Anta - På glid
Ny track ute.. Reccade av mig lite bara.. Känns som det är jävligt längesen man la ut nåt så här har ni! Kommer en ny mixtape inom det närmaste och sen gästar jag på asma´s Stay silent också! Håll utkik även efter den!Länk till http://www.speedyshare.com/852533819.html Hata eller älska! Im out.. peeeys
Lyssnat på repeat nu typ.. sen jag fick den, sjukt bra. Känns mer laidback än annat jag hört med dig, men det är riktigt nice, Gillar detta! Mycket! Reffen e kiolast! Fastnade på den på en gång. Texten tung! Kul att du kommer med nytt nu! /mel
melly mel
thanx! sjukt nice att du gillar =) får se hur resten gillar det.. keep em comin..
jag ställer mig bakom melina jag, refrängen var tvärfet asså! oxå haft repeat sen du skicka:$ haha!:P nä men najs att du kommer med lite nytt faktiskt! sov INTE på denna!!!! /Eddie
Du vet vad jag tycker man! kul o höra lite från dig igen:)! fridens liljor!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
när jag såg att ditt namn fick jag en sån "äntligen" känsla... men de här va bra, skönt att du släpper nytt mixtape
Rapmusic is NOT dead !
haha klart! den ÄR sjukt bra.. måste säga att jag lyssnar ännu! :O Har du lagt knark i den eller??? Kan inte sluta lyssna! :O
melly mel
Måste säga att jag gillar detta starkt. Det är lite annorlunda stuk på låten än vad man har hört tidigare med dig. Detta ska lätt spelas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack peeps.. sprid den vidare! let it be known!!
får en känsla av att din röst e lite burkig? men tycker att tracket e sjukt tungt annars :D reffen e asigt bra fan, fastna stenhårt för den. har najs flyt som fan i verserna :D peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
tyckte det var riktigt fett faktiskt :) fast tycker du ska skriva antagonisten i rubriken , lättare att se då jag inte kollar så jätte noga faktiskt, men som sagt, fett! :)
tack swensson.. det är lite meck med mixern.. och troligen inte helt 100 med isoleringen i båset heller.. det är på gång iaf.. soft att du gillade den anyways! tack mhhk :D soft att du gillar det.. Jag har förkortat det och kör under "Anta" så det är därför jag inte skrev hela.. men du har säkert en poäng med att skriva hela namnet.. ska försöka komma ihåg det till nästa gång!!! fler? peeeys
UPP! Lyssnar fortfarande.. :O
melly mel
Yess, äntligen! =D Fett skön låt mannen! Skön reff med =) Kul att du kommer med nytt nu, fortsätt med det! Peeys!
din backup som du lagt FFT filter på är inte on point, vilket gör att det blir "kladdigt" i verserna. den är också för hög, inte i jämförelse med beatet utan i kontrast mot din main. jag vettefan om jag diggar beatet, det är en sån smakskillnad igen danne. men annars är det cool. känns som en session - och om jag känner dig rätt så är det det :) hursom. cool att du droppar något. gå & spela in mina verser. tack för reklamen också btw. 1lovenohomo.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thanx peeps! asma: jag har itne lagt nåt fft filter på nån backup? :P aja, jag tycker ljudet är lite bull faktiskt.. hör det nu i efterhand.. måste få ordning på det bara, vetefan hur det ska gå till.. och jaa, det är bara en session =) keep em comin...
blåbär med tUPP
Rapmusic is NOT dead !
upp på denna whoa peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
provreccade om denna idag.. med lite ändringar på ljudet.. får se hur det låter imorrn när jag har mixat det.. återkommer med ny länk då! im out!
UPP!! Lyssnar än..
melly mel
Första gången ja lyssna tyckte ja den va okej :) andra gången ännu bättre:D riktigt najs ju =) bra flyt o diggar reffen me :) // Lisze
Moderator
2009-06-11 14:12
Vafaen är det med ljudet egentligen, usch. Annars riktigt fet!
time isn't wasted when you're getting wasted .
jag blev faktiskt sjukt chockad av dig här man! förvänta mig något sämre faktiskt :$ , men detta var ju sjukt fett! beatet låter tungt, och din attityd här möördaaaaaaar! hooken var fan också fet .. fortsätt såhär mayn! detta var fett som fan :) UPP!
Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!
FEET UPP
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
tungt mannen // Core här!
låt staten slå ner dig bara!
fett att folket gillar.. bull på ljudet som sagt.. måste bråka vidare med isolering och mixerinställningar! återinspelningen blev lite bättre men långt ifrån som jag tänkte mig så jag sket i att lägga upp den.. kommer kanske en ny version när jag har löst skitet! fler?