RickP - Många hinder i livet (med Magna) hey fokz!Har nyligen gjort en låt med Magna, som var riktigt jävla schysst och ställde upp när jag frågade om han kunde gästa mig på en låt, och vill verkligen inte att ni ska missa denna! Hoppas ni kommer gilla den, och tack igen för all hjälp magna!Låten handlar om mål man vill nå, drömmar man haft, drömmar som krossats och drömmar man har.Beat: RainmakerMix: MagnaVers 1: RickPVers 2: MagnaVers 3: RickPReffräng: MagnaLåten hittar ni här Länk till http://www.speedyshare.com/207178413.htmlText:Vers 1, RickPJag har verkligen föröskt att nå dit jag ville nåMen allt jag hamnade på i dessa år var ängsliga vilospårFörtvivlad av mitt inre sitter jag vid min lägereldDet värsta är att jag får sitta här och kolla läget självBedöma om man orkar ta sig igenom en dag tillFör det finns ingen här i världen som vet exakt vad jag villeller vad som är mina framtidsplanermen kan säga att dem försvann i ett tidigt stadiefan jag är bländad av mitt eget minnestalför det finns inget i det förflutna som jag inte bränner avdet stämmer snart jag lovar dig att det händer snartför jag har gått från levande till att känna lukten på ändens gravför mängden svar jag söker hittar jag i mitt kollegieblockför målet ska jag nå fram till även om jag ser det långt bortså det gäller att se klart och klara saker på egen handatt stå stark ta ett steg fram och rå segern i hamnReffräng, magnamånga hinder i livet man måste klara avvissa höga vissa lätta men det är precis som natt o dagerfarenheten hjälper till att stärka dagsformenför att kunna nå fram till mina mål genom havsstormenVers 2, MagnaHar jag blivit den jag ville bli sen ja va barneller har jag svikit vägen eller har jag stannat kvarjag ville göra karriär men visste inte inom vadom de va sport eller jobb vad som skulle vara bratiden flyger fort iväg o var står jag nu idagen kille på 19 bast o rappar för sin saksöker extrajobb till pengar för bensinen till min bilplugget i skolan tar på krafter de sliter på mitt livligger i sängen på kvällen o tänker iblandvem kommer jag bli kommer jag ro båten ilandtjäna stora pengar eller faila med de jag strävar eftereller bli framgångsrik uti främmande länderviljan att bli något stort den är starkoch ibland måste man klara mycket på egen handså jag tvivlar inte på mina drömmar om ett livatt jag når de jag önskar i min framtidReffräng(magna)Vers 3, RickPTiden har sprungit iväg man är inte längre barnMan har vuxit upp men kunde inte fått en sämre startSnart så kommer ödet och visar sitt beslutSå gud snälla ber en minut låt det inte gå fel nuTitta på dig själv vem ser du i din spegelbildÄr du ärligt talat nöjd eller gör du spelet blint När jag tänker tillbaks blir jag jävligt sentimentalÖver drömmar som krossats och det ger mig fel svar20 basst snart jag känner hur tiden springer ifattden jagar mig strax bakom ryggen vill inte att den hinner ikappjag vill göra så mycket men jag känner mig så fasthar tagit del av min last bär den på ryggen som mitt kastlåter blickar falla ner för jag kämpar mig framför en vacker dag så kommer jag att ro båten i landoch inte fan finns det då någon som klankar ner på migye, jag klarar mig bättre självReffräng (magna)