XL - MinnesBilder (cricko mix)
En välarbetad låt av XL, där jag står för mixen! Ge konstruktiv kritik nu, sprid gärna, och känn tillbakablicken på livet du också :) XL - MinnesBilder (cricko mix)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Först Alex det här är löjligt bra! sånt här som går rakt in om du förstår vad jag menar :) Reffen vad dunderfet allt var fett finns inget annat & säga.. kör på min vän wwwwrrrrrrrrrrääääää /BB
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
glömde säga att cricko gjorde ett bra jobb på mixen! du blir bättre & bättre, fett boi!
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
Fet låt :D Älskar den :D
Livet går vidare, Ta dagen som den kommer....
tackar o bockar !
Vice Versa!
Flowet och delivery sitter ju perfekt. Verserna är riktigt tunga som vanligt. Tycker även att det är roligt att du försöker med lite soul/funky-style sång på refrängerna och sånt nu förtiden också. Dock så är dom lite darriga än så länge, men med övning så kommer färdighet as you know ;) Du är tung man och du utvecklas ständigt.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
diggar den som fan, fast tycker verkligen inte autotune passar på just det där beatet. grymt gjort man, kan inte kommentera mixen då jag sitter på laptophögtalare. pz!
(\_/) (O.o) (> <) this is bunny copy him to help him rule the world!
tackar allihopa , tyckte inte heller autotunet passad ibörjan men sen lät det soft tyckte båda jag och cricko som står för mixxen!
Vice Versa!
skön låt, skönt flow. tung :)
livet , vi lever i mitten av en cirkel // tiden , vi haft de är inersta minnen// i mig , lever känslor som brinner // svik mig , nah det är broderliga syften// broder säg mej att du viftar för en seger nu // har inte vågat lyft min lur känslor strömmar in som de va öppethus// undrar du , jag e snubben som du känt i 9år // minnen dom e fast dom e stora , vi va småa då // minnen föjer blodets spår , ändrar vårat tankesätt// du kommer hem , alex packar bägen drar till spanien // Sanningen, att jag skäms nah låt tåren rinna ner// broder rinner en så låt de rinna fler inget fel skit i vad du ser, tänk på minnesbilder som du har// vi har tusen stycken tillsammans så de finns något bra// låten talar, alla samlad minnen bläddras upp me fart// tre stycken snubbar, samma namn under samma tak / ute i från valbo till centrala stan, allti samma prat/ men ja trivs me skiten, hela dagen varje da/ trivs med allihopa ni är en del utav mitt bagage// men ja trivs med skiten , hela dagen varje da // allt e lungt , allt e fint. minnen som en serie // spola tillbaks kapitel se om skratten lever än// allt kunde ske då men, skratten framför tvkväll // fester i från skogenområden till stora feta lägenheter // en rad med serier elller massa minnesbilder // dförritiden tiden tikar känns som man springer från skiten/ skolavslutning, åkte 2 feta limosiner // chicksen bara kolla in o ville hoppa in i bilen// under tiden , påppa kort med ciggarer i munnen// lekte gangsterlivet, tävlingar om brudar mobba den som låg underst/ allting va , som ett lyckligt slut en saga // citylife på cityfesten karuseller med en massa gossebjörnar/ jag kallar det för livet ,det va allti samma prat // men jag trivs med skiten hela dagen varje dag trivs med alla vänner ni är en del av mitt bagage// men jag trivs med skiten , hela dagen varje dag// texten innehåller bara sanna känslor plus att den är tillängnad till 2 polare först kevin wiklund som bor i japan och kommer hem om mindre en 1 månad !! sen en polare som flyttar till spanien ! PZZZ / XL
Vice Versa!
verserna var riktigt softa fan!!! autotunandet har ni misslyckats med enligt mig. Känns som den snarare skapar falskhet än rättar till offpitch-toner. Mvh Quick
okej tråkigt att du inte digga det... Själv tycker ja de låter flummigt swagmoode! höhö:) men alla har sina meningar! roligt att du Gilla! =) fortsätt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar synd att autotunen verkar förstöra allas åsikter om låten i helhet !
Vice Versa!
fet låt! btw,skönt med autotune :D! pz
Riktigt fet låt !!, tycker alla dina låtar blir feta man. pz / Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.
bra skit asså . fan va du droppar låtar nu :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Lyricist
2009-06-06 13:07
Riktigt sweet Alex : ) reffen var riktigt skön med en släng av autotune : ) Verserna var awesome. Du blir bättre & bättre för varje låt man, Keep it up :)
kul att de gillas på mixen! :) Alex kommer tacka för sig själv när han väl kommer hem! Men fortsätt droppa kritik, alltid roligt att höra va folk tycker!
låter fett ! vers 2 till sjögren? keep it up!
tackar alla och trevlig nationaldag :)
Vice Versa!
ja
Moderator
2009-06-07 00:28
Sjukt bra låt som vanligt! Fattar inte hur du hinner pumpa ut så mycket låtar på en och samma gång bara, känns som du lagt ut över tio låtar på en vecka eller nått nu ;o Jaja, det uppskattas iallafall!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Reffen låter sjukt dåligt, Fast jag gillar verserna
sover tråden eller ?
damn boy! gjorde det igen, ännu en fet låt! du e riktigt grym. gillar sånt här deep shit, med tight flow. och du har det ;D fet mix av cricko!ja digga auto tune på reffen! det är liksom till en lagom nivå! och ja ska tala om att ja är inget fan av auto tunes annars! :) Keep it up!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Du lägger så jävla bra texter alex, keep it up (Y) (;
tackar dizzy roligt att höra att de finns några som diggade det iaf på reff, hehe.. Somsagt, brukar hata på autotune jag med, och jag är ingen höjdare på att mixa med det heller, detta var min första gång, men som du själv sa, de lät behagligt! precis va ja och alex tyckte med! :)
tackar allihopa! värmer , har dock halsfluss
Vice Versa!
Soft mannen !
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
kan inte va död än ;)
Måste börja med att tacka dig lillebror för låten. Den värmer långt ner i själen! Blir hårt nu när jag flyttar till viva espana! Gonna miss ya! I LOVE IT. love.
Riktigt bra låt, gilla inte autotunen överhuvetaget:( men texten var riktigt bra:D Gilla texten och de borde dina vänner blivit fett glad för denna text:D pz
http://www.znapmusic.com/farbrorgron/ shiiet denAjs-,-
Vafan är det för fel på autotunen? Det ger en slow-good-mode? Ge han beröm om ni ska skriva något, inte att autotunen förstör för det gör den inte. Alla vet att Alex kan sjunga vanligt, tyckte A-T passade in bra på detta beat.
tack allihopa ! värmer o höra att du gillar detta bror snorkråka haha !
Vice Versa!
tack där snorbuse! :)
tackar tackar
Vice Versa!
Tungt broder!, ingenting att klaga på, känslig text, i like it! Vice Versa up in this!
soundcloud.com/jerrones
thx my homeboyi
Vice Versa!
e denna död redan ? :/
Vice Versa!