kan även passa på att posta texten. mörkret kryper sakta medans kroppen den förvandlas/ tankar om demoner gör att jag inte kan andas/ i en cell med bara 5 gradar celsius/ drömmer om himlen skymtar venus och merkurius/ inombords så vill jag fly härifrån/ dra för min ridå bara packa och gå/ i en mörk korridor kan ingen männska leda vägen/ befria min själ under livslänga färden/ denna världen är inte längre säker nu/ det fattas ljud allting bara tystnar nu/ ber dig gud styr nu upp de som falit/ föralltid vill kunna se en ljus framtid/ när tårar faller och glädjen den vissnar/ när lögner blir till sanning kan jag sluta att viska/ (sch) låt mig vila en sekund/ flyga iväg en stund och träffa john blund/jag vill inte längre leva här inombords så vill jag fly jag vill inte längre leva här när morgondagen den gryr såren i mitt hjärta bildar sår på mina armar/ ensam mitt i natten är min hjärna fylld av tankar/ hoppet börjar halta mina lungor dom kolappsar/ själen vill iväg och mina andetag har stannat/ anden i flaska har förbannat min kropp/ benen dom är svaga min livsglöd har sagt stopp/ från botten till toppen så tar jag mig vidare/ och trots allt detta så är jag en krigare/ Jag tittar upp mot himmelen mörker jag ser/ faller ner på knä knyterna händer och ber/ ingen idé känns som ingen hör mitt rop/ jag har slutat att tro/ tro på livet tro på en framtid/ jag söker en sanning jag gjorde en chansning/ fuckade allting så tårarna rinner/ sakta men säkert färdas själen till himmlen/
www.myspace.com/lejonkungen