Padawon - Tonights Hero
Jahaaa då var det såhär att denna låten spelade jag in för ett bra tag sen kanske för 1-2 månader sen. Igentligen skulle jag har en gäst på denna men den första bangade och likaså den andra :). Därför är anledningen till att jag säger Vi ät tillbaka. Så trött bara vill få ut låten bara som inte är så lång men men. Rap: Padawon Mix: Macke Studio: Macke (Tack för du finns) Beat: En bra Länk till http://www.speedyshare.com/897682129.html Länk till http://www.myspace.com/ppadawon
Geni
Fastnar inte för mig alltså, det är nog hela stilen som inte är min grej, det är säkert bra. Bara inte min grej.
Jag tycker du lägger de bra Padawon, du har alltid haft din egen "stil" på något vis. Som sagt, sorry för att jag inte la vers 2, du fixade detta nice själv helt ärligt! Hoppas du sätter dig ner o skriver mera nu o spelar in ;) peace :)
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Moderator
2009-05-06 16:30
Det är något jag stör mig på, vet inte vad. Kan vara accapellan som är för hög, vill ha lite högre ljud på beatet eller nått. Men annars var ju rappen fet, flowar grymt skönt!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Nog bästa jag hört textmässigt med dig, flowet sitter också där det ska. Det negativa är den är lite kort, skulle vilja höra minst en vers till iaf. Beatet är inte i min smak, men du kör ju din grej, hehe. Fortsätt droppa, kul att du är tillbaks =)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Anekefali Tack för du spana in endåMacke Tack så mkt ja synd du inte kunde va med men de lugnt.ramuz Förstår vad du menar ja stör mig också på något haha, tack för de andra :D.Niickees Tack så mycket sant den skulle va längre men igenligen skulle en kille till va med. Kommer längre snart hoppas jag :D thanks
Geni
Det var inte min smak men Padawon.. du har mycket mer att ge Whoa än det här. Klart äcklas av folk som sitter och skriver massa shit men du har mycket mer snuskigheter inom musik att spotta ut ! men det här va ändå helt okej, men till nästa gång testa på något annat Fortsätt leverera ! / Marius
texten var bra, och flow mässigt, synd bara att den var så kort, men läste att den andra inte kunde vara med. fortsätt så här så kommer du bara bli bättre! Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt bra tycker jag:) Texten va fet å flowet sitter där de ska :) Fortsätt leverera :) One!!
Tyckte att mixen lät lite skum. Annars var det jävla bra, dock tyckte jag att det gick lite för fort hela tiden , kändes som en prendel "nu ska jag flowa loss" låt :P Du la det bra , det lät inte alls suddigt. Jag hörde vad du sa. Men efter ett tag orkade jag inte lyssna på vad du sa längre, kändes enformigt :/ Det var en bra text och du hade skön röst. Grymt flow ändå , men beatet gjorde flowet tråkigt tror jag :/ Keep it comin' kompis =)
Aii
tack så mkt allihopa speciellt contra alltid kul med kritik som är lång, Förstår vad du menar beatet blev så tråkigt o skriva på tillslut haha men tack så mkt. :D
Geni
haha :p Vet vad du menar till 100
Aii
jag diggar texten och flowet och röst läget diggar allt :) tycker du blir bättre o bättre varje gång :) du ska släppa mer låtar haha :) fortsätt Padawon/ JiiM
Tyckte det inte detta var ditt rätta tempo så att säga- inget snack om att du kan rappa men jag tycker inte det helt enkelt var du. Särskilt ditt talfel gör det hela lite mer frustrerande, dock ska du ha props för duktigt artikulerande trots tempot. Gillar inte såna här låtar men.. TJIPPOHEJ
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
tung skit ! du flowar soft, skriver bra som vanligt
Vill du nå toppen så gå i mina fotspår Kaxig rad, men den är fet.. favoritraden i denna!
när jag läser kommentarerna undrar jag hur folk tänker ibland... det bästa du droppat, detta är din stil.. håll dig till denna som grund-stil och droppa ngt annat ngn gång bara. du gör det bra!
Härligt gjort
BIG UP!
Well hundsim jag har försökt trycka bort mitt talfel ganska hårt denna gång men men jag får väll göra nya försök. Annars tack Jiim, Schib och N_Jack
Geni
sorry inget jag tyckte om, men antagligen en smaksak , keep it up peace
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
o du säger att jag låter utvecklingsstörd? ...diggades inte
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Haha vanilla coke du är sämst o pinsammast på whoa dra. tack pinter
Geni
feeetaste du gjort !! no doubt
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
Detta är dope inga tvivel allt för mig Bye!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Va äre för 80 - tals beat .. nej nej det passa inte in hos mig, men skön text ! peace
http://soundcloud.com/forsbergmusik
det va fet. ursäkta frågan, men läspar du?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Temy Tack så mycket manN.M.E Tack man :DInfinite_Struggle Okej sopa, btw fan va altino slaktade dig i battlen haha och du som rappat så länge.Forsberg Tack haha det är ett beat av en engelsk popgrupp tror jag.Tical Tack så mycket, ah det gör jag för att skilja mig från mängden.
