I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

7 Dagars Crew presenterar det bästa från audioforumet V23

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-06-08 18:21

7 Dagars Crew presenterar det bästa från audioforumet V23

Shooo, allt lugnt? Nu finns 7 Dagars Mixtape V23 att ladda ner på vår nya hemsida
www.7DagarsMixtape.info.se under Ladda Ner. Stort tack till Majkman som gjort hemsidan och LööV @ whoa som står för de feta omslaget. Och sist men inte minst tack till 7 Dagars Crew. Ladda ner nu och kommentera om vad ni tycker och så. Skriv gärna något i hemsidans gästbok! Sho!

LADDA NER PÅ HEMSIDAN!
LADDA NER PÅ HEMSIDAN!
LADDA NER PÅ HEMSIDAN!

Tracklist:
01. N.M.E - Tough Act To Follow
02. Ainac ft XL - Främling
03. D Dominus - HipHop Soldater
04. Trofast & Wizdom - Skaka Ditt Ass
05. eNjoY & MkN - Sommaren är här igen
06. XL - Vandrar I Cement
07. Filosof - Vingklippt

Omslag

Detta är ett privat initiativ för att lyfta fram det bästa trån Whoa forum
och jag är alltså inte moderator i forumet eller nåt sånt. Jag har tillåtelse
att genomföra detta om det sköts proffsigt. Detta är alltså inget officiellt
Whoa-släpp eller nåt sånt.

länk till huvud Artistens/Gruppens Musik (MySpace för det mesta)

N.M.E
Ainac
D Dominus
Trofast
Wizdom
eNjoY
MkN
XL
Filosof

dom tycker att rappare borde sluta med svordomar, rappare tycker att dom kan lika gärna sluta rappa. haha. www.7DagarsMixtape.info.se

2009-06-08 18:31
Glömde att skriva att det går exremt snabbt att ladda ner nu!

dom tycker att rappare borde sluta med svordomar, rappare tycker att dom kan lika gärna sluta rappa. haha. www.7DagarsMixtape.info.se

2009-06-08 18:49
Hiphop soldater är GRYM! Sjukt bra jobb grabbar!
tänk om alla va som han hon eller den?

2009-06-08 20:07
fett! skönt att ni lägger ner tid på det här, uppskattas :)

2009-06-08 20:15
säger som ovanstående talare
mhm

2009-06-08 20:32
riktigt kul att ni gillar! :)..

2009-06-08 20:58
uppskattas :)
www.myspace.com/Sagoztyle

2009-06-08 21:40
skön grej detta e :)
Vice Versa!

2009-06-08 21:41
nice som fän,, men kör på 14 dagars....

2009-06-08 21:49
brabra, men ja håller med de stavas
http://www.znapmusic.com/myntah/

2009-06-08 21:57
Sjukt bra intiativ! keep this rolling!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--

2009-06-09 00:04
fett:)
www.myspace.com/enjoykarlstad

2009-06-09 01:12
cool
big up för mina gubbar
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2009-06-09 04:11
Gött Gött =)
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !

2009-06-09 07:24
enjoy my boy :D bra idé med mixtape med det bästa, men kör typ månadens elr nåt? :)
www.soundcloud.com/knotan

2009-06-09 07:38
Tack för alla kommentarer, riktigt kul och se! Vi inom the crew har bestäm att det endast ska vara 7 låtar i mixtapet. Två anledningar är ju att det är svårt att hitta låtar som är bättre än dom övriga, och sen är det att vi måste kontakta alla artister för respketens skull. Men kul att det diggas! För er vi gör det:)

2009-06-09 07:39
yhea jag tycker det är fett kul att någon gör något här på whoa ialf varit sammma gammla vanliga rätt länge nu :P ?!
www.myspace.com/enjoykarlstad

2009-06-09 09:08
word på enjoy!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-09 11:38
Nice nice!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Promotor

2009-06-09 11:44
Verkar som ett fetare tape denna veckan! Jag kan jobba på ett omslag tills nästa vecka! Blev lite pressad tid sen sist vi snacka! Ska tanka, lyssna och kommentera senare!

