Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha du vet vad ja tkr om autotune ;D men låter riktigt fett om man bortser från autotunen :D gillar rappen fet , fet text :) keep em comin ! one!
http://www.myspace.com/aiinac
småland? vart i småland? :P Jag hatar autotune precis som Ainac. Men låten i helhet är hyfsad!
Producent
2009-06-08 16:50
Gillade dem förra som var uppe på MBFIMG, men ingen av dessa...
låter nice.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Ain't No Party Like A Småland Party: Gillas som fan, du vet vad jag tycker om dig trofast, dock har du gjort bättre låtar än denna, men denna var tvärfet. Jag gillar inte autotune, dock gillar jag dig med ditt flow, och du får det låta bra med autotune + beatet Påväg Mot Toppen: Nja, bra lyrik, flowet satt, men beatet var inte så bra. betyg på aint no party: 8/10 betyg på på väg mot toppen: 5/10 (pga beat-valet) / R
Gillar alla :) du är kung !!
Legal#. Truestar^
Tack så jättemkt, det värmer som fan. Även om inte alla gillar, så uppskattar jag verkligen att ni tar er tid! Kärlek!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tungt som fan (;
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Producent
2009-06-08 17:43
inte för att vara den som är den, men 2 trådar är inte tillåtet :) feta låtar dock.
Okidoki, sorry my bad, då får en moderator ta bort denna när dom ser den. Hehe Jag tänkte ba eftersom att alla kanske inte checka svensk hiphop så. Men då vet jag:) Tack så mkt Konstigt=)
ja diggar allt fullt ut utom den onda saken såkallad autotune :( Diggar ditt flow och din röst samt lyric! Kör på så vi får mer att spara, peace / torevi
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Producent
2009-06-08 18:43
mjo, autotunen föll mig inte riktigt i smaken heller, men anyways.. du har utvecklats gryyymt mycket och förtjänar ändå uppmärksamheten. så kör på bah!
fettfett ;D haha jag älskar då autotune<3
Småland-Låten: Jag älskar den! Kort sagt. Sedan kan jag inte tycka illa om låten då jag själv lever i kalmar och fest i småland, ja.. då jävlar är de party! 8/10 Påväg mot toppen: Jag gillar din engelska mer än svenska, men absolut inget fel på svenskan heller, beatet gillade jag inte så skarpt, men låten får endån 6/10. Bra jobbat med bägge låtarna, fortsätt utvecklas och fortsätt spotta!
Tack så mycket boys! Tack tack=)
Två tunga låtar, som sagt tycker du ska satsa mer på engelskan, de kommer man längre på, iaf:) diggar allt i låtarna :) keept it up! // vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
Fyfan vad sjukt bra beat till "Party..."
Tack tack=) Kul o höra!
bra brodertuck mer party
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Tack tack.. Upp=)
Kom igen whoa:)
än en gång, feta låtar!
checka förbi i min tråd o droppa kommentar om va du tycker :)
Click me!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Tack tack:) Mer?
jag diggar dina grejer fan men bara för att ja såg att de va autotune vill jag inte ens ge de en chans..Bort med autotune!
galet fet, keep on rockin' dat autotune playah!
Thx boys:) dock är det ju bara autotune i introt.. Så att man ska störa sig eller skita i att lyssna, hajjar jag inte.. det är BARA på introt. Inget mer:)
lägg upp texten på ain't no party ;P
Legal#. Truestar^
Bara jag som känner igen "Ain't no party like a Småland party, cuz a Småland party never stop" från Glaciuz vers i Gå loss? Ain't no party like a Sameblood party, cuz a sameblood party dont stop
Ain´t no party like a sameblood party cus a sameblood party dont stop ! Hur orkar du bighta ??
http://www.myspace.com/akaamusik
Hahaha gå o ta reda på saker boys:).. Grejen är att "aint no party grejen" säs i hur många grejer som helst. Både låtar, filmer vad som helst.. "Ain't no party like a new york party cuz a new yok party never stop" finns hur mkt som helst.. SÅ ni är för söta Sen säger förövrigt "Cuz a småland party never stop YA'LL" Jag twistade hela grejen när folk säger sånna saker.. Så ändra jag till småland, som en kul grej. Puss:)
Skönt som faan Trofast : D diggar båda låtarna fett : ] BIG UPP !!! <'3 höhö !!! peace / Jontääh !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
Fan det bästa jag har hört från trofast, fan pumpas 24/7 i skutskär :)
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Feta låtar! Aint No Party Like A Småland party är jävligt sköön :D
Tack tack:)