I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nabil & Alex- För att överleva dagen

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-06-18 11:26

Nabil & Alex- För att överleva dagen

http://www.speedyshare.com/991312776.html

hemsida inom kort

Ensamma vargen
Rappare

2009-06-18 11:44
Länken till låten

Länk till http://www.speedyshare.com/991312776.html

först : jag diggade första snubbens flow och röst .
men tycker att texten sög kuk , beatet därimot är tungt fast enstakiga fel med
Drumsen på beatet.

Den andra snubben la det fet med både rösten och flowandet och Mixningen :) jag
diggade den :D

Kärlek och Respekt från Örebro
Mvh : -friZone-
dä ä näääjs brur!

2009-06-18 13:22
har du ens lyssnat hela låten eller stängde du av efter andra versen :S
Ensamma vargen

2009-06-18 13:41
HA Nabil, fett nice att du e back...tungt vare!:)
Peace out, get laid !<br><br>
Rappare

2009-06-18 14:03
Nabil . jag lyssnade på allt? jag gav er kretik och sa vad jag tyckte?
dä ä näääjs brur!

2009-06-18 16:09
yess respekterar din åsikt, men ja la inte ut låten för att få kritik , ja sprider en länk via sidan bara, och andra sidan har ja kickat sen ja va yngre en va du är nu så, det enda va nog att ja tog åt mig av att en 17 åring säger att texten sög kuk, du kunde sagt de på ett bättre sätt, för det är inte o kritisera grabben

för övrigt finns de låtar på www.myspace.com/alexmannen
Ensamma vargen
Rappare

2009-06-18 19:10
Nabil . Åldern har ingen större betydelse . är man bra på det man är och kan och vet hur det ska låta som både du och jag gör. så säger man faktist till om hur man tycker om låten . inge större betydelse , Jag kan säga det med bättre ord. Texten var för Enkel rimmad , rimschemat lät inte bra, det var enstaka ord som lät bra, sen kom du tillbaks till dom lätta.

Jag vet by the way vem du är . har lyssnat på dig i säkert över 4 år.. och detta var inget som var bra enligt mig , Du är mycket bättre och kan mycket bättre bara ifall du lägger ner tiden fört ,

Tack för mig , Kärlek och respekt från -friZone-
dä ä näääjs brur!

2009-06-18 19:40
tack det va en bättre kritiserande åsikt och skrift, lyckatillo i framtiden
pp peace
Ensamma vargen

2009-06-18 19:53
Fan va skön låt grabbar :D!
Örebro stad ;D

2009-06-19 13:38
danke
Ensamma vargen

2009-06-19 14:11
gilla inte heller texten till 100 men, äh alltså den var bra, älska hooken och beatet faktiskt, och verserna lades tungt också (Y)
I see no changes all I see is racist faces / misplaced hate makes disgrace to races / We under I wonder what it takes to make this
one better place, let's erase the wasted / Take the evil out the people they'll be acting right