Metz - Du är omtyckt [ av henne ] Ny låt ute nu , ny mixning mm.Låten är tillägnad åt en tjejkompis ex , som gärna ville att jag skulle göra denna låten från henne till honom då. Beat : FreebeatText : jagMixning : jagTack till Joshan för tipset om den nya mixningen Låten ; Länk till http://www.speedyshare.com/848774979.htmlTexten ; Vers 1 :För varenda jävel har gått genom skit sååman blickar tillbaka och tänker på saker så man får utbrotten i gråtför jag har gått genom det, som du nu går genom, seeför även med kärlek så bler problemen bara fler ( dom blir bara fler )Men det som gjort mig så glad i mitt livdet som fyller mina tankar med energiDet e kärlek som finns mellan brutet parHon älskar dig så men får aldrig svarhon ville berätta du betyder alltoch det med den andra killen är inte santdu e den enda i hennes hjärta yaotycker ni borde satsa på varandra såHon vill tacka för alla minnen hon upplevtmed dig vid sin sida så blev allt rättFörlåt men tack hoppas vi ses igendet var dom sista orden hon sa sen min vän Refräng x2vers 2för om man vet vad kärlek eså tänker man innan man gör nått eyman blickar och tittar man hittar och lerför kärleken strider mot det man serFör det e så det e, livet går snettmanipulerad , det e inte lättman gör allt men får inget tillbakani sluta som vänner och nöjde er me pratayee för det e så det gick tillatt älska dig , är det enda hon villdu vet om att jag sagt ni passartexten e gjord för att mixtra dina tankar yee så bara fortsätt frambara en i hennes tankar, du e hanlev dig in i det för ni vill detdenna låten är från jessica till krille