1. N.M.E - Tough act to follow Sveriges lilla fiende sviker oss aldrig! Droppar alltid feta grejer som inte ens tvekas på att slängas in på mp3'an! Tycker dock flowet varierar väldigt dåligt, och man kan, efter 1000 lyssningar, bli väldigt uttråkad. Refränger är vad snubben är bäst på! Alltid riktigt fett! props2. Ainac ft XL - Främling Själv kickat på beatet, så är väl inte speciellt glad i denna låten :P (fick reda på't av självaste mastaw efteråt) Men ainac lägger det soft, dock låter han nästan likadant som för ett år sedan! Rösten är riktigt trevlig. XL lägger det tight som alltid! Älskar inlevelsen, rösten och texten!3. D Dominus - Hiphop Soldater Riktigt skön låt! Även kommenterat i deras tråd! Denna har jag pumpat ett antal gånger i mp3'an när man chillar på tåget!4.Trofast & Wizdom - Skaka Ditt Ass Är inget fan av Disco-hiphop, tycker det förstör scenen och låter bara löjligt! Är fullt medveten om att Trofast vet vad han sysslar med, men tyvärr, inget jag lär pumpa i framtiden, och fan ta den som drar igång sånthär på fester jag gästar! Wizdom, gillar inte att det har blivit populärt att pitcha ner röster! Blir för vanligt, därför inget kul att lyssna på! Han flyter, men inget jag höjer ögonbrynen för.. 5. eNjoY % MkN - Sommaren är här igen Detta känns inte som en låt som står ut över dom andra låtarna i whoa forumen.. Detta funkar, inget dåligt, men inget "waow" heller. 6. XL - Vandrar i Cement Som jag skrev ovan, är det inget dåligt med detta! Droppar alltid skit som är värt att lyssna igenom, och spara på mp3'an! Refrängen var skön, men inget jag gungar till. Flytet är riktigt härligt som vanligt! Texten är bra skriven, och inlevelsen sitter där den ska! 07. Filosof - Vingklippt Riktigt skön röst på schnubben! Gillar inte effekten på introt. Gillar inte rappen speciellt mycket på denna låten, du låter uttråkad och väldigt trött! Gillar dina dubbel-acca's på låten! Riktigt skön känsla, och dina ads är helt underbara på sättet du lägger/mixar det. Refrängen är skön, men skulle behöva lite mer arbete för att kunna låta "musikaliskt" som verkade vara ditt mål. Tycker detta tape't var betydligt mycket bättre än det första, och förhoppningsvis går det bara uppåt med tiden! Blir kul att vara skaparen bakom erat skivomslag vid nästa släpp! Säg gärna i god tid vilka som medverkar innan releasen, så kan jag kirra en baksida höhö ;) pz