Fedsen - trumbling thoughts (biggie session).mp3
Länk till http://www.speedyshare.com/575894757.html
OBSOBSOBS! Rostig och usel studio. Skippa kvalitén! Har tappat mycket sen tidigare rapp men påväg in :)
- Intro
Köttar mina bars o rader som om de va små araber tänker mig att varje svart rappare får spader spottar ut min text som jag spottar ut mitt tuggummi förebild till kids rappandes om sina hysteri
hyckleri, brott och en massa skitsnack hela visan ökar var dag i rask takt fittor snackar bull å dem sprider massa lögner ska supa mig full och klanka ner på alla bönder
eller så joinar man klubben propaganda å påstår massa saker som inte äns är sanna en propaganda-anda som aldrig kommer landa samma jävla sak som att hitler gjorde fanta
panta gör det mera, måste nog bli flera snart på en colaburk kan du nog fan segla snegla på folk som sneglar på dig -å nita den jävlen som nitar sin tjej
försöker lära dig en grej, bygga upp ett faktum halva jävla sverige lever som en askkung folket va gör ni, stå för de ni gör och drick inte påverkande drycker när ni kör
-- --
är det bara jag som fattat, ni bör lyssna har aldrig sett mer folk som sitter ner tysta har aldrig i mitt liv agerat som ni gör för att ni ska fatta måste jag nog hyra kör
OUT
"Jag kan om jag vill, jag vill inte någonting"
|