Hank med en storytell
Verser av mig
Beat: Nelione Mix: Nelione
http://www.speedyshare.com/134830231.html 1a
en vilsen liten flicka så ensam och rädd// sett livet i tortyr på många möjliga sätt// hon har sett det som ingen borde se// hon ger en bön mot alla dessa problem//
jag känner med henne hon har sätt verkligt hat// alkohol, misshandel grunden till detta skal// vill inte lämna ut tjejen som en storytell// men jag skulle hata om det hände mig//
Micka som jag ser dig är du en trevlig kvinna// som gillar livet och försöker att finna// du drog från sverige ett helt rätt beslut// insnöad här skulle bränt ditt sista krut//
sluta aldrig kämpa, för du kan bli vad du vill// mät dina krafter och du kan nå stora ting// en dag kommer morgondagen börja gro// du är vacker och bättreee än vad du tror//
2a
jag kommer från en släkt som du borde förkasta// men jag är inte så, gör inget förhastat// säger lögdahl dig nånting eller den släkt// måla inte ut oss alla som en dålig fläck//
en man som jag aldrig prautat med någon dag// läxade upp din mor med både sparkar och slag// din bror var uppi och han ville lyssna// så fick han slaget som även fick han att tysta//
vad ska man nu säga det känns inte bra// att vakna på morgonen och känna hat// jag var ju inte där när förloppet hände// fick jag inte se allt från detta elände//
du drog till Brasilien och skaffade ny stig// en erfarenhet som att skaffa sig ett paradis// nämner inget namn för denna saga är sann// pratar om en gudinna besmittat av mitt efternamn//
bättre vara ökänd än okänd
|