jag är alltid snäll! eftersom alla är så jävla sega med att ge lite propps till låtar som tar typ 30 sek av äns liv så gör jag det iaf. för jag själv saknar lite ppl! :D jag tyckte låten var riktigt bra i helhet, zp: jag tyckte din vers var helt okej, lite tråkiga rim, men jag vet att man lätt använder dom för det låter bra i vissa lägen. flowet var bra! annars helt okej från din sida :) Contra: haha vart ska man börja, din vers är nog fetast på låten. du hade ett skönt flyt, lite överaskande, och det är positivt. ditt flow är också skönt, skön text! bra känsla! big up! GMX: sry man, men jag har tyvär aldrig gillat dig, det är inte emot dig, men det är ditt sätt att framföra din musik. det är någonting med din röst och känsla som är falsk, och där ligger problemet, jag kan inte ta emot och känna det du vill förmedla, jobba på det så kan jag nog ändra mig :) Tusse: haha i loove din reff, det är känsla, det är lugn och ro, det är tillbaka lutande! du är grym på reffer som du ofta får höra, fortsätt man! broor <3
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi