[AUDIO] Remnelito - Lämnar allting bakom mig Yes, ny låt igen nu då.. Kommentera eller dö :)Låten finns även på speedylänk:Tryck här för att ladda nerTexten:Intro / refräng(tal):Man har alltid två val i livetantingen lever man och kämpar vidareeller så väljer man att bara försvinnafrån jorden o ta .. ta den lätta utvägenjag väljer nog o kämpa tror jagJag lämnar allt bakom mig som är förflutetKör bort gamla känslor som om de vore försjutetsjälen är försluten med styrkan som brinnerDen gamla själen som bara mer o mer försvinner2 steg bak blir nu 3 steg framFör nu tar jag äntligen lågan i landlågan som ahela tiden har funnits därmen inte använts för orken fanns inte i min världjag är självlärd & har lärt mig allt jag kanLärt mig bli en man & gjort så barnet försvannpappa hade sina problem o mamma för långt bortför att hjälpa mig, men dom har alltid fåttmig förstå att jag skulle växa upp själv en dagFör en dag så kanske vi inte bor i samma stadjag kan ju inte leva med mina föräldrar hela livetJag måste ju själv laga det som varit rivetReffEnsam är man stark, men tillsammans är man starkarejag har alltid vart svag, men livet, jag har fattat detmen det går saktare, för mig att komma i balansmen jag vet va jag brinner för & jag ger det en ärlig chansfrån någon stans, inom mig självstänger nu inte in mina känslor i min själo det vet du väl, livet är värt att levaäven om vissa tag kan vara svåra att hanterahårt som stenar, men man vet va man vill bliva man vill göra, va man ska ta sig tilli sitt liv, men ibland känns det som man bara vill döoch vill växa lika snabbt, och inte tappa all glödbara så sitt frö, och göra det med stolthetmen vill göra det för andra, så folk vethur man slet, för att komma åt rättvisano även visa, att man kan komma på rätt sidaReffJag söker efter svar - så jag kan ta livet på allvarJag måste lära mig varje dag - att ta nya ansvarJag vill ha svar från alla håll men ingen besvarardet är ju som att köra igång datorn utan några kablarJag måste ha hjälp om jag ska klara av det härså jag sätter mig ner på knä och ber om att få bli ordinärknäpper händerna och ber om att få hjälp med mina sinnenoch hoppas på att jag får svar från han uppe i himlenjag vill kunna känna att jag kan leva på denna jordoch inte gå runt som en zombie som inte får fram ett enda ordjag vill känna mig stor, så jag vet att jag leveroch som ser sitt egna liv som sin egna lilla segermen att hjälpa mig kanske inte är någon idé längreför varje dag som går, sitter jag ensam å gråter i ensama nätter& tänker efter, men får alltid bara fram frågan (varför finns jag)ser ner på mig själv och tror att jag var bara guds största misstag