okok, tack. langar upp texten:Västerås, vi rappare som är tightare måste reppa de gator vi går på för vafan har hänt med stan som personifierade hiphop allt som är kvar är dessa hobbyblattar, stopp jag börjar om, vad har hänt med A S K, T R O, hypen mellan dom, vad ska man tro är staden död, var är rapparna? ja, var är slackarna? och säg mig, varfan är graffarna som satte färg på betong, vi måste väcka sovarna nu och bjuda upp till sång för återigen så måste pulverstan prestera göra nya ryck för att återigen regera så greppa kannan, jag greppar micken, lyft upp fingret, tänk med pitten för alla ni som lever hiphop måste genast in i smeten för Jag gör uppror nu mot överheten vi fäller dom och släpper bomben som hypotisesar dom som följer normen och likt en tornade sveper jag in över dansgolven super ner folk så de deckar innan tolv men jag gör det bara för att spara lite tid medan mina kumpaner konverterar staden till street igen fuck it man, denna stad verkar lost, jag glider med stilen och vrider upp volymen i mina koss jag vill be alla översittare och facister att spänna slipsen gärna så huvet spricker eller drick er till döds, a just det, förresten lägger ut en pik till er som i folkmun kallas resten som inte står ut, blivit drabbade av pesten kommer inte in? fan, storma festen ey, jag vill vara lika cool som du len berätta om mitt bling och mina babes sen ba ställa mig på gatan, skrika "hata polisen" på grund av rykten jag hört och för att jag har den stilen tar bilen ut från stan och ser hiphopkulturen växa hoppas västerås snart lärt sig en läxa så att vi kan stolstera, mera, medan andra städers hiphop krackelerar, stockholm, malmö med flera 021, upp med händerna nu, gör om och gör rätt finns det finns ingen som älskar dig som jag shit, jag är kär i västerås stad
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .