Amaze : Diggar dig fan. Bra uttal för det mesta, lät lite sådär i vissa stunder, men i överlag bra! Innehållet i din text är tungt, rimmässigt är det väl lite sådär men du hade ett par snygga rim.JJ : Ligger nån nivå under Amaze, ditt uttal är inte så superbra, men inte så dåligt heller. Ditt flyt är helt aight, och textmässigt håller du en helt okej standard.Stream : Du har utvecklats som fan tycker jag, bäst uttal än så länge, skriver samtidigt som jag lyssnar så än så länge är du bäst i låten tycker jag hehe. Tight!EZ : Gillar din attityd. Du sluddra dock till någon gång, men det var inte nåt farligt. Bra uttal också.Reffen : Diggar den som fan. Ordet takeover fastnar i mitt huvud, och då är det ett tecken på att reffen sitter där den ska ;)I helhet : Om man ska betygsätta på en skala från 1 till 5 får den här låten en 4, tycker att det låter riktigt tight. Blev lite smått överaskad av Amaze, JJ och EZ eftersom jag aldrig hört er förut och ni var såpass bra. Men fortsätt droppa killar! PEACE
HOJTA PÅ DIN HUMMER