Nelione Jag väljer dig snorlax för damn du är tung Hitmonle har ingen chans han når knappt upp till din pung För damn du är tung så du får titta neråt Medans han är kort i rocken så bara lägg dig på emotSavinn Jag väljer dig hitmonle du kommer vinna fighten Ta nu höga sparken så kommer snorlax falla till marken Hitmonlee når upp medans Snorlax hade sträckt sig Och om han hade byxor skulle dom redan ha spräckts mainNelione Med din låga IQ så battlar jag dig på en ordtävling eftersom du lagt dig ner så bered dig på en jordbävning jo ärligt allt som jag sagt är nått som jag menar Tok jävel, jag är fet, Du knockas ur arenanSavinn Snorlax är en övergödd gris som förlorat sin identitet För i en mattävling så har ingen chans så fet är han Första priset var en årsförbrukning utav mat det tog slut första dan då det inte fanns nått kvarNelione Vadå identitet, vad tänkt du med du blir platt som en stek, då jag lagt mig ner Nu spelar du farligt som filmen the game och om du kickar som du flippar så bitch missar du migSavinn Man tar inte pokémon för givet för sin storlek tar Snorlax till ett bibliotek så är böckerna borta I en blinkning, men ärligt tror du att du har en chans Hitmonlee tar en låg spark och gör sin seger dans
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.