Macke,Damian & Prins M - Tjackskadad Midnatts session
Haha ja....i brist på annat, 16 flummiga rader och även en nice comeback från Prins M !Vill varna känsliga lyssnare för Prins M's Vers, då den innehåller, vad man nu ska kalla lite....för...mkt sjuka grejer. haha Vi hade sjukt kul iaf! Låten : Länk till http://www.speedyshare.com/875433670.html Kommentera gärna! alltid kul med lite läsning :D Peace!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
tycker alla la de fett =)
Min text nu när Klockan tickat på och har passerat tolvslaget jämfört med mig framstår andra rappare som måltavlor e lite smågalen, lever lätt i gårdagen internationellt nej, svenska blir bästa språkvalet jag är en lyricist,du vet jag kan mitt alfabet -och som alla andra vet, kommer jag att trampa ner rappen är mitt liv tills den dagen jag slutat andas helt diggar du musiken finns den på min sida att ladda ner kommer o lägger de galnaste, för macke vet hur man klarar de smäller små fittor på käften med näven du vet hur jag brukar försvara mig mitt flow är steady , men jag släpper bomber fett så höjer jag farten som vanligt o lägger de snabbt som en formel 1 det blir fire, så kalla mig för brandkår upp med händerna för snubben som rappat i ett halvår Jag sätter standarden, upp i skyn som aliens passar micken vidare till min brusha Damian Damians och Prins M's texter kommer lite senare idag :D
jag gillar den! alla tre versen är nice.
tyckte macke var fet text o flowmässigt i denna najs .. resten var helt ok, hört mkt bättre med damian. :)
http://www.myspace.com/aiinac
fan att jag inte va me på denna, fett skönt beat! macke tung som vanligt bra att du försöker rappa snabbt man de e bra! :) damian tok nice, du, tony koma o helno knäcker skiten på engelska av de som släpps här på whoa, diggar hårt! den sista snubben har jag aldrig hört förr men helt okey, på ett sånt här tungt beat vill jag höra dej lite mer aggressiv ;) peace / Magna yaboooooooi!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Haha sorry magna ;) det blev bara en flumgrej i natt! hook you up next time ;) tack för comment bror!Ainac : Tack som fan man! värmer :Danna_m_maria : Kul att du diggar :D Keep them coming ! Peace
jag tycker alla la det fett faktist, är imponerad av macke , du har utväklats (dålig svenska) riktigt mycket på sista tiden, big up på denna :D bra jobbat boys, Love and understanding! fred ut!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tjao boys! Galet fet låt! Macke jag diggar dig stenhårt härlig röst och passande attityd Bro.! Damian riktigt bra! Sjukt tung engelska! xD Prins M första gången jag hör dig men märks att det inte va första gången du gjorde detta! Härligt tung! (Sjuk text) Galet! Tummen upp Boys, denna sparas! Peace Lito
http://www.youtube.com/user/Fas3musik
macke va fet :) keep it like dat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bästa jag hört med dig macke, man kan ju börja gunga med till ditt flow nu för tiden! :D o det e ju posetivt! utveklas snabbt som fan, ! kommer bli stor :) Damian, Tyckte om din vers riktigt mkt! :) skönt o höra en annan "stil" från din sida! :) Låter nice! Sistan! :D Prins M, Du e Söt :$ Skön comeback från din sida! :D Riktigt nice & Rolig text, Nice flow, (: Fortsätt droppa! lr ska man säga, Droppa mer! :D Ljudet fick du till nice macke! :) (9/10) :O! Peace out!<3
Skriver alla texter i ett inlägg nu så slipper ni bläddra sen!Macke: nu när Klockan tickat på och har passerat tolvslaget jämfört med mig framstår andra rappare som måltavlor e lite smågalen, lever lätt i gårdagen internationellt nej, svenska blir bästa språkvalet jag är en lyricist,du vet jag kan mitt alfabet -och som alla andra vet, kommer jag att trampa ner rappen är mitt liv tills den dagen jag slutat andas helt diggar du musiken finns den på min sida att ladda ner kommer o lägger de galnaste, för macke vet hur man klarar de smäller små fittor på käften med näven du vet hur jag brukar försvara mig mitt flow är steady , men jag släpper bomber fett så höjer jag farten som vanligt o lägger de snabbt som en formel 1 det blir fire, så kalla mig för brandkår upp med händerna för snubben som rappat i ett halvår Jag sätter standarden, upp i skyn som aliens passar micken vidare till min brusha Damian Damian D ay! - m i - ay! n thats me R oh! - h m - ay! n c me D ay! - m i - ay! n belie' me R oh! - h m - ay! n yeap yeap muthafucka yess yess this a hustla yeap yeap little sucka yess yess i will crush ya i remember them nights - i layed awake, missing you wondered where you were if something happened to you couldnt get away, i was broke so couldnt leave the crib couldnt look for you or understand what u did or why you did whut you did But i didnt care i was only scared that something happened when i wuznt there see now i know it still i can say na i can swear when i found out i wish you was dead nah i wish i had a pizza so you could have a slize aaaah sistan! haha Prins M Jag rappar för våld,mord knark & sexbrott eklunds gärningar är inget jämfört med mitt textblock ärligt talat, jag kan förstå anders eklund jag hade också haft sex med småbarn om jag kännt mig lekfull Jag becknar fultjack från byn & och in till innerstaden blir nog aldrig signad så jag håller mig underground som fritzelbarnen solen har gått ner, vi har gått över tolvslaget så på morgonen kommer du hitta din dotter misshandlar & våldtagen Jag spetsa hennes martini, med benzodiazepiner följde efter henne våldtog henne & slängde henne i diket men det är lugnt, jag sköter de snyggare än haga-mannen men jag är ändå högsta misstänkt för övergregg & Barnahandel Med spliffen i munnen, slänger jag piller i munnen baxar ditt barn & springer med ungen en snuskhummer som munhugger & och tränar min runkmuskel på småbarn o men som tur är väcks de aldrig till åtal
Tight som vanligt, takin over the game aaaai lots of love
Yeeeeeeeeeeeeeeah!
