N.M.E - If You Fuck With Me [Diss XL]
Yeah Yeah fick nog av han...If You Fuck With Me Hook: you get burned up burned up// its to hot in here, you talk again prepar// to get burned up burned up// you act fire, to ride away with no tires// they got burned up burned up// Im in love with beef, I got the streets// so you gon get burned up// vers.1 its not safe when n.m.e set the standard// so dont grab something you cant handle// serious you had two versers its not a game// I listend to the shit then you fagget said my name// you wanna get invould with em big ballas// you started off soft got some love but no its a problem// cuz you bitch I dont let fake bitches ride my dick// you swung you hitted the target but then people had to be unest// my homie knocked you out an tell me the truth// you were scared at first you shutted up but then you had to make you move// so you were real creativ with that hook// switched out one word shit you can´t learn that in no book// an rap is something you must have studied real hard// beef with em d dominus is it something that you don´t want// at the beginnin I thought you had talent// I really belived in you but then you lost yo balance// you got an ego thought you were the best// fuck we put down the beef you can eat of my chest// Ima man an Im lookin at this boy// who just turned in his toys for a mic but lost the joy// so dont be sad make up a plan// dont bother me anymore cuz you played right into my hands// Hook: you get burned up burned up// its to hot in here, you talk again prepar// to get burned up burned up// you act fire, to ride away with no tires// they got burned up burned up// Im in love with beef, I got the streets// so you gon get burned up// vers.2 Ima have to go all out on you// how can you, not see what Im bout to do// Im out for you with something new// I got a sound to, make you unounce the truth// an what is that yeah you tell me// I thought you knew cuz I said it´ll be, a livin hell if you get at me// but you took the wrong turn an you outta fuel// you must not have heard that Im not that new// guy on the block Ive been here watchin em rappers// get at illdshoulder but infact I never had to// put you in you place änglalik did that// I think that you´ll already tryin to recover to git back// at him now you got two bulldogs bitin yo bitch ass// flow is on its place I make a misstake how can you think that// I make my name speak up so you know who I am to you// that will not change now frankly Im not mad at you// but all that homo talk makes my suspicus// I know Im hot an all that but I like bitches// so chill an dont come back with no stupid talk// cuz now I just told sweden who the fuck you are// Hook: you get burned up burned up// its to hot in here, you talk again prepar// to get burned up burned up// you act fire, to ride away with no tires// they got burned up burned up// Im in love with beef, I got the streets// so you gon get burned up// If you fuck with me// Tackar macke för mixen ! Antar la nu att det kommer bli mycket tjafs när inne men jaja vad är annars whoa till för ;P
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Jag måste säga att detta var riktigt tungt.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Riktigt jävla tung låt! Han har inget att komma med.. Han når inte upp till det här!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De där kan man inte kalla något annat än slakt ! bra jobbat, peace !
http://www.myspace.com/akaamusik
mannen detta är bra! riktigt tung! keep it up! för se vad han kommer med :) /vigg-E
www.youtube.com/viggemusic
mannen du vet va jag tkr ! kriga !
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Tackar allihop kul att de diggas !
fett mannen!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den e skön, bra flyt, lite enkla rim ibland
För det första: Var det inte du som för typ 2 månader sen klagade på alla töntar på whoa som dissade utan någon anledning? Det du gör är ju exakt samma sak, XL nämnde dig på typ 1 halv bar, sen kommer en 4 minuters lång låt? Ganska patetiskt ifall man nyss klagat på samma skit. Över till låten - Tyckte att rimmen var lite väl simpla, men flytet sitter ju blytöngt. Beatet är lungt o nice. Jag gillar hooken, fast inte "inspelnings-tekniken" du spelat in den på. Skulle gillat den med fler ads och en dubbel-acapella med en på varje sida? lr ngt, skitsamma. Förstår inte så mycket av själva texten då jag även SUGER på att höra texter på engelska, även ifall jag läser dom och är helt jävla okej på engelska hajar jag ingenting. Inte lätt att vara dum i huvet jämt. Men men, det är över standarden, det vet vi alla. Om du tar XL vet jag inte.. Vågar fan inte öppna käften förrän jag hört honom visa vad han går för på riktigt.
Dra åt helvete!
ah jag tycker inte om dissar och shit men han gick på mig kunde inte bara kolla på mannen för stolt för det för stolt ;P Sen tack för kritiken !
Klockren låt. du satte han på plats på ett hårt men moget sätt. kanon han vart nockad och blir förvånad om han reser sej efter de här.
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
den va riktigt tung satte wannaben på plats. Bless :)
i told you nigga, dont fucking fuck with us! till låten, det låter fett som fan bror!
Löjligt, skippa denna beef mode du har och fokusera på att göra något orginellt istället. Låten är säkert bra, inte min cup of tea bara.! U still got my luv bwoi, men du vet bättre.
Kör orginellt men vart nyss frisk fan har vart utslagen i snart två månader Men nicke man måste stå upp för sig själv du vet! U still my bwoi too!
