Peppe - Mitt allt Sho!Brukar göra så mycke kärleks låtar men här är en nuDigga eller hata.. i dont care...Låtlänk: Peppe - Mitt alltText:Vers 1 Varför är frågan, varför springer du ivägVad döljer du för mig varför göru såhärDu säger att du älskar men kännslorna saknasJag vill inte vara mannen i ditt liv som du hatarSkulle kunna göra vad somhellst, för att få dig tillbakaMin glada lyckliga tjej som jag så innerligt saknarVad var det som hände, blåste lågan utStänger mina ögon önskar att det tar slutFör jag orkar inte leva med klumpen i magenAtt se dig må dåligt, är min största svaghetOvärdelig kärlek som slutar i smärtaSitter här på rummet ensammen o depparFör ingen annan i mina ögon är som duMin ängel mitt allt varför ska det ta slutDu är den som jag alltid har drömt omMen jag ger snart upp när kärleken vänder omVers 2 Alla våra minnen vi delar med varrandraSitter djupt i mitt hjärta där dem alltid kommer stannaDu är det bästa jag vet i all evighetAtt jag älskar dig sen dag 1 är inte någon hemlighetJag vill aldrig tappa taget om det bästa som hänt migDet är du, min himel min jordMina kännslor kan ej beskrivas i ordJag är säker nu det var kärleken som livet togMen jag har aldrig fått chansen att få förklaraAtt få bevisa de skulle bli en sagaOm kärlek det starkaste jag vetO tack vare dig det finaste jag vetJag målar upp en bild och tänker på digDen vackraste bild på en underbar tjejDu är min luft du är min livsglödJag kommer aldrig sluta kämpa om jag så måste döChekka andra låtar på: www.znapmusic.com/peppe