rätt tråkig =/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sjukt skön låt, älskade beatet, visst fan är det telefon störningar i det? ;D Men musikvideon skulle jag inte hängt långt upp i julgranen iallafall :P men sjyst låt !
100procent
hahah kom det nu, du är den vita versionen av Flo Rida ! HAHA
100procent
hahaha tack :) ja det är mobil äckel ljudet
hahah kom det nu, du är den vita versionen av Flo Rida Haha precis vad jag tänkte också!
Bra skit Fredric..
Fred rida jaa.. Funkar säkert inte min typ av ``hiphop`` men lät välproddat osv. Återstå att se vad som kommer framöver,hojjta så tar ja en titt. One // KALLE
Kalliistudios© 2:avåningen
aa jag vart jävligt besviken dock när jag hörde låten. tyckte den var enformig och jobbig, samma med vidon,jag orkade inte äns se klart hela :/ fast kanske det som är medningen med "psykrap" men vet att du kan mycket bättre :) / Tusselago
https://soundcloud.com/mendelsonbits
tack för åsikter, underbart.. kul att ni lyssnar, tittar & tycker :)
Detta va lysande. Lite störande med mobilljudet som beat. Men det blir skönare å skönare (y) klockren rap och skön video. 1 ord för att beskriva dennaSOMMARPLÅGA förhoppningsvis ;D8/10
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
diggar den fett
www.myspace.com/mrth90
Moderator
2009-04-21 16:32
Min enda fråga ang detta var.. Fick du trycka bruden i vitt? Annars känns det som allt var i onödan :/
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
hahaha, tystnadsplikt matte... tystnadsplikt
telefonljudet är äckligt alldeles för mkt störande för min del, får fan huvudvärk av den haha! Men annars låter det fett, helt okej video också!:D
hahaha titeln säger allt ^helt psyk, jag tyckte skiten var jobbig.. videon var inget vidare, men den funkade faktist :D nja inte så jääätte bra!4/10 men du är grym fredric, så fortsätt, never stop!
aiiit.. tack att ni tar er tid :)
Promotor
2009-04-21 19:30
Fuck autotune.. ligger ju över hela verserna.. hatar sånhär discoskit.. du var bättre förr!
grym idé och låten har sina bra stunder,, Men i helhet var den faktist för tråkig, väntade på explosionen hela låten men den kom aldrig... Om du förstår hur ja menar? Snyggt försök och du lyckades helt okej! Men inget mer än det.../Heshows
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker att låten var en riktig FLOPP, sämsta jag hört av dig! Videon kändes ganska amatör aktig och var tråkig zzZZZzzZZ!!!!!! Den får 1/10 för att vakterna dansade kul ide =) Ursäkta hatandet, men det är så jag känner =)
tack för all kritik det är bara kul :) smaken e som baken
du gör ju din grej bra, inte min smak/stil på musik till rap men du gör det bra PZ
första gången ja lyssna gilla jag inte den, men den blir skönnare o skönnare precis som nån sa åvan för, lite störande beat men bra dunk. härligt rap. bra låt
http://www.znapmusic.com/myntah/
Mobil ljudet va riktigt störande men diggade helheten bra skrivet bra framfört bra produktion så ja detta va bra gjort! Big up!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Flippar på beatet, men bra psykrap ^^
-"Om det är en tolknings fråga, säg att du njuter av livet"
tycker de är sån här musik som förstör dagens hiphop mer och mer. detta borde inte ens kallas hiphop utan typ techno-rap eller ngt liknande... diggar inte de alls. men de va väl bra skrivet och så, så där får du ett plus. produktionen va oxå bra. videon va inget bra precis och sen ja, ja digga ju inte låten i övrigt.. men men, min åsikt! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
haha thx weniew klart du ska ha din åsikt dizzy, därför den ligger här.. och jag kallar det precis som du säger techno-rap... det är ingen hiphop me know, så mycket är jag med i matchen boi ;)
I Like it :D Fredrik rockar som vanligt! :D
Coola brillor iaf :) !
Riktigt Brutala <3
beatet gör mig galen, tål det inte asså. Det sänker tyvärr hela låten
haha det där jävla mobil ljudet altså, vvideon var inte så välproducerad rappen funkar men lite enformigt efter ett tag men soft skit ändå keep it up
bör nämnas oxå att Psybash från finland står för beaten :)
fyfan vad jobbig låt , fick ont i öronen, men titeln säger väl allt
feeet ju :D:D
www.youtube.com/prendel
Moderator
2009-04-23 19:52
Hatar verkligen det där ljudet , men rätt skönt på beat! Diggar låten sjukt, bra jobbat! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
haha ja den e cp psyk jobbig!! tack boooyz :)
nej ush vilket beat orka inte äns lyssna klart.
aafan detta gillas!:) fortsätt
fosho
taaack tMy ska jag lägga ut acapellan så får alla/dom som vill göra "remixer" på denna, med beat UTAN mobilstörning haha, låter det intressant för nån ? skulle va skit kul att se vad ni kan göra om det finns intresse :)
Nja, var väl inte det bästa... :/
:)
Du ser ut som en vit version av flo rida ! hehe =) diggade inte låten så värst och videon var inte så snygg tyvärr!