Macke mannen du förvånar mig som FAAAN i denna whatafuck kom ditt flow ifrån galet galet min brysha !!! Texten är underbar din röst är söt och deliveryt är galet det med .. Damian vilket skönt intro på din vers lätt din stil och riktigt laidback hela vägen sånt gillar vi ;PPrins m FUCK mannen vilken text jag sa för mig själv "oh no he didnt" haha den va galen den versen första gången jag hör dig och you blew me away!!!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
härligt gossar, dock första gången jag fick höra ngt från Prins M, diggar dig sten hårt man iaf! men bra gjort av macke och damian som vnaligt! big love! (L)
Helt jävla insane! Macke - Sjukt tungt man! Damian - skönt flow å niice flow! Prins M - Sjukaste texten ja hört på jävligt länge xD
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
haha tuungt detta tungt detta! fortsätt leverera boys, sånt här som gör hiphop chillnani! /Marius
Rosche P23 n.M.e P18 NpL* P19 JoshaNMusik Marius042 Tack så in i helvete! ni har inte en aning om hur mkt de värmer:D Fred!
Fett jävla tungt alltså diggade Damians röst till hundra % shit Och Prins M du var jävligt flumm och Macke du var en hårding :P
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Ay ay ay crazy beaaat galet skönt intro på nått sätt av Damian haha. Macke: Gaaaalet skönt flyt helt allvar varierande och riktigt bra, gillade inte raderna direkt men dem funkar. Ehm jo tack du har skön attityd och la det riktigt bra faktiskt. Damian: Well som vanligt galet uttal, skönt flyt väldigt laidback och så det gillades faktiskt. Jodå det lät också riktigt bra. Prins M: Sköööön text hahaJag spetsa hennes martini, med benzodiazepiner följde efter henne våldtog henne & slängde henne i diket Galet fet rad faktiskt. Ehm du flöt snyggt och hade en ganska bra attityd men som vi alla vet så var de fetare förr. Men de gött du är på gång igen. Snyggt gjort.
Geni
alla lägger de fett som fan, garvade stadigt på jag är mer underground än fritzlbarnen haha den raden var vacker fan! =) keep it up boyos!
Tack som fan för kärleken!! riktigt skoj! :)
Macke: Lägger det bättre och bättre för varje dag som går Damian: Har nog den fetaste engelska rappen bland alla svenska rappare, enligt mig Prins M: Gött att du börjar droppa shit igen, Benzo-raden var som en bomb!
"You've smoked yourself retarded.."
Thanks man! upp whoa :) sluta sov :)
Riktigt fet låt grabbar :) Man hade ju sina skratt ibland ;)
macke var fetast i denna låten.
www.myspace.com/Sagoztyle
tungt skit! en fröjd för örat :) Pz
Great som Tony Tiger!
_Dallan_ F21 Sagoztyle P17 silver_k P19 Tack som fan !!! :)) värmer!
Fler =) ?
ÖVER FET! Detta gillas
www.Myspace.com/theandena
Tack tack And!, en sista upp innan läggdags ;) hade varit nice o haft nåt o läsa i morrn när man vaknat! / M
Tackar för alla kommentarer! Keep em comin Rhytm & Rhyme! // Damian
~ Future As Long As My Past, Everyday ~
Sooft som fan, mäck, skönröst härliga rader, Damian, whoa asnice diggar introt,outrot och ditt mellan snack haha. Morgan, prinsmorgan, luffaren, haha sjuk text, dum i huvet :D asbra! ''I wish you was dead, nah i wish i had a pizza so you could have a slize'' haha asroligt!, asnice grabbar.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
riktigt fett
Thanks prub o weestby :D
feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet :)
Käft
tyyngt grabbar !
