Ay - 46 Bars yes, ja fuckade ur o körde ba 46 bars efter varandra.. 46 BARSstannar upp en sekuuund o funderarvem fan e du o leka tuuung som du regerarså ja langar höger o vänster utan gränsersparkar på alla som ja ser råkar knocka mina vännermen ja skiter i har min stilbryr mig inte längre för ja råka fastna i min egen tiden sekund känns som en minuto en minut känns som ett år o sen e livet slutklart att ja bara lever för dagen o har denvetskapen att döden kan smyga in se livet o ta denså va gör man åt saken man pundar ner sigsatt inte ens själva döden vill ta dej me sigså vi lever mellan gott o ont regler sällan grått så tomtseger snälla skott o boom steg i fällan brott ungdomhör du på min situation ja du fattar du väl nåtde du kallar för helvete de kallar ja för softja tar flera bloss o ja seglar bortlite mera STOP ne ja bara skoja börja fucka lossmen ja fattare bara bullshit härmera horor på gatorna än i Amsterdam ja sväro vi lever som vi lär tar stegen upp till cashmen alltid någon gris som ska kapa allt mitt gräsja fattar ingen ting men springer ändå fram så viltja borde stanna tänka till men klockan tickar ingen tidparanoid glider man fram utan balansser hälften av allt som egentligen fannsingen chans att man fattar men kolla först o sen snackaja blossar tills ja blir fuckad tänker stoppar börjar skrattaär som en skiva som hackar de e deproblemen vi tacklar kommer bara bli mer o merutan att ja ser hamnar ja rakt in i dimmanja ramlar bak för ja svimma ja famnar tag utan att hinnavandrat klart nu får ja springa i ett hav o börja simmalåter skumt men så de blir när man bara vill försvinnao hur ja levde innan har ja helt glömt bortför ja håller mig till kvinnan som gör mig stekt o mitt minne korthar ja kontroll nä de kan ja inte påståmen har ja nått noll nä de kommer aldrig gå såför ja kan mina saker men lagen drar mig i krageno de e klart sen att resten e förstört blev tagen den dagenfick sitta me psykade barnen i värsta pundarstadeno lyssna på sämsta kraven lämna piss till personalenönskar att man kan gå av sen o de kunde janu kör ja spelet me regler o lever de livet som vissa folk tycker e pundigaja va ska man säga pallar inte prata mer*host!* tare lugnt mannenkommentera are ni snälla :)
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.