I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Unstable - Hands Up (Kääz Diss)
Vår Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Borttagen
2009-05-30 20:27
Beatet var ruskigt jävla tungt, man förväntade sig en riktigt jävla hård diss.
Introt var inte alls bra, allt små snack? Nej det föll jag inte för..
Texten & Flowet var grymt men att jag gillade inte riktigt din röst eller din inlevelse, det passade helt enkelt inte till beatet & texten. Du skulle låtit mer agressiv
Låten håller iafall;)
Tummen upp!
Linje 12, Robie!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
P-Lex
2009-05-31 00:33
hahahahaha har inte lyssnat, tänker inte lyssna och skulle förmodligen ändå inte gilla det.
men men kul att du kör din lilla buttyboy
Detta är min forumsignatur
oHer P38
2009-05-31 02:52
anna_m_maria det är en diss på whoa ingen jävla mtv låt så vem fan bryr sig så mycke om kvaliten? jag menar förr i tiden var det ingen som klaga när man spela in skitfeta låtar på en gammal skitmick.
Allt är sant på internet.
anna_m_maria
2009-05-31 05:43
oHer P21
Det är skillnad på då och nu. Bara för att en rappare back in the days inte hade råd med studiotid och fick beckna en skitmick för ett hägge röka betyder ju inte att alla låtar per automatiskt låter bra med liknande kvalite.. det är skillnad på dåligt ljud och smutsigt ljud. Därför att äldre låtar är accepterade med så dålig kvalite är ju för att det var vanligare då än nu med lite sämre ljud, om man inte pröjsade studiotid nånstans.
Idag förväntar man (i alla fall jag) sig att rappare ska kunna leverera ett soft ljud, för med dagens teknik är det möjligt. Nästan vem som helst kan gå in på närmaste internetsida/musikaffär och köpa en billig hemmastudio för några tusenlappar. Förr var inte det lika vanligt och därav den keffa kvaliten...
Instabil P33
2009-05-31 12:49
CrickoTheOne P18
Thx man!
Linje12
Okey! Tack man för din tid.
P-Lex
Okej din satans rövryttare.
Oher och annablablabla, För sista gången tråden handlar om att jag vill ha kritik för låten? Anna_m_maria du kan ta ditt jävla snack någon annanstans för ingen bryr sig om vad du tycker du är bara oändligt jävla dryg.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
Underdog P38
2009-05-31 17:55
jadu, rätt överkörd faktiskt
flowet är nice och texten är fet
dock gillade jag inte sheee mixen så mkt
men det var soft
hank
bättre vara ökänd än okänd
Borttagen
2009-05-31 17:57
Du vet redan att jag inte väljer nån sida, men du vet också att jag älskar när du kör på engelska. Bra uttal och det flyter på bra igenom hela låten (y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mikemikemike P31
2009-05-31 20:33
han har tre ''ä'' i sitt namn om ni ville veta.
Käft
B-Slim P32
2009-06-01 15:05
njja,, vene, gillar inte din röst eller din attityd. inte så jätte bra enligt mig.
gör det bästa jag kan, men är alltid öppen för tips =)
eXceept P35
2009-06-01 15:08
tungt beat ! diggar dig mer på engelska än på svenska ! fortsätt såhär Jonte, släpp mer på engelska de diggas fett !!!
peace / Jontääh !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
Instabil P33
2009-06-03 08:59
Litemerkanni.
!
Instabil P33
2009-06-13 02:04
En sista upp !
Instabil P33
2009-11-06 15:59
Jag är söt