Vice Versa!
Om det var en bra låt vet jag ej men definitivt en lite- check & lite rolig låt. Jag måste ge Macke creeds för texten och uppläggningen av rappen, bra jobbat. Vi har känt varandra i många år och jag har varit med dig från start så jag kan väl avgöra ganska bra hur du egentligen levererade. Först och främst är det en rätt tuff sak att börja med första versen i en låt av några enkla anledningar. Det är ungefär som en presentation av dig själv och presentationen avgör många gånger utfallet, alltså i detta exemplet om man orkar lyssna på mer än 40 sekunder av en låt. Jag måste säga att du lyckades bra för jag lyssnade på hela låten. Klapp klapp. När jag hörde dig rappa första gången så tänkte jag; hm, another rapper trying to do some . Sure, har du en halv taskig bakgrund, takt känsla och lite filosofi i skallen så kan alla lära sig att skriva, om inget annat att rappa. Jag skriver inte att jag inte har trott på dig utan har inte lagt så mycket energi på att tycka så mycket. Men fan, du har blivit duktig måste jag skriva. Bra jobbat Markus, stolt över dig. Kör hårt men fastna inte för mycket i gangster skiten. Man kommer inte så långt på det utan skriv texter med större innebörd och satsa med skallen, inte med munnen. Munnen kommer sen, alltså lyriskt tänkande, flow sen. Däremot är det helt klart O.K och även roligt att lyssna på gangster, skryt och allmänna flum låtar med jämna mellanrum. :) Alla var bra men måste ge creeds till Macke som har rappat i 6 månader och faktiskt utvecklats otroligt mycket som tidigare skribenter redan nämnt. Bra jobbat & Keep an eye on me later on. Ciao Albin Ndoja
ÄLSKAR alla *S-S-S-Spliffen* scratch och screwed bitar, de ligger tight och fett perfekt. Mackes text var min favorit, men resten dög mer än bra, peace 3.9/5!
-"Om det är en tolknings fråga, säg att du njuter av livet"
Upp!
AlbinNdoja Shit asså! det e sånt här som gör att det e kul o ställa sig framför micken! du har ingen aning om hur mkt de värmer! tack så mkt för den riktigt fina feedbacken! fred ut!
Någon mer som e sugen på att spotta lite kommentarer =)?
Tack för kärleken allihopa! upp med denna, lite bättre kan ni ;)Rhytm and Rhyme! // Damian
~ Future As Long As My Past, Everyday ~
Macke: Jävligt skönt flow, diggar dina rader med, TOPPEN :D Damian: En av dom bästa på engelska här på Whoa, fortsätt såhär : ) tunga rader, diggas : p Prins M : aldrig hört dig förut men sjukt bra text, lät jävligt bra förövrigt :) / Jontääh
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
En överfet session med ett jävla skönt beat, passar utmärkt... Sjävlklart måste jag ge feta proops till Macke, diggar dig mer och mer för varje låt nu, bara rappat i sex månader och redan ås här bra, man kan ju bara vänta på hur jävla bra du kommer vara om ett-två år, om du fortsätter med rappen vill säga, vilket jag veeeeerkligen hoppas du gör macke, för du är sååååå himla nice;) Första gången jag hörde Damian, och verkligen inte sista hoppas jag, skön engelska, låter som en riktigt ghetto nigga haha;) Mkt bättre än Asma på engelska måste jag säga, hoppas på fler låtar av dig, vill höra mkt mkt mer av dig Damian;) Även första gången jag hörde Prins M. Kan väl inte klaga på rappen direkt, du var helt okej, men ärligt talat, diggar inte din text för fem öre asså! Visst detta kanske inte var en seriös session men ändå, dina rade var liksom för mkt tycker jag, du driver och skojar om saker som är förjävliga, våldtäckter, pedofili å sånt shit! Visst jag kanske är en moralkärring nu, men tycker inte man ska driva om sånna saker Aja Fred ut
eXceept Tack som fan mannen ! skoj att du diggar!simon1986 Fan thanks :D, riktigt kul o få fin utförlig välskriven kritik! det e klart jag kommer fortsätta kicka! tack för propsen man! Peace / M
Superb.
Hehe lugnt macke, du är en av dom få rapparna som förtjänar utförlig kritik;) Bra att du ska fortsätta, Whoa behöver rappare på din nivå....=) Jag vet att jag är långt under din nivå men skulle ändå vara skoj å göra en session ihop om du har lust;) Pz// S
Haha thanks i guess :):D