåligt så fortsätt som du gör kompis! Haha nu kommer ja ha skrivit i denna tråd 3 ggr men de gör la inge^^
fan denna va riktigt fet dude! fett flow av dig ängla, av dig me denci! men ängla är bäst i denna! fet låt! keep on going!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Bästa du lagt ängla no dought !! Denci min brusha lägger det alltid lika tungt och levererar så jävla skönt i denna ! Peace // N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
tung tung! bra jobb grabbar! :) keep it up! vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
fett tungt!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Lätt det bästa med dig Änglalik som jag har hört! Denci min lilla pingla damn vad tungt, din röst är så sjukt skön. Bra jobbat grabbarm snygg mixning också. / rickp
Stay strong
tackar alla! keep em coming!
wof man, det låter bra ängla. Ku att du Leker med flowet, det gillas. Vore coolare om du inte cuttade i versen. Reffen var tung, Bra att du verkligen kör för allt du har och lite till! Denci: det var tungt fan, låter lite som fonkey fresh. Men det var tungt! Beatet var riktigt skönt! Och mixen var nice! Bra jobbat, mer sånt här! Bless
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ängla, u killed it ..men ibland hör ja att vissa adds är lite off the beat men fuck it, ja tkr de låter cp nice, reffen va oxå riktigt nice.. men är inte beatet lite lågt? :$ .. denci, gillar din röst.. riktigt skön, du typ uttalar orden lite annorlunda tkr ja. en ny version av typ gonza med blatte skånskan, eller något med dogge stil på rösten & uttalen m,ed ord.. haha true true, big up. kör boys kör boys bless, M
Bra skit grappar, keep em coming!
Hej, Träffat Jacob?
haha ängla låter som rmk och denci som fonky:P jävligt kul läsning. nya kimm!
Tuuung låt! Dock så var skillnaden på volymen på acapellorna rätt stor och man hörde knappt beatet ibland under Änglaliks del. Men låten är fet.
haha ängla låter som rmk och denci som fonky:P jävligt kul läsning. nya kimm! word =)
Gillade detta seriöst asså, riktigt tungt!!
Gudde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skön juu<3
ha,dehär vafett :)
Splaaaaaash www.myspace.com/victorymusic1
Wow, imponerad! Tummen upp för denna! Helt klart det bästa ni kastat;)
det bästa ja hört med er grabbar, lär fresh som fan :) keep spitin'
fett att ni diggar inte riktigt tänkt på att min del är hög men nu när man tänker på de så hörs knappt beatet haha men men låter ändå fresh tack ännu en gång =)
upp en gång till =) kom igen people
tungt tungt tungt
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Det bästa jag hört med Ängla!! Denci e kung som alltid! Fett grabbar!! /Froody
Moderator
2009-07-10 10:11
änglalik göre FEEETTT, Denci har ruskigt skön röst, dom 4 första raderna med han diggar jag, men fan gillar inte ditt flow annars, för mycket mellanrum överallt mellan orden
//TW
kul att det diggas=) meer
lät tungt ! Keep it up.
"When you drop the drive and it's all Hip-Hop" www.algerstam.blogg.se
Nu kommer äntligen kommentaren man! Detta diggas som fan måste jag säga! Din röst e skit skön G, jävligt bra vers=) Reffen var riktigt skön Denci var med soft, men du sken lite mer i denna G Droppa mer
Haha, jag lovade dig att jag skulle kommentera skiten i torsdags? :P Men jag glömde bort det men lyssnade nu, det låter chiiiiill som fan broe! Bra jobbat grabbar! Fortsätt släppa!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
fan mannen, de blir bara bättre å bättre, gillar mixen , väldigt fet rapp å lyric, beatet va riktigt skönt ! du utvecklas för varje dag. keept it up
heeey kul att ni gillar! uppskattas mycket med alla kommentarer "låter lite som fonkey fresh" vet inte riktigt hur jag ska ta det där faktiskt :P Tack Tack
mhm
fast diggar den första mixen mer som du skickade geff. här känns det som det är längre uppehåll osv än vad det egentligen är, segare på nått vis :P yeah yeah
mhm
ängla är fett överskattad
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
jahapp.... jag tänker nog uppa lite tror jag..
mhm
UPP MOTHAFUCKAS !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !