Jonis - Så vad händer idag?
Ja titeln kanske säger något. Jag hitta ett beat o fick en sån känsla över det. Låten är lite halvironisk. jag håller fortfarande på att lära mig mixa så såga mig inte totalt:) Jag vart iaf nöjd med låten :) tanka o kommentera! Peace / JonisJonis - Så vad händer idag?
www.myspace.com/jonis016
beat: var rätt skönt vers: lite simpla rimm men du kan din grej verkligen i känsla och flow reff: reffen var aiit skön Söndagslåt hank
bättre vara ökänd än okänd
Rätt ironiskt, har skrivit klart en text till det här beatet idag som jag kommer att spela in snart. Jävligt skönt tema & texten är riktigt tung! Du flowar det jävligt tungt men kör några flowmissar. Jag gillade inte alls reffrängen, tycker att den var ganska jobbig. Jag sitter med hörlurar nu & i dem låter ljudet ganska instängt så mixningen var inte det bästa kanske men det håller! Tummen upp! Rob
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var en nice låt Jönis, som jag sa tidigare, skönt beat och en bra låt i helhet. Bra jobbat:) /ante
www.myspace.com/allvarligttalat
Beatet är väldigt playat... Hört det av många många... Men flowet och texten var riktigt bra... Pz // Farbror Grön
http://www.znapmusic.com/farbrorgron/ shiiet denAjs-,-
Moderator
2009-05-19 00:24
Det roliga är att alla beats som många säger är playat är alltid första gången jag hör dom. Lyssnar väl inte igenom all musik som alla andra, nästan aldrig hört ett beat mer än 2 gånger förutom i battle :) Men till låten, beatet var soft som sagt. Tycker du har ett skönt flow nu, en röst som passar perfekt till topicen och beatet! Man hör att du blivit van vid att stå vid micken nu också! Jävligt skön text, riktigt imponerad av den faktiskt. Mixen är skön, lite smårå nästan. Låten var riktigt bra i helhet också, jag gillare! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Du flowar duktigt, och jag tycker till skillnad från Robie att refrängen var en shoft jävel. Får verkligen söndagsfeeling nu, fan dig.. Helt ok text, yeah yeah- jag gillar dina insatser på låtarna nu bättre än de du körde med Robie om jag ska vara ärlig- som många redan då berättade så gör du dig antagligen bättre utan honom då du utvecklas snabbt och han verkar ha kört fast lite..
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Graffare
2009-05-19 10:05
Gotta love din röst, Flowet är nice men du har lite för långa rader ibland. texten är ju rätt real för dagens ungdom typ.. skolan.. uäk! beatet är tok skönt i digg it, bra jobb annars! ge mig mer reklam när du droppar något nytt fågeln och fortsätt spotta micen! big up / easymate
http://www.myspace.com/easymatemusic
Fett som fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra Jonis... Mycket bra! Tummen rakt upp. Enkelt, lättuggat och med verklighetsanknytning. Tycker du är asgrym, little man :) Silverback diggar. - 1 - // P.S
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!
Skön text, bra beat. Men vissa flytmissar! epra krejs
Riktigt skön låt.... gillade den direkt:P
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
säger precis som thomas!
JONIS REST IN POWER
Fan kul att det diggas ! Fortsätt kommentera whoa :) / Jonis
www.myspace.com/jonis016
shoo main de låter gee diggar den alldagliga simpelhets känslan i den,, nice nice pz
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
soft
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Lyricist
2009-05-20 11:24
haha ja lite halvironiskt är det, du låter inte så engagerad för övrigt se tomtens kommentar. peace
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Aight fortsätt kommentera : )
www.myspace.com/jonis016
jaamenar aaaaaeeeh.... den är ju helt klart riktigt bra... fortsätt...
den va skönt men ibland stakade flowet , men reffen gilla jag ändå. men mixen dock tvekar jag litegrann på men du är skön faktiskt. fortsätt leverera bwoooi! . Marius
sjukt nice beat, bra text och bra flow.. Tummen upp!
Kul att det diggas ! :)
www.myspace.com/jonis016
beatet var nice, stabilt flow rakt igenom låter fresh ! keep up homie!
Aiight thanks : )
www.myspace.com/jonis016
uppa
www.myspace.com/jonis016
kom igeeeeeeeen
www.myspace.com/jonis016
tycker den är fett slapp... coolt haha Men helt allvarligt så känns det som du utrycker en riktigt fet ångest i låten även om den är "ironisk". Tycker det var soft... Sen är ju detaljer med mixningen och sånt en lärosak :) One Slash DYS
"Disturbed Vibes Basement" www.myspace.com/dysmonia
Flowet och texten diggas, fan man känner ju inte bara igen sig en gång! upp!
tycker detta var riktigt najs, Du flowar ju helt jädra bra reffen var lite sådär tråkig på nått sätt.. beatet var fan dunder härligt :O
Tack folk :) fortsätt kommentera !
www.myspace.com/jonis016