I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

JoshaN - you remind me ( Cover )

Vår Hiphop - Audio & Video

Sångare

2009-06-10 16:35

JoshaN - you remind me ( Cover )

En liten cover på Ushers you remind me. ber dock om ursäkt för att de kanske inte låter så bra för ja e lite förkyld så ja kunde inte få till vissa toner :P

Låten

Mixning: Jag
Text: Riktig tanke ställare
Beat: Usher - you remind me instrumental

Tyck nu till :)

Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2009-06-10 17:01
Falskt rakt igenom känns det som..
Gillade inte detta tyvärr.

2009-06-10 23:12
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, Detta är ballare än att ta studenten, herregud... Så jävla glad att Asma tvingade mig kommentera hans låt, annars hade jag missat denna.

Fet låt(Y)

2009-06-10 23:26
hahahaha, ska ha den som ringsignal på luren!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-10 23:28
Helt ok till en början.. men undrar liiite över mixningen, låter småskum.. har du ändrat i tonerna på vissa ställen ellor? :O

Visst.. hålla tonen, till en viss del.. men du saknar känslan som gör att jag stannar kvar i låten...

Sen! Lite för gay för min smak.. killar som "kallar" sig rappare.. ska väl inte sjunga på detta sätt? ;)

melly mel

2009-06-10 23:34
haha nja inte så bra. men kul att höra dig mer på engelska. om du övar mer, o sen rappar ist så tror ja du kan bli riktigt bra!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2009-06-10 23:42
Haha, nej man. Gör om, gör rätt.

Det blev väldigt monotont med samma melodislinga om och om igen, falska toner här och där. Tycker du borde köra på rap istället, detta var inte bra.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2009-06-10 23:53
Men oj.. lyssnar på Lööve Session nu.. håller inte med Wiszdom alls! Tycker nog du ska hålla dig till sång, rappen suger! Eng/Svenska? Gör ingen skillnad..

Känns som du inte hittat din grej än eller?

melly mel

2009-06-11 00:55
haha
Hur mycke knark har du knarkat idag

2009-06-11 11:33
GAHAHAHAHAHAHAHA tror jag ska börja gråta.... har inte ens lyssnat än hahahahaha

Nu har jag lyssnat
HAHAHAHAHAHAHA detta va det Grymmaste jag hört på läääääänge asså riktigt tight ? men du ? jag håller verkligen med Asma denna ska jag ha som ringsignal , skicka den till usher jag tror han blir stolt över dig.... haha lycka till "idol nästa" pahaha

http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335

2009-06-11 11:50
reffen låter som en fyllefest!!! sången skulle kunna bli något om du får lite mer kontroll på rösten, nu blir det en blandning av bra sång och ibland låter det som han som gjorde aysha?! covern!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-11 14:14
Nja de här va inte riktigt bra.
Du håller inte tonerna helt å hållet och det e för mycket små misstag hela tiden som gör att man inte orkar lyssna.
Du saknar den där speciella RnB känslan som krävs för att såna här låtar ska funka.
Sen undrar jag faktiskt en grej, du skriver att du inte kanske får till vissa toner för att du e förkyld, men varför spelar du in när du e förkyld och sen lägger upp den på whoa helt ärligt så känns de bara som en ursäkt för om någon skulle klaga på att de va falskt eller surt.

Men jag tror att du kommer bli duktig i sång om du övar. du har lite potensiall känns de som.
så öva på och spela in nästa gång när du e frisk, så ska de bli kul att lyssna och kommentera din nästa låt.
Och en grej till kör ingen cover nästa gång skriv i hop något eget och sätt din prägel på den så kommer de nog vara bättre.

/Mats\
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2009-06-11 18:43
HAHAHAHAHHAHAHAH joshann!! assså skiiit grymt:D HAHAHAH XD
kiing whit thaa bliing

2009-06-11 19:19
shiiet, blev fett överraskad, lite för gay för min smak, men jävligt bra ! sjung istället seriöst, detta var riktigt bra !
http://www.myspace.com/akaamusik

2009-06-11 19:29
Hahahaha! HELVETE

Bra joshan (Y)
Rappare

2009-06-12 06:56
haha... vart lite överaskad.. på ett bra sätt... om du över på att sätta alla toner så kan den fan bli bra :P rösten passar ;D
Music makes me feel...

2009-06-12 07:29
Får jag fråga varför?
Är du kär i en tjej som inte är kär i dig? :(
100procent