Vers : 1 skapar en bild och tänker varningar finns, matar mitt liv då viljan stiger lite väl för min strid, men ja låter de gå, för alltid kämpar ändå, kan inte påstå, att ja håller mig ifrån, men ja tar det som de kommer även om det kommer ångest, övervinner mina offer, staden blir till min omkrets, Kom inte nära man vet aldrig vad som händer då, trotsar du min ära kanske händer att ja smäller på, släcker ner erat sken så bered er när ja bränner förbi och lämnar hela stället nedbrännt, tänker inte ge mig, jag håller mina spår, tänkte sätta er i spelet men ni torskade igår, Refräng: Vad ska du göra när jag tacklar dig bort, av din förbannade sort här kommer sanningens block, owooh Trolla fram både, de ena och det andra och ja menar vad jag spottar nu Vad ska du göra när jag tacklar dig bort, av din förbannade sort här kommer sanningens block, owooh Trolla fram både, de ena och det andra och ja menar vad jag spottar nu Vers : 2 Finns ingen gräns därför gör vad jag vill, vilket sätt, mitt sätt därför dödar på beats, öva min stil den är egendomlig, o då glöder min mic när jag spelar proffsig, vädret på topp gör min känsla fet, vill du softa så kom sluta gräv dig ner, trycker på knappen får en varmare tid, sätter på kraften o takten som du dansar sen till, Refräng: Vad ska du göra när jag tacklar dig bort, av din förbannade sort här kommer sanningens block, owooh Trolla fram både, de ena och det andra och ja menar vad jag spottar nu Vad ska du göra när jag tacklar dig bort, av din förbannade sort här kommer sanningens block, owooh Trolla fram både, de ena och det andra och ja menar vad jag spottar nu
Sismo . .<br> J n`S. <br>