Nej inte nu igen! Ni fortsätter er oseriösa ohippa stil, och tror att ni är så balla och att ni vinner stort på den. Ni söker fame, ni vill ha hype. Men ni kommer tyvärr inte få den. Och varför? Låt mig ge er ett par goda råd: För det första så måste ni ha ett namn som har bett, och som man lägger på minnet, Kalsipperna sätter sig mest i skiten om jag får säga så. För det andra så måste ni öva som fan för att bli tajta. För mycke flow missar. Och slutligen. För det tredja så ger ni er på fel personer. Tror ni ens att Ken Ring seriöst kommer lyssna än mindre svara på någonting ni släpper? Tror ni på allvar att Emilush kommer ens skriva en rad till er? Jag tror inte det. Chansen är 0.01 på 10.000 att det kommer ske. Varför? De är artister, de har skivkontrakt, de sliter tårar och svett för att guida sina kariärer rätt. De har inte tid med sånt här bullshit. Ingen föds som nummer ett. Ingen hamnar högst på toppen av berget från början. Ett isberg är till 95% dolt i vattnet, och ni är vid basen på isberget. Så håll en låg profil, dissa rätt person som kan ge er den smula beröm ni strävar efter att få. Då först kan ni börja klättra emot toppen. Då har ni valt rätt väg.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)