Forsberg - Den som är den
Inte skrivit en hel låt på länge nu så kände att det var dags. så lyssna och säg vad ni tycker www.myspace.com/forsbergmusik låten är längst upp
TEXT: Jag har länge stått på den fuckade vägen men ser förlamande pratare som lackar på världen men jag som ung har inte väntat förgäves har 16 år på nacken och hela livet framhävandes jag lever för min grej du lever för remiss jag är förväntansfull medans du är pestemist och är glad för skiten som jag spridit ut men alla bara svimmar, dem får hamna på ett sjukhus som du märker så gillar jag ironi säger pilla bli om du ska börga leka med mitt liv men inte är jag den som hackar på nån bra för jag är faktist den som är satans änglabarn och jag tar livet som det kommer, jag är självisk men hindras inte utav nån för jag tar självrisk svensk musik är hide n seek jag lär föralltid vara den snubben som tar musiken som framtid
Jag är inte den som är den utan jag är pratglad jag är fast vid tanken om att vara asglad jag är wannabe förlovande men lovande finns det nån det ute kan du titta förbi
Jag är en vanlig svensson med rappen gör mig anorlunda farut var det knas men tiden döljer det jag sumpat jag lever simpelt och inte något dubbelt liv jag ser mig själv som en man med sjumila kliv är ganska simpel men multitrack på svensk rap lever för mitt leve bröd hoppas att ni fattat jag kliver sakta uppåt, kolla denna uppercut lkpg, nkpg hoppas att ni fattat kör min egen smörja för att få insperation men känns som om hela ja behöver ominstalation minnen fuckar mitt sinne, har hitta rappen till hinder har sumpat allt upp till himlen, har hittat rapen till hinder mitt liv och rappen är som duracell i karucell behöver livskraft för få lördags hälg till vanlig hälg
Jag är inte den som är den utan jag är pratglad jag är fast vid tanken om att vara asglad jag är wannabe förlovande men lovande finns det nån det ute kan du titta förbi
Hoppas det diggas, peace
(Inlägget låst av Mabande p.g.a. för många uppningar 2009-05-05 10:06:43)
http://soundcloud.com/forsbergmusik
|