Geni
In Da tråd 2 B ! - jag tycker det saknas lite power i rösten.. det är ändå en tempolåt - du har bra flow o feta rim, fyndiga ..så ta i mer köpte du shazaams skiva förresten.. ?
förstår vad du menar lilmo, jag tackar så mycket det är kul o höra. Nej tyvärr det gjorde jag inte
Geni
Underbart robin, sjukt bra flow. texten är helt galen diggar som fan, det finns helt enkelt inget att klaga på ;) Keep it up.. Peace Out
izzak, Peace out
jo detta gillas som fan brukar inte gilla sån här typ av rapp men detta går inte att ogilla riktigt fett keep it up (Y)
Zup, gillade att du släppte på detta beatet, det är faktist jävligt nice o ta nått oldschool trance/techno beat. Men om jag ska va riktigt ärligt, så tycker jag itne alls du la det så bra som jag vet att du kan lägga det. Det som saknades ENORMT mycket va känslan, och framförallt som någon sa, tydlighet.. men det kan ju bero på grejjerna du spelat in med också? Ljudet och mixen var verkligen inte någon höjdare men det va "lyssningsbart", och det gick o höra allt förutom vissa ord när du flowwa snabbt ibland. Text och rim, va ju fantastisk, men det e klart du har ju endå några år på nacken i Lyrikforumet. Men jag diggade faktist attityden i text, men vid själva inspelningen så kändes de faktist inte som du riktigt menade allt du sa. Jag tycker du ska ta en öl, koppla av och in i micbåset. Med dina texter och rim och flyt, så kan du göra riktigt bra grejjer! Peace / harri
tack för den grymma kritiken haarri och även från 2 st izak :D
Geni
Du rimmar snyggt oftaste. Lite kort, soft session. Bättre kvalite next time bäbbä!
soundcloud.com/brormusk/sets
Texten Du ser mig på stan,för jag lever idag Och jag Ta mig bara framåt för jag vet var jag ska ..jag vill bara leva med cash, Seglar iväg Ett beat och en mick bara ge mig de där Jag gör de med stil, och jag Slösar min tid Och En stjärna är nått jag försöker att bli Jag är Något du tror på, Slår till med stordåd Vill du nå toppen så gå i mina fotspår För Jag känner på mig Att Livet de blir softare med pengar på sig Nåra lax för att gästa låten, Och om svensk hiphop den är slut ska jag ändra på de Men jag gör det bara hela dagen och du vet att jag ska Flyga högt över staden som ett jasplan Vägen har vatt lång men har tagit oss fram Tillbaka till framtid som marty mcfly Oh shit Jag lever så galet Du se mig på dagen o natten du vet jag är vaken Se det som Vägen Tillbaks Och jag kommer ta över hela världen idag staden brinner ikväll Och Mitt flow det är crazy, det visste du väll Nu är Allting så nice och vi fixar det här Och ja Bygger hela dagen på min karriär Så de Kommer bli galet, Vill leva på min rap Jag visar dig vägen jag är redo för de här Dessa rader är galna o rimmen är konst Och jag Målar mästerverk typ som vincent van gogh Hela vintern var knas, Men jag känner solen En hetta som mixas med explosioner Och vi Ta oss bara fram när vi Glider på gatan Upp med era händer för vi är tillbaka Tack Schri :D
Geni
Wrrrup !
Bra robin! Flyter fint och stundtals riktigt bra.
Texten
Jag är Något du tror på, Slår till med stordåd Vill du nå toppen så gå i mina fotspår Kaxigheten är strålande, låter klingande fint i öronen.
Nåra lax för att gästa låten, Och om svensk hiphop den är slut ska jag ändra på de Var dem raderna jag tyckte lät bäst, också dendär kaxigheten haha. Intressant lyssning.
Du har en egen stil och det ska du ha propps för. VG får låten av mig.
P.S Kääz vänta du bara (: och infinite_struggle...
Väääh PUUUUUSSSSSS
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
tack instabil go kritik
Geni
Låter riktigt nice bro :) Tycker det här låter soft :) lätt något du ska fortsätta med asså :) Tycker du kunde filat på mixen lite (: så hade det nog låtit ännu softare :) PEACE OUT! :D<3
talangen finns men nått saknades för att låten skulle bli riktigt bra. men fortsätt!
Tkr det var riktigt nice pruur :D Tycker du ska släppa lite mer också :) Det här är din grej! Du vet att du alltid skiner över textmässigt & Flowet det sitter där det ska ju :D
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
tack som fan alla :D
Geni