Lyricist
2009-04-19 02:44
Fakal Thomas Kvick Jonis & Mr Slusk - Visa kärlek
SåhLänk till http://Länk såh liten låt som madlab tänkte bjuda på ! peace !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Lyricist
2009-04-19 02:44
VISA KÄRLEK !!!!!!!!!!
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
VISA KÄRLEK !!!!!!!!!!
JONIS REST IN POWER
Crazy! Fakke Va tyngst på denna! UP!
http://myspace.com/etownbeats
riktigt grymt!! bästa 5½ minuterna jag hört på länge. hela järngänget hade feta verser :) uppa sej
Bokkille. Det låter väl lite halvmysigt, är personligen lite trött på skrytbajs, när man då får en fem-minutare upptryckt i ansiktet är det svårt att parera. De nya kidsen är väl hyfsade, flyter helt okej men jag tycker att de saknar kreativitet i lyriken och fortfarande besitter en hyfsat stor osäkerhet i röst/utformandet ännu; speciellt Jonis hade kunnat lagt ner tid på en mycket bättre text. Däremot märker jag lite sköna tendenser från Quick, även om ditt artistnamn måste vara det sämsta jag hört, någonsin, av någon. Du levererar stundtals med finurlighet och en skön, uppiggande självdistans och med intentionen att försöka få ut maximalt av språket, vilket förlåter att vissa rader blir lite platta fortfarande. Slusken och Fakke är klart bäst på låten, gör en seriös temalåt och visa lite känslor och skicka den till mig. What up Eskil
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjyst med kommetarer! Och extra props till taktsbars utförliga!
Moderator
2009-04-19 18:35
Tyng låt liksom!
time isn't wasted when you're getting wasted .
ICCEEE Låt grabbar!!, keep that shit rollin!.
Beatet var of the hook! Men som Taktsbar säger så skulle det vara kul med lite mer finurliga texter och lite emotions.. Lät som det brukar från fakalen och slusskens håll.. Jonis och thomas gör det också bra men håller sig inte alls på samma nivå tuverr.. Bless!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-04-19 19:12
Hehee, fet låt dudes! Gött hur jävla avslappnat och kaxigt det låter, on some suck my dick shit!! hahahaahPeace!
Kim du lägger det riktigt snyggt! Blir bara fetare och fetare för varje vers jag hör! Bra jobb mayn! Thomas detta va nog det bästa jag hört med dig!:) Jonis, nja den förra låten va bättre men detta va med bra Slusken bra skit kul att se lite nytt med dig:) tycker dock att reffen va rätt keff
Http://www.myspace.com/besononline
detta va riktigt jävla fet
haha cool låt,bra rap shit,beatet är fett tungt........
Kul me kommentarer : ) fortsätt tanka sig o kommentera.
www.myspace.com/jonis016
tack allihopa ! så jävla kul att ni gillar skiten , Det uppskattas! Peace.
JONIS REST IN POWER
Mysigt, mysigt. Puss och kram, gubbar.
låter bra från alla men slusken och fakalen skiner så klart.. men thomten visar vacker utveckling! jonis kan mkt bättre känns de som! keep it up !
Lyricist
2009-04-20 23:56
glömde lite övrigt info inspelad i madlab mixad av mr slusk Beat: Defari - Show some luv kul att det tankas peace
riktigt fet diggar tomten o fakalen mest, tomtens text e riktigt nice, jonis o slusk lägger de bra me:)
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Håller med Slaydash, men Fakal va Tyngaste! ;)
http://www.myspace.com/lattimusic
Graffare
2009-04-22 08:37
As tungt beat! Fakal o slusken la det tungt som fan - As usual! Thomas kvick var rätt tungt också good job Fågeln Hade roliga rim där i början man skrattade av Real good job mate! Big up! / easy
http://www.myspace.com/easymatemusic
Thx folk : )
www.myspace.com/jonis016
Chea!!
JONIS REST IN POWER
Lyricist
2009-04-23 12:18
kanske nån ny skit kommer upp i helgen =D
Grym låt av alla. Fakalen var bäst.
tungt beat, fakalen och slusken nästan självklart bäst på detta track. Slusken, tycker detta låter bättre än dina senaste grejjer, stadigare.. diggar det mer från din sida. fakke off the hook tycker det är tok soft. jonis är på uppgång men lägg ner mer tid på grejjerna, och ifall du gjort det hörs det inte, då får du väl bara träna. Thomas låter cool, fasst osäker i rösten och kan finslippa en hel del på skrivandet oxå. Skulle gärna vilja höra nått med tema någon gång btw skulle vara soft! One Slash DYS
"Disturbed Vibes Basement" www.myspace.com/dysmonia
Lyricist
2009-04-24 16:45
snappa pengar ! chea !
fett som bacon, upp med texterna ;D
Käft
Riktigt skönt =D Kim: du lägger de som alltid, fett ! Second runner up: antar att det är Thomas Kvick som ligger där, la det helt okej ! Sen kommer la jonis va ?: Helt okej där också, du har utvecklats en hel del senaste tiden .. Slusken: har lagt bättre, men skönt här ändå :) Vissa rader kändes inte super, sen kommer rader som: "hatar du på oss är du antagligen gay, för ja trimmar ju mitt skägg på Guantanamo bay" Och de va nog de bästa i hela låten ! =DNice work ! (Y)
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
Lyricist
2009-04-24 21:06
SmaZk P20 kul att nån hörde den raden iallafall =D peace !
jonis och tomten är dom keffa fakal och slusken är bättre dom borde inte spela in med två små ungar
kul mikey och smazk. fuck bosse.
www.myspace.com/jonis016
bosse_005 Meningsuppbyggnad?
Lyricist
2009-04-25 17:31
bosse_005 kul att du skapat ett konto bara för att uppa vår lilla tråd, det är att visa kärlek peace !
Wooooooooooooops
www.myspace.com/jonis016
tack till er som laddar ner och visar Kärlek det upskattas!!!
JONIS REST IN POWER
Jag tänkte uppa tråden genom att avslöja min favoritrad med Fakal; "bla bla bla, forskare med stånd (slusken; BORSTA TÄNDERNA KIM!) Neee, jag borstar dom imorrn!" Fan vad det är humor
taktsbar haha fett oldschool
JONIS REST IN POWER
WOW goddamn! Sköna grejer detta, sådär skönt oldschool! Snyggt, skönt och med jävla fiffiga och roliga uttryck & rim. Men det kännetecknade hela låten överlag faktiskt. Denna diggas, laddas hem och njuts av i min mp3spelare :D Ni får lätt min kärlek iallafall!"Jag trimmar ju mitt skägg på Guantanamo Bay" <-Så jävla tung rad! :)MERA! MERA! MERA! Ps. Jonis, skönt att se att du använder din talang på killar som vet hur man ska använda den rätt. Du är skitduktig! Kör på nu! Ds. // Puma Silverback
Yeah
www.myspace.com/jonis016
kul att du digga puma!
JONIS REST IN POWER
Ja absolut... Den raden iaf gick till historien som den snyggaste antydan till terrorism någonsin :) Men jag gillar så jag skriver för att UP THIS Mofo...:D
Lyricist
2009-05-02 23:30
wörd kul att raderna gillas peace !