Jag vet inte om du har studerat själva amerikanska battlen, men texten var inte bra för en diss. Mycket låg nivå på texten vill jag lova, han tar dig text mässigt. Hade kunnat spotta ur mig mer saker, men det är vad som behövs nämnas.
The thing is, we cant separate our feelings..
tuungt, tungt! :)
http://www.myspace.com/bregeeochpour
Tack tack för krtiken och jag är inte den battle rapparen så tar inte illa upp tack för kommentaren!
Promotor
2009-05-26 13:43
Detta är tiiightt!! Diggade dock vers 1 mer än vers 2, riktigt skönt flyt! Texten var riktigt bra! Reffen kunde gjorts betydligt bättre tyvärr.. 5 spänn på att XL inte svarar på denna haha
du lägger det skönt N.M.E :) dock saknar jag attityd & någon rad som man får sig ett litet skratt av :/
Vågar fan inte öppna käften förrän jag hört honom visa vad han går för på riktigt. Ta det lungt gosse, NME har det här .. haha som att stjäla godis från ett barn..
.
Marius
Du dödade honom, hängde upp han på väggen och sågade av asniktet på honom, fuck du dödade honom verkligen sköööönt NME härligt bre =)
Stay strong
Diggar skiten starkt :) ! som någon sa, vers 1 va lite tightare! :) Grym!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
haha och här kom nästa ....
soundcloud.com/jerrones
Du käkar han på alla jävla sätt som går ;)
Detta är fett helt klart, han har svårt att krossa detta men , Om han svarar så kommer de bli jämt.. Men lägg ner "beefen" inget kul, Änglalik suger, Du är bra, XL är bra
Moderator
2009-05-26 15:13
Asså rappen är jävligt tight, bland det skönare jag hört med dig faktiskt så riktigt bra jobbat. Dina punches är jag väl mer tveksam till, och tråkigt att du tar åt dig såpass mycket av en halv rad om dig. Jaja, låten var sjukt go iallafall! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
handlade ju inte allt om den raden han la, men tjafs i trådar med mera så det är klart !
Tung nMe du tar han här, men varför lägger du dig i? äre backup för ängla elr va de för att XL nämner dig på dissen? inge hat mot de för de va en riktigt tung låt :) FORTSÄTT SÅHÄR?! puss!!!! / Jontääh !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
kolla på vad jag skrev nyss bara ;P tack för kommentaren
aha xD sry för dubbeln :P skönt beat med, riktigt fett FLOW !!! enligt mig en av dom bästa svenska rapparna som kör på engelska :D du döda alla ronderna med denhär låten !! puss / Jontääh !
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
snubben som droppar 1 4 min lång låt för en halv rad ajja! :)
Vice Versa!
snubben som droppar 1 4 min lång låt för en halv rad ajja! :) precis, så det var väll onödigt att nämna hans namn....
hehe (meddelanden var över NME´s men tog bort den så jag klistra in nu) .. tänkte bara skriva att låten är 3:30
och jag säger word på legend ! rätt ska va rätt haha ;P
hehe :)... låten knäckte XL tycker jag faktiskt, diggar inte alls honom... dock så räckte det bara med änglas,
de e gött de !!
lite fel uttal på vissa engelska ord? eller är jag bara dum i skallen. gillar dock inte engelskt.. men det är ju de jag tycker, finns ju säkert fort som älskar det. men jag tror faktiskt XL tar detta om han svarar seriöst. känner ingen utav er. fortfarande något jag tror. skön hook btw.
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Jag säger bara att det var dumt gjort av dig N.M.E att lägga dig i XLs och Änglaliks beef/battle. Dom klarar det bäst själv dom två. Visst han kanske nämner dig i en bar, men detta betyder ju bara att du är överkänslig, du är sårbar man. Det var det jag INTE ville veta om dig. Du är FÖR sårbar. Visst du kanske också vill vara med och beefa och få hype här på "whoa". Men som sagt, detta var inte din beef, så släpp detta och låt det vara. Var äkta för du gör fet musik. Håll dig till det annars tappar du min respekt för dig. Jag hatar inte, Säger bara det jag tyckte om att du la dig i. Peace N.M.E!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
La jag mig i Oh fuck that han drog för fan in mig och sårbar är jag verkligen inte men tro det om du vill... Jag hatar inte heller för att klargöra.. Detta va bara något jag kände att jag behövde göra !
Rannel P15 hur kan du påstå att ängla suger när du inte ens kan flowa och rimmar mig/dig..
n.M.e P18: du spelar gata försökte hokaa nme // passa sämsta låten för han skulle lägga sig i// Jag antar att det var DOM raderna som fick dig att bli förbannad? Peace!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
det handlar ju inte bara om droppen han gjorde mot nme fattar ni väl. det ligger ju massa tjaffs bakom med nme xl och jerre
word änglalik men dom raderna fick mig la lite pissed men inte för pissed allt handlar inte om låtar i beef!!
hehehe i like your voice, fet attityd i ditt rap,i like this shit!! holla på mail om du vill sammarbeta. peace
Det här var töngt!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Riktigt fet låt!
http://www.myspace.com/mrkumlin
Riktikt jävla bra mannen! Snubben är DÖD! Respekt// Froody