Sorry glömde texten, här kommer den Vers 1 Fan, lägg av! det var den andre jag Suger in hela världen i ett andetag Har ni haft det bra? Ja, det blir nog bra Den dagen då jag våldtar ditt skivbolag Svensk rapp, jag är arbetslös Jag kan rappa på scen för en saftig lön Fuck breathcontrol - jag har andningsnöd Klart svensk rapp suger när allting dör En trend är att kicka på poppiga beats Ha snobbiga jeans, fan vad mobbat det blir Du jobbar en bit, sen tar dom över Musikindustrin kan ta sig i röven Bli slagen av högern, ja det skulle behövas Hela sverige är mongo där kungen är trögast Jag hatar allt - Men inte Majk & Enter Jag kan signa er nu - Äh, Fan, håll käften Vers 2 Jag är sjutton år, men tar mig uppåt ändå För hur svårt ska det va att kunna uppnå sitt mål Jag blir signad direkt så jag kickar demo --------------------- Fan lättare att Hitta Nemo Dom ser vad dom ser - och dom vill lyssna, men kan inte För dom vill spotta i ditt ansikte Göra dig känd, sen tjäna pengar Tackar dom dig? Lär aldrig hända Välkommen till den svenska scenen Där Autotune är den enda regeln Ditt riktiga jag blir bländad i spegeln Öppnar du käften - lär kännas i skrevet Jag vill inte vara sån Men det känns som alla tävlar inom rappen, likt ett maraton Jag borde hata dom, men kan inte göra det "Svensk rapp suger.. fan, jag måste röka mer"
Wah
Riktigt nice! Text/beat/flow/känsla sitter där, blev lite skeptiskt angående topicen på låten men det vända rätt snabbt när han drog de första barsen. Beatet var glödhett!
The thing is, we cant separate our feelings..
Bli slagen av högern, ja det skulle behövas Vadfan ? förklara dig, va menar du ?
brrrapp
Tackar för de bra kommentarerna. Han menar slagen av högerhanden, att dom skulle må bra av lite stryk.
Wah
fet!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Like it. Han blir bättre hela tiden :)
ja den gör faktiskt det, och den blir inte bättre när tomtar som ni kallar er för rappare, lägg ner verksamheten
Behöver beats !!
Den påverkas ju knappast av att dom finns heller, så. Varken du, jag eller dessa två killar gör det, så vart ville du komma? För att kunna påverka en hel musikstil så krävs det liiiite mer än ett släpp på Whoa.
Aja, alla kan inte gilla. UPP!
Wah
Diggade den, flow osv var tungt, kan dock förstår vissas frustration.....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är så trött på den här topicen :( Okej för att jag själv började skriva på en med samma tema igår, men jag är iaf äcklig! Å andra sidan så gör du skiten bra, så inte fan kan jag klaga. Inte så makalöst rimmat men duktigt dubbelrimmat om inte annat, autotunedissande gör mig glad så det ska du ha cred för. Än en gång föredrar jag dig, din röst och ditt flow på en sololåt- vad är det med dig att i mina öron låta bättre när du är ensam på låten? Nåväl, bra skit, YEAH MOFO
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Låter bra. Vissa cuts lät störiga, speciellt i introt. Nåväl, beatet är blytungt men du skulle haft mer attityd i den. Din laidback stil passar inte helt på beatet, skulle skrikit lite mer. Diggade barsen, softa rhymes. Även att jag blir lika kåt av din röst än idag. Älskar den. Lär la ska tacka för namedroppen också. <3 Men men, det går bara frammåt. Inte fan blire sämre. :) Dina texter börjar bli softare nu, förut hade du knappt något sammanhang alls men nu börjar det se riktigt flitigt ut lyriskt. Och flowet har du fan haft i 1-2 år så det är inget att klaga på. :P
Dra åt helvete!
häftigt beat. nää va prataru dom.svensk rap suger väl inte. mohammed ali,Stor,Pato Pooh,Allyawan,Promoe? C mon. suger den så mkt. ja själv tycker den e påväg uppåt men visst i feel you,vissa rappare man brukade lyssna på har ju förändrat sin stil något o ändrat lyrics. men de e ju så , de måste gå runt ekonomiskt,även fast ja håller me att mkt smörja produceras.men bland de kan man hitta bra saker som tex dom två mixtapsen som ligger uppe på whoa nu (framsidan).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Håller med, till att börja med. Bra med flerstaviga rim, men det var lite tråkiga. Försök rimma lite mer oförutsägbart. Flytet satt väl. Attityden lät för dålig, hade velat ha mer frustration.
För att kunna påverka en hel musikstil så krävs det liiiite mer än ett släpp på Whoa. Så du menar att det bara finns ett släpp på whoa som är dåligt?
Självklart inte. Jag menade mer: En helt (för majoriteten) okänd rappare förändrar knappast en hel generation av rapp genom ett låtsläpp på Whoa. Sen tycker jag detta låtnamn är lite missvisande om man läser texten. Låten går väl mest ut mot bolag/musikindustrin och inte rappare personligen?
Tomten- satt något i hjärnan? Läs om det ditt citat och tänkt igen, gör om gör rätt dvs. Till låten; den var soft
100procent
showcase: Man fattar ju också jävligt mycket om din kommentar? Fattar inte ett ända skit av vad fan du menar.
Dra åt helvete!
Har inget ljud men läste texten och den var överraskande bra. Vad jag menar är att när jag såg rubriken trodde jag att det var någon skit som vanligt, men det verkar vara fett. Ska lyssna när jag kommer hem. Sen måste jag påpeka att BigRobs kommentar är en typisk BigRob kommentar. Någon som har fått om bakfoten om att han är störst, bäst och vackrast, någon mer självgod människa är nog svår att hitta. Man får syssla med musik oavsett vad, det är ju faktiskt ett forum där alla har lägga upp låtar. Så länge man tycker det är roligt så ska man också fortsätta, oavsett vad alla tycker - eller i det här fallet vad BigRob tycker. Resten av tråden ser ut att tycka att den är bra.
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Pallar inte skriva nåt ingående.. Men jag diggar den :)
HOJTA PÅ DIN HUMMER