Ay - 46 Bars
yes, ja fuckade ur o körde ba 46 bars efter varandra..
46 BARS
stannar upp en sekuuund o funderar vem fan e du o leka tuuung som du regerar så ja langar höger o vänster utan gränser sparkar på alla som ja ser råkar knocka mina vänner men ja skiter i har min stil bryr mig inte längre för ja råka fastna i min egen tid en sekund känns som en minut o en minut känns som ett år o sen e livet slut klart att ja bara lever för dagen o har den vetskapen att döden kan smyga in se livet o ta den så va gör man åt saken man pundar ner sig satt inte ens själva döden vill ta dej me sig så vi lever mellan gott o ont regler sällan grått så tomt seger snälla skott o boom steg i fällan brott ungdom hör du på min situation ja du fattar du väl nåt de du kallar för helvete de kallar ja för soft ja tar flera bloss o ja seglar bort lite mera STOP ne ja bara skoja börja fucka loss men ja fattare bara bullshit här mera horor på gatorna än i Amsterdam ja svär o vi lever som vi lär tar stegen upp till cash men alltid någon gris som ska kapa allt mitt gräs ja fattar ingen ting men springer ändå fram så vilt ja borde stanna tänka till men klockan tickar ingen tid paranoid glider man fram utan balans ser hälften av allt som egentligen fanns ingen chans att man fattar men kolla först o sen snacka ja blossar tills ja blir fuckad tänker stoppar börjar skratta är som en skiva som hackar de e de problemen vi tacklar kommer bara bli mer o mer utan att ja ser hamnar ja rakt in i dimman ja ramlar bak för ja svimma ja famnar tag utan att hinna vandrat klart nu får ja springa i ett hav o börja simma låter skumt men så de blir när man bara vill försvinna o hur ja levde innan har ja helt glömt bort för ja håller mig till kvinnan som gör mig stekt o mitt minne kort har ja kontroll nä de kan ja inte påstå men har ja nått noll nä de kommer aldrig gå så för ja kan mina saker men lagen drar mig i kragen o de e klart sen att resten e förstört blev tagen den dagen fick sitta me psykade barnen i värsta pundarstaden o lyssna på sämsta kraven lämna piss till personalen önskar att man kan gå av sen o de kunde ja nu kör ja spelet me regler o lever de livet som vissa folk tycker e pundiga ja va ska man säga pallar inte prata mer *host!* tare lugnt mannen
kommentera are ni snälla :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|