2009-06-09 11:49
hade vart roligt med lite kommentarer på låtarna som tas med på tapet också !: )
big up på mastaw
Vice Versa!

2009-06-09 11:51
Alexander-Zone

Word up! Droppa gärna kommentarer på hemsidan så den hålls igång också.

2009-06-09 13:23
haha ingen kommenterar låtarna . kom igen nu!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-06-09 14:10
dött :/
Vice Versa!

2009-06-09 14:49
Givetvis får ni kommentera låtarna här också:)..

Optimistisk: kul att du tycker de blev bättre den här gången:) aa! gör en feting tills nästa gång..
Promotor

2009-06-09 20:09
1. N.M.E - Tough act to follow
Sveriges lilla fiende sviker oss aldrig! Droppar alltid feta grejer som inte ens tvekas på att slängas in på mp3'an! Tycker dock flowet varierar väldigt dåligt, och man kan, efter 1000 lyssningar, bli väldigt uttråkad. Refränger är vad snubben är bäst på! Alltid riktigt fett! props

2. Ainac ft XL - Främling
Själv kickat på beatet, så är väl inte speciellt glad i denna låten :P (fick reda på't av självaste mastaw efteråt) Men ainac lägger det soft, dock låter han nästan likadant som för ett år sedan! Rösten är riktigt trevlig. XL lägger det tight som alltid! Älskar inlevelsen, rösten och texten!

3. D Dominus - Hiphop Soldater
Riktigt skön låt! Även kommenterat i deras tråd! Denna har jag pumpat ett antal gånger i mp3'an när man chillar på tåget!

4.Trofast & Wizdom - Skaka Ditt Ass
Är inget fan av Disco-hiphop, tycker det förstör scenen och låter bara löjligt! Är fullt medveten om att Trofast vet vad han sysslar med, men tyvärr, inget jag lär pumpa i framtiden, och fan ta den som drar igång sånthär på fester jag gästar! Wizdom, gillar inte att det har blivit populärt att pitcha ner röster! Blir för vanligt, därför inget kul att lyssna på! Han flyter, men inget jag höjer ögonbrynen för..

5. eNjoY % MkN - Sommaren är här igen

Detta känns inte som en låt som står ut över dom andra låtarna i whoa forumen.. Detta funkar, inget dåligt, men inget "waow" heller.

6. XL - Vandrar i Cement
Som jag skrev ovan, är det inget dåligt med detta! Droppar alltid skit som är värt att lyssna igenom, och spara på mp3'an! Refrängen var skön, men inget jag gungar till. Flytet är riktigt härligt som vanligt! Texten är bra skriven, och inlevelsen sitter där den ska!

07. Filosof - Vingklippt

Riktigt skön röst på schnubben! Gillar inte effekten på introt. Gillar inte rappen speciellt mycket på denna låten, du låter uttråkad och väldigt trött! Gillar dina dubbel-acca's på låten! Riktigt skön känsla, och dina ads är helt underbara på sättet du lägger/mixar det. Refrängen är skön, men skulle behöva lite mer arbete för att kunna låta "musikaliskt" som verkade vara ditt mål.

Tycker detta tape't var betydligt mycket bättre än det första, och förhoppningsvis går det bara uppåt med tiden! Blir kul att vara skaparen bakom erat skivomslag vid nästa släpp! Säg gärna i god tid vilka som medverkar innan releasen, så kan jag kirra en baksida höhö ;)

pz

2009-06-09 21:36
tack för den långa kommentaren Optimistisk ... Kommer ju ha tracklist på måndag tror jag, för att båda mixtape vi släppt har vart så... eller söndag kväll kan det också bli.. så du får vara snabb med baksidan... men vi snackar mer, men inte här...

kommentera